Jump to content

Ankieta na temat logo

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By izabellap
      Dzień dobry,

jestem początkującą użytkowniczką Wordpressa i mam dwie wątpliwości, którymi chciałabym się z Państwem podzielić.

1. Sprawa pierwsza. Chodzi o logo. Zauważyłam w ustawieniach Yoast SEO, że wtyczka wymaga logo jedynie od firmy/organizacji. A co z osobą fizyczną, która prowadzi blog  dajmy na to w celu prezentacji twórczości fotograficznej? Czy ona też może dodać na stronę logo obok tytułu i na zdjęciach? Proszę wybaczyć pytanie, ale nabrałam wątpliwości...

2. Sprawa druga. Chcę zmienić czcionkę i kolor tytułu strony [motyw Astra]. Niestety nie za bardzo wiem, jak to zrobić. Pogrzebałam w opcjach motywu i jak na razie udało mi się jedynie zmienić wielkość liter i przesunąć tekst na środek. Zależy mi na jakimś artystycznym kroju pisma, nagłówki i teksty na stronie mam w Arialu.

Pozdrawiam
    • By Badek
      Moja kobieta musi wykonać badania na studia, a jako, że mamy sytuacje taką, a nie inną - nie może ich przeprowadzić w szkołach. Pomożecie?

Tytuł ankiety to "Zainteresowania i kompetencje muzyczne ludzi młodych oraz ich uwarunkowania.", ale nie jest ona kierowana stricte do ludzi związanych z muzyką. Grupa docelowa to wiek 23-24 lata. Z góry dzięki i piąteczka!

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScbrmyd7aE8WtIe-pFqDRGp0-rOAASRFeqw-ketlxaS8NDY8Q/viewform?
    • By Skalmar