Xann

Forumowicze
  • Zawartość

    13413
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Xann wygrał w dniu 9 Grudzień 2014

Xann posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

525 Excellent

O Xann

  • Tytuł
    Obi Wan Xanobi
  • Urodziny 08.06.1971

Contact Methods

  • Website URL
    http://xann.pl
  • GooglePlus
    https://plus.google.com/u/0/+TomaszWieliczko

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Katowice

Ostatnie wizyty

37718 wyświetleń profilu
  1. Chcesz się dowiedzieć, jak linkować, żeby wielkie Google się na ciebie nie obraziło? Jak mądrze dopalać? Jak puszczać blasty, żeby efekty utrzymały się dłużej niż trzy dni? Mity i fakty w SEO Czego dowiesz się na szkoleniu? Jeśli chcesz: wiedzieć, jak ocenić, czy dany link jest wartościowy czy nie, opracować i wprowadzić w życie efektywną strategię link buildingu poznać metody linkowania zarówno z jasnej, szarej i zupełnie ciemnej strony mocy, móc przy kolejnym algorytmie powiedzieć: a u mnie zielono, Szkolenie Link Building: ramowy plan TECHNICZNE SEO (czyli optymalizacja pliku robots.txt) Ocena wartości i mocy linka Linki, których się nie musimy obawiać Pozycjonowanie przez piramidy (najskuteczniejsza metoda od 10 lat) Pozycjonowanie na pasożyta Umiarkowane blasty bezpośrednie Prawidłowa obsługa SWL Własny SWL, sprawdzanie indeksacji, zarządzanie linkami na zapleczu Niecodzienne eksperymenty z wykorzystaniem rotacyjnych SWL-i Strategia działań on/off site Jak zrobić dobrze i nie na 3 dni Efekty działań SEO na żywych przykładach Zapraszamy http://xannsem.com/szkolenia/link_building_-_white_black_hat_seo
  2. Po ukończeniu szkolenia / kursu bedziesz miał(a) wiedzę na temat: Podstawowe i zaawansowane techniki pozycjonowania witryn internetowych W jaki sposób zabezpieczyć się przed spadkiem w wynikach wyszukiwania, a co zrobić, aby powrócić na dawne, wysokie pozycje Przygotowywanie kodu i treści serwisów w kierunku optymalizacji SEO Umiejętność przeprowadzenia pełnego audytu strony pod wgledem pozycjonowania Omówienie 50 czynników wpływających na usability strony ABC depozycjonowania stron - rozpoznawanie ataków i obrona przed konkurencją Żywe przykłady pozycjonowania najcięższych fraz Rozprawimy się z popularnymi mitami i legendami w SEO. Jak porównać swoją stronę ze stronami konkurentów. Jak analizować linki przychodzące do strony. Jak monitorować działania SEO. Jak wybrać najlepsze słowa kluczowe dla naszej witryny. Co to jest negatywne SEO i jak się go wystrzegać. Czym jest Content Marketing i jak wykorzystać go w procesie linkowania. Jakie inne usługi można łączyć z SEO dla własnych korzyści. Dodładnie omówimy: Czym są i jak działają wyszukiwarki Roboty indeksujące, budowa crawlera i indeksu wyszukiwarki Jak Google widzi twoją stronę? Google PageRank - jak działa? Jaki ma wpływ PR na pozycje w wyszukiwarce? Dobór i analiza słów kluczowych Jak szukamy? Ustalanie konkurencyjności fraz Na jakie frazy pozycjonuje się konkurencja? Narzędzia dobor fraz Czynniki wpływające na pozycje w Google Przedstawienie i omówienie wiekszości z pośród 200 najważniejszych czynników mających wpływ na wzrost pozycji Czynniki wewnętrzne budowa adresów stron oraz linków Sekcja head Kod strony i jego wpływ na pozycję Jak zbudować optymalinie stronę www pod wyszukiwarkę google W jaki sposób nasycać treść słowami kluczowymi? Linkowanie wewnętrzne – maksymalizacja potencjału Twojej witryny Czynniki zewnętrzne Link Bulding Rodzaje linków oraz ich indexacja w google - na podstawie najświeższych testów Gdzie i jak linkować? Metody pozyskiwania linków Opis czynników mających negatywny wpływ na pozycje Optymalizacja stron moblilnych Jak dostosować i zoptymalizować stronę do wyników mobilnych różnice pomiędzy wynikami mobilnymi a desktopowymi Przestrzeń nazw domen, typy domen, nazwy stron Zagadnienia nazw domen i dostępne usługi hostingu, SEO hosting, przekierowania stron 301 i 302, kody odpowiedzi HTTP Filtry w Google Jak działają algorytmy Panda i Pingwin Jak bronić się przed filtrem Jak wyjść z filtra Black Hat SEO Omówienie podstawowych technik BlackHatseo Umiejętności rozpoznawania ataków oraz analizy działań SEO konkurencji Godzina 18:00 koniec programu - kurs usability i optymalizacji stron – panel dyskusyjny Zapraszamy: http://xannsem.com/szkolenia/optymalizacja_i_audyt_stron_oraz_sklepow_internetowych
  3. Dzien dobry
  4. System wymiany linków -> e-weblink.com
  5. Wydaje mi się żę czasy w których ktoś pokazuje zobaczcie wy pozycjonowałem frazę "meble" SWL dawno już minęły i nie wrócą. Choć widzę ze odkryłeś dość ciekawy sposób na pozycjonowanie SWL czyli najpierw dodajemy potem zdejmujemy, no skoro tak mówisz to wierze na słowo SWL na dzień dzisiejszy to kolejne źródło linków nic więcej, kwestia umiejętności ich używania a firmy używają ich do - indexowania - dopalania katalogów , artykułow, profili, itp itd - pozycjonowania LT
  6. Oj żeby to była prawda dawno pozbył bym sie konkurencji
  7. 100k pkt mozna zdobyc jedną domeną która ma duży site, kiedyś były w tym celu modne teksty piosenek czy kopia wikipedia dzis widze ze powracają znów do łask
  8. Proszę, http://seoparty.net/wypas-owiec-case-black-hat-seo/ SWL mają sie bardzo dobrze, przeżywają swoją drugą młodość ich atut to używa ich wąska grupa osób wiec miejscówki nie są zajechane jak listy profili czy K2
  9. Posiadam ponad 90 serwów na których można opublikować artykuł z linkiem dofollow z mocnym dopaleniem/podlinkowaniem. - Bizes - Technologia - Ciekawe - Dom i Wnętrze - Zdrowie i Uroda - Motoryzacja - Turystyka Publikacją linków tematycznych w mocnych serwisach ma przełożenie na pozycjonowanie strony internetowej. Promocja ważna przez 30 dni 50 netto = koszt napisania i publikacji artykułu + foto Sama publikacja dostarczonego artykułu + foto 50 netto za publikacje artykułu 2 do 9 artykułow = 40 netto/szt powyżej 10 = 30 netto/szt Koszt napisania artykułu min 1000 zn 30 netto Przy większych zamówieniach można negocjować ceny Xann Marketing Karłowicza 11A/9, 40-145 Katowice,NIP: 795-104-90-44 info@xann.pl
  10. Tym razem okazało się ze frazie "wypas owiec" nikt nie podołał no prawie nikt a z "wypasem" tylu się odgrażało i jak zwykle na odgrażaniu skończyło Jak to mówią cymbalistów było wielu .....
  11. "MOCNY LINK" to taki jednorożec wszyscy o nim mówią nikt go nie widział. TO co nam sie wydaje byc "mocnym linkiem", nie koniecznie jest nim wg Google
  12. A jak rozpoznać tą niską jakość na oko ?
  13. Jesteśmy w trakcie przenoszenia na inny serwer niestety nie poszło zgonie z naszymi oczekiwaniami, prosze o jeszcze chwile cierpliwości
  14. "Przełęcz ocalałych" - super film - polecam
  15. Na koniec jeszcze aby zamknąć dyskusję z Tobą i abyś przestał pisać bzdury:Ty udostępniasz narzędzie, kto i w jaki sposób je wykorzystuje to jest jego sprawa. Także nie ponosisz za to najmniejszej odpowiedzialności, tak jak i producenci noży za morderstwa popełnione przy użyciu ich produktów. Kancelarie prawne mogły sobie występować o co chcą do Ciebie i zgodnie z prawem możesz te wystąpienia mieć głęboko w... Poważaniu. Gwarantuję Ci, że gdyby sprawa staneła na ostrzu przysłowiowego noża i cwany klauzyperda wystąpił by do sądu o zabezpieczenie dowodów oraz z wnioskiem o udostępnienie wszelki danych kogoś kto za pośrednictwem Twojego SWLa próbuje zrobić "kuku" innej stronie a będących w Twoim posiadaniu to otrzymałbyś sądowe wezwanie i wtedy grzecznie udostępniłbyś takowe dane ... Także te bajki o kancelariach możesz sprzedawać gimbazie bo jak na razie kreujesz się na nieugiętego obrońcę wartości w Nibylandii To tyle w temacie gwoli jego wyczerpania i tak to wygląda mniej więcej na gruncie prawnym Krzychu sorry piszesz z sufitu, już byli tacy co próbowali. Polemizować co by było gdy babka wąsy miała to każdy potrafi. Mam swl którym inni byli depozycjonowani i ukarani przez Google, i co ? I kupa pobożne życzenie, tez w swojej sprawie mogłeś podać w sadzie że słoneczko używa swl i czego nie podalas ?