Jump to content
GoodContent.pl

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska

Recommended Posts

Teraz, KamiX napisał:

Tak się zastanawiam, co to za kategoria "treści na stronę". Czyż wszystkie kategorie nie obrazują rodzajów treści na strony? Już to widzę, jak zleceniodawcy chcąc tekst wysokiej jakości i nie chcąc płacić, wybierają sobie kategorię "treści na stronę"...

No i kategoria inny tekst :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, KamiX napisał:

Tak się zastanawiam, co to za kategoria "treści na stronę". Czyż wszystkie kategorie nie obrazują rodzajów treści na strony? Już to widzę, jak zleceniodawcy chcąc tekst wysokiej jakości i nie chcąc płacić, wybierają sobie kategorię "treści na stronę"...

Tekst na stronę firmową, np. "O nas", "Oferta". 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, pawig napisał:

Tekst na stronę firmową, np. "O nas", "Oferta". 

No tak właśnie myślałam, że o takie może chodzić, ale wypadałoby dokładnie scharakteryzować każdą kategorię, żeby była w pełni zrozumiała, bo sama nazwa nie każdemu dokładnie powie o co chodzi. Tak samo "inny tekst". Przecież w tych kategoriach ujęte jest już chyba wszystko, co możliwe. 

 

Podział na kategorie ogólnie wygląda ok, ale wypadałoby wprowadzić jakiś sposób weryfikacji, żeby system nie przepuszczał precli z wymaganiami i oczekiwaniem wysokiej jakości albo żebyśmy mogli takie "kwiatki" zgłaszać. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, pawelek napisał:

Dodamy niebawem taką informację.

Trzymam za słowo!

Już przestałam mieć nadzieję, bo od dwóch lat o tym mowa jest. Poprzedni właściciel się przed tym wzbraniał rękami i nogami :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

A czy ja Panie Pawle ( @pawelek) także otrzymam odpowiedź, czy nie odpowiada się tutaj na niewygodne pytania?

 

Dlaczego Zleceniodawcy, którzy do tej pory płacili więcej, po dokonaniu ostatnich zmian płacą znacznie mniej i jak to ma się do rzekomych wyższych stawek dla copywriterów? Zadaniem kategoryzacji miało być podniesienie cen oraz sprecyzowanie oczekiwań Klientów, jednak zrobił się jeszcze większy bałagan, a stawki za teksty ewidentnie zmalały, więc nie wiem, dla kogo wprowadzane są te zmiany.. na pewno nie dla osób piszących, ale oczy są mydlone jak zwykle.

 

Te minimalne progi chyba niezbyt dobrze funkcjonują, ponieważ nadal widoczne są zlecenia z niebotycznymi wymaganiami za bagatela 1-2 zł, więc jak to jest? Gdzie te stawki? Gdzie ten ład?

Edited by Nochance
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Nochance napisał:

A czy ja Panie Pawle ( @pawig ) także otrzymam odpowiedź, czy nie odpowiada się tutaj na niewygodne pytania?

 

Dlaczego Zleceniodawcy, którzy do tej pory płacili więcej, po dokonaniu ostatnich zmian płacą znacznie mniej i jak to ma się do rzekomych wyższych stawek dla copywriterów? Zadaniem kategoryzacji miało być podniesienie cen oraz sprecyzowanie oczekiwań Klientów, jednak zrobił się jeszcze większy bałagan, a stawki za teksty ewidentnie zmalały, więc nie wiem, dla kogo wprowadzane są te zmiany.. na pewno nie dla osób piszących, ale oczy są mydlone jak zwykle.

 

Te minimalne progi chyba niezbyt dobrze funkcjonują, ponieważ nadal widoczne są zlecenia z niebotycznymi wymaganiami za bagatela 1-2 zł, więc jak to jest? Gdzie te stawki? Gdzie ten ład?

Pomyliłas osoby :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Problem nie jest w kategoriach tekstów (wiele osób życzyło sobie takich zmian, np. ja), ale w braku kontroli nad dopasowaniem tych kategorii do faktycznych wymagań klientów i tym administracja musi się zająć.

 

Przykładowo, powinno być jasne, że w preclach klient nie ma prawa żądać nawet średniej jakości merytorycznej oraz ozdobników tekstu jak śródtytuły, wypunktowania itp.

Edited by marek_____
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, marek_____ napisał:

Problem nie jest w kategoriach tekstów (wiele osób życzyło sobie takich zmian, np. ja), ale w braku kontroli nad dopasowaniem tych kategorii do faktycznych wymagań klientów i tym administracja musi się zająć.

 

Przykładowo, powinno być jasne, że w preclach klient nie ma prawa żądać nawet średniej jakości merytorycznej oraz ozdobników tekstu jak śródtytuły, wypunktowania itp.

Platforma w domyślnym opisie zamówienia dla precla podaje charakterystykę artykuły preclowego: 

Screenshot_1.jpg

  • Haha 1
  • Confused 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

To chyba jaja jakieś są ... to mają być wytyczne odnośnie precla? 🙄

Ciekawe w takim razie, jakie wytyczne są dla pozostałych kategorii tekstów. Obawiam się, że teksty wysokiej jakości i specjalistyczne to chyba tylko doktoranci i profesorowie powinni pisać, nikt inny nie podoła.

 

No, to się wyjaśniło — zleceniodawcy mogą,  to korzystają 🤨

Jak coś spieprzyć to z rozmachem ... a co !

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Łooooo to są wytyczne do precla!? Bez komentarza, bo bym musiał użyć niecenzuralnych słów :) No WhitePress już dawno mnie tak nikt nie rozśmieszył :D

 

Pomijam już fakt, że totalnym absurdem jest to, że klienci znają te wytyczne, a copy którzy mają te teksty napisać nie :D No chyba, że jestem ślepy i nie widzę na GC tych wytycznych :)

Edited by pawig
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, pawig napisał:

 

Pomijam już fakt, że totalnym absurdem jest to, że klienci znają te wytyczne, a copy którzy mają te teksty napisać nie :D

 

A i owszem — też uważam, że to bzdura totalna.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Założenie jest takie, że zlecający może opublikować te wytyczne w opisie zamówienia lub usunąć je i napisać własne. Widzę, że odnoszą się one głównie do struktury tekstu, czyli poziom merytoryczny może być znikomy, zgodnie z założeniem precla. Linkowanie i dwa (byle jakie) nagłówki nie sprawią, że tekst nagle będzie wyższej jakości. Nie widzę nic problematycznego w tych wymaganiach – właściwie są zgodne z tym, jak intuicyjnie napisałabym precel, mając podane w opisie jedynie słowa kluczowe i anchory do wstawienia. Może poza śródtytułami, ale wystarczy się nad nimi nie zastanawiać.

Edited by Ainee
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       
    • By TextBookers.com
      Witam serdecznie drogich forumowiczów 
      Po przeszło pół roku pracy nad nową platformą do zamawiania oraz pisania tekstów SEO mam przyjemność zaprezentować Wam serwis TextBookers.com.
      Cel, jaki nam przyświecał przy tworzeniu tego narzędzia był bardzo prosty:
      Dla klientów zamawiających teksty:
      Możliwość błyskawicznego zamówienia dowolnej ilości tekstów za niską cenę jednocześnie z gwarancją ich wysokiej jakości. Wszystko to bez zbędnych formalności a także z dostępem do użytecznych narzędzi pozwalających na grupowanie tekstów i ich eksport do zewnętrznych systemów.
      Dla współpracujących copywriterów:
      Po pierwsze prostota rozpoczęcia współpracy a także brak minimum do wypłaty środków. Po drugie i co najważniejsze wygoda w postaci możliwości pracy o dowolnej porze dnia i nocy przy użyciu wygodnego panelu roboczego.
      I. Jak zamówić tekst?
      1. Rejestrujesz konto w serwisie (bądź logujesz się poprzez facebook).
      2. Doładowujesz konto wirtualnymi punktami. 1 pkt = 1 zł netto
      3. Dodajesz zlecenie przy pomocy prostego formularza.
      4. Akceptujesz tekst bądź zgłaszasz go do poprawy.
      5. Zaakceptowany tekst trafia do stworzonego przez Ciebie projektu gdzie masz do niego stały dostęp a także możliwość eksportu.
      Istotne informacje:
      1. Teksty zamówisz już od 2,29 PLN* netto za 1000 znaków ze spacjami!
      2. Każdy nowy bądź poprawiany tekst jest weryfikowany przez moderatora pod kątem jego jakości a także unikalności.
      3. Masz możliwość grupowania tekstów w stworzonych przez siebie projektach jak również otrzymujesz narzędzie do ich eksportu do zewnętrznych systemów (aktualnie jest to e-mail, ale w najbliższym czasie udostępnimy API do integracji z systemami CMS).
      4. Oferujemy szansę zdobycia dużej ilości darmowych punktów - za zakup ich większej ilości, za ocenienie tekstu napisanego przez copywritera czy też za polecenie klienta. Łącznie rabaty mogą sięgnąć nawet 9%!
      5. Bez względu na ilość zamawianych tekstów zrealizujemy je nawet w ciągu 48 godzin! Wszystko to dzięki unikatowej funkcjonalności rozbijającej jedno zbiorcze zamówienie na kilkanaście mniejszych.
      6. Aktualnie oferujemy możliwość zamawiania tekstów preclowych,  zapleczowych, opisów do katalogów, opisów produktów, tekstów tematycznych i specjalistycznych. 
      Pierwszy tekst otrzymasz za darmo w zamian za polubienie naszej strony na facebooku - można, więc bez żadnego ryzyka przekonać się o jakości naszych usług 
      *Cena uwzględnia możliwe do uzyskania rabaty.
      II. Jak zarabiać na pisaniu tekstów?
      1. Rejestrujesz konto w serwisie (bądź logujesz się poprzez facebook).
      2. Wypełniasz formularz zgłoszeniowy dostępny w strefie copywritera.
      3. Po akceptacji zgłoszenia otrzymujesz dostęp do panelu realizacji zleceń gdzie po kolei wyświetlają się zlecenia z wybranej przez Ciebie tematyki.
      4. Po wykonaniu zlecenia i zatwierdzeniu go przez klienta otrzymujesz środki na swoje konto.
      Istotne informacje:
      1. Pracę możesz wykonywać o dowolnej porze.
      2. Twoje wynagrodzenie uzależnione jest od ocen klientów. Im lepsze teksty piszesz tym więcej zarabiasz.
       
      III. Program partnerski
      Zachęcamy również do dzielenie się informacją na temat naszego serwisu. Od każdego doładowania poleconej osoby oferujemy 5% jego wartości. Zarobione w ten sposób punkty można przeznaczyć na realizację własnych zleceń.
      Dane firmy:

      TextBookers Sp. z o.o.
      ul. Cyfrowa 6
      71-441 Szczecin
      NIP: 8513196001
      REGON: 364561630
      KRS: 000620566
       
      Kontakt:
      biuro@textbookers.com
    • By TextBookers.com
      Witam,
       
      jak platforma copywriterska oferujemy teksty SEO
      precle opisy do katalogów teksty pod zaplecza opisy produktów teksty tematyczne teksty specjalistyczne  
       
      Dla klientów zamawiających teksty:
      Możliwość błyskawicznego zamówienia dowolnej ilości tekstów za niską cenę jednocześnie z gwarancją ich wysokiej jakości. Wszystko to bez zbędnych formalności a także z dostępem do użytecznych narzędzi pozwalających na grupowanie tekstów i ich eksport do zewnętrznych systemów.
       
      I. Jak zamówić tekst?
      1. Rejestrujesz konto w serwisie (bądź logujesz się poprzez facebook).
      2. Doładowujesz konto wirtualnymi punktami. 1 pkt = 1 zł netto
      3. Dodajesz zlecenie przy pomocy prostego formularza.
      4. Akceptujesz tekst bądź zgłaszasz go do poprawy.
      5. Zaakceptowany tekst trafia do stworzonego przez Ciebie projektu gdzie masz do niego stały dostęp a także możliwość eksportu.
      Istotne informacje:
      1. Teksty zamówisz już od 2,29 PLN* netto za 1000 znaków ze spacjami!
      2. Każdy nowy bądź poprawiany tekst jest weryfikowany przez moderatora pod kątem jego jakości a także unikalności.
      3. Masz możliwość grupowania tekstów w stworzonych przez siebie projektach jak również otrzymujesz narzędzie do ich eksportu do zewnętrznych systemów (aktualnie jest to e-mail, ale w najbliższym czasie udostępnimy API do integracji z systemami CMS).
      4. Oferujemy szansę zdobycia dużej ilości darmowych punktów - za zakup ich większej ilości, za ocenienie tekstu napisanego przez copywritera czy też za polecenie klienta. Łącznie rabaty mogą sięgnąć nawet 9%!
      5. Bez względu na ilość zamawianych tekstów zrealizujemy je nawet w ciągu 48 godzin! Wszystko to dzięki unikatowej funkcjonalności rozbijającej jedno zbiorcze zamówienie na kilkanaście mniejszych.
      Pierwszy tekst otrzymasz za darmo w zamian za polubienie naszej strony na facebooku - można, więc bez żadnego ryzyka przekonać się o jakości naszych usług 
      *Cena uwzględnia możliwe do uzyskania rabaty.
       
      II. Program partnerski
      Zachęcamy również do dzielenie się informacją na temat naszego serwisu. Od każdego doładowania poleconej osoby oferujemy 5% jego wartości. Zarobione w ten sposób punkty można przeznaczyć na realizację własnych zleceń.
      Dane firmy:

      TextBookers Sp. z o.o.
      ul. Cyfrowa 6
      71-441 Szczecin
      NIP: 8513196001
       
      Kontakt:
      biuro@textbookers.com
      www.textbookers.com
       
    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy