Jump to content

odys

Forumowicze
  • Content Count

    774
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

odys last won the day on October 10 2018

odys had the most liked content!

Community Reputation

144 Excellent

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.szymkowiak.online

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sofia

Recent Profile Visitors

2,714 profile views
  1. zapytaj więc osobę, która Ci poleciła ten framework nie zapomnij o pozostałych kilkuset czynnikach czym dla Ciebie jest najlepsze rozwiązanie?
  2. Zapewne taka tego idea - odbiją sobie w drugim i kolejnym roku. Wszak chodzi o wyciągnięcie forsy od klientów, a nie robienie im dobrze.
  3. Zwiększ ruch, o ile to jeszcze możliwe. Więcej userów to teoretycznie więcej forsy
  4. Jak dla mnie strony od razu wyglądają jak scamy w stylu "mamy pińćset ajfonów bez folijki, więc wyślemy jeden do Ciebie. Napisz tylko jak ma na imię Jan Paweł 2". Co do samego contentu - reklam na**ane ile tylko można, gdzieniegdzie jakiś artykuł Pewnie oflagowali jako scam lub wyłudzanie danych
  5. Na tym forum podbijać nie trzeba. Jeśli Ci się chce, spróbuj przerobić te kategorie na statyczne podstrony, żeby zachować te adresy, albo rzeczywiście przekierowanie 301 starego adresu kategorii na nową (o ile treść jest adekwatna)
  6. ^ PrzecieżÑ można po prostu przekazać dane z dokumentu, a nie sam dokument tudzież jego obraz
  7. odys

    Co lubi Yahoo?

    ^ sprawdź jaki masz udział ruchu organicznego i konwersji z tej wyszukiwarki
  8. Wypowiem się w temacie, bo się znam. Dostawcą podzespołów dla sprzętu dla DELLa i wszystkich innych marek są inne firmy, jak Intel, Toshiba, Hynix etc. Jeśli już, to można narzekać na producenta. Argument, że mogli wybrać innego dostawcę jest inwalidą, bo podzespoły wszystkich producentów są wadliwe. Dokładnie jak pisze @SzlafRock - możesz swobodnie ingerować w podzespoły, dopóki czegoś nie zepsujesz. Sprzedawca może zgłosić sprzęt w imieniu klienta, ale na 99% zajmie to znacznie więcej czasu niż zgłoszenie się osobiście przez infolinię DELL nie ma serwisów stacjonarnych w Polsce, że możesz przynieść sprzęt i na miejscu Ci naprawią - serwisant przyjeżdża na miejsce. Grzebanie samemu w sprzęcie jest wymagane w warunkach gwarancji, mam nadzieję, że się z nimi zapoznałeś. DELL wierzy, że wykręcenie kilku śrubek nie jest czynnością, która przewyższa umiejętności standardowego użytkownika. Zadzwoń na infolinię. jak dobrze pójdzie, naprawa będzie następnego dnia pod wskazanym adresem. W Polsce też to jest jak najbardziej możliwe, ale naprawa na serwisie stacjonarnym, czyli zabranie i oddanie przez kuriera zajmie zdecydowanie więcej czasu niż naprawa na miejscu. A kurierzy nie przepraszają za kłopot, bo mają to w d.. To nie ich sprawa O ile wykupisz taką gwarancję. W najtańszej opcji jest tylko rok door-to-door
  9. płacisz za kliknięcie. W tym przypadku masz darmową reklamę
  10. https://www.forum.optymalizacja.com/forum/20-ogłoszenia-i-zlecenia
  11. odys

    Linuxpl hakuje umysły

    Do konta G Ads? Ktoś złośliwie podmieniłby im kreacje i nikt nie zauważył?
  12. Nie wiem kto wpadł na ten pomysł, ale w linuxpl pijani albo niespełna rozumu.
  13. Mniej-więcej tak. Co do pierwotnego pytania-wielkie G. ma w D. keywords, ale są też inne wyszukiwarki, które niekoniecznie mają
  14. Co to znaczy "dowiedziałem się"? Jak gdzieś przeczytałeś, to podaj źródło, jak ktoś Ci powiedział, to daj całą wypowiedź
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy