odys

Forumowicze
  • Zawartość

    490
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

88 Excellent

O odys

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.szymkowiak.online

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Poznań

Ostatnio na profilu byli

1506 wyświetleń profilu
  1. Ja bym robił osobne kampanie dla każdego (rodzaju produktów) - klienci mogą mieć różne przyzwyczajenia zakupowe odnośnie różnych rodzajów produktów. Wyszukania po ogólnych słowach kluczowych to z reguły dopiero początek lejka zakupowego, więc jeszcze długo i drogo do konwersji. Popatrz na siebie - gdybyś chciał kupić sandały, to wpiszesz "sandały letnie", czy raczej "skórzane czarne sandały letnie rozmiar 45"?
  2. Ruch możesz, a nawet powinieneś pozyskiwać biorąc pod uwagę różne cechy, które są ważne dla Twoich klientów- szpilki, kozaki, zimowe, tanie, wygodne, na plażę, oryginalne, piękne i wiele innych. Ja pod każdą cechę, która jest istotna mam osobną kampanię, aby lepiej dopasować reklamy. W Twoim przypadku, gdy ktoś szuka "wygodnych sandałów", "tanich sandałów" czy "za********h sandałów" powinien zobaczyć to w reklamie, a i tak trafi do tej samej kategorii Pod konkretne produkty może być kłopotliwe, bo jeśli masz ich np tysiąc, to się zajedziesz, a kierując usera na konkretny produkt pozbawiasz go wyboru. Co do stawek, to oczywiście, że im niższe, tym większy ruch, wszak wystarcza Ci na więcej kliknięć w ramach budżetu dziennego. W tym przypadku nie warto bić się o najwyższe pozycje jeśli nie masz milionowych budżetów, zwłaszcza, że wykazano brak wpływu średniej pozycji na współczynnik konwersji.
  3. 1 Jestem zdania, że w większości rzeczy człowiek > maszyna, dlatego doradziłbym Ci samemu zadbać o stawki, w końcu to Twoje pieniądze. Wszelkie automatyczne strategie są dobre na inne rodzaje kampanii 2 Gorąco zachęcam do kierowania użytkowników tak precyzyjnie jak to możliwe - do odpowiednich katergorii i produktów - w ten sposób skracasz drogę do konwersji a i doświadczenie strony docelowej (które ma wpływ na Quality Score) powinno być lepsze. 3 Rozumiem, że chodzi o kampanię w sieci reklamowej kierowaną na tematy związane z Twoją działalnością? Twój obecny sposób optymalizacji jest dość krótkowzroczny - Twoim celem nie powinien być tani ruch, tylko konwertujący ruch. Jeśli nie jesteś pewny która reklama najlepiej sobie radzi, szczerze polecam narzędzie Adalysis.
  4. Cześć, Nie pomyśli. Dorzucenie do strony produktowej nazwy producenta to raczej dobra rzecz nieprawdaż? Wpływa to pozytywnie na doświadczenia usera, który widzi, że nie kupuje produktu marki "no-name".
  5. Linki zdobywaj z wartościowych stron, a czy polskie czy zagraniczne możesz martwić się w drugiej kolejności
  6. Desktop nie zdechnie pewnie nigdy, a IMO przynajmniej nie do czasu opracowania klawiatury do smartfona w formie wygodnego hologramu lub innego interfejsu - wyobrażacie sobie dłuższe pisanie czy pracę w pakiecie biurowym na smartfonie? No nie.
  7. Hinduskie dzieci za bitcoiny
  8. Zmień nazwy i tyle. Na chwilę znikną, a później się pojawią.
  9. Panie adminie, proszę usunąć poprzedni i mój post
  10. Było piwo w pakiecie, dostaliśmy taki talon na "napój"
  11. Jeśli wysyła im maila i odpowiednio otaguje UTM to jest na to szansa. Ale trudno uznać to za rozwiązanie systemowe
  12. Analytics nadaje unikalne identyfikatory. Nie możesz ich wykorzystać, ale pozwalają odróżnić każdego usera. Czy to Ci choć trochę wystarczy?
  13. "Dokładnie kto", czyli co chcesz poznać? Imię, wiek, numer buta? Gugiel nie pozwala na identyfikowanie userów po ciasteczkach czy IP.
  14. Następnym razem się poprawię. Chyba, że nie potrzeba nam okazji, żeby sobie usiąść w jakiś dzień przy złocistym trunku...
  15. A to ludzie czy wyszukiwarka ustala pozycje?