Torque

Forumowicze
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

Ostatnio na profilu byli

567 wyświetleń profilu
  1. Torque

    ZMIANA IP

    Możesz sprawdzić Nord VPN, koszt coś koło 70 USD/ na dwa lata. Ma opcje wyboru krajów i konkretnych serwerów w danym kraju. Jak napiszesz na support wyślą Ci rozpiskę z dokładną geolokalizacją serwerów z konkretnego kraju.
  2. Torque

    Nowa oferta serwerów od AstroVM

    Sorry za odgrzebywanie tematu sprzed roku, ale chciałbym podzielić się moją opinią o AstroVM: Omijać szerokim łukiem. Byłem klientem przez prawie 2 lata i do niedawna nie miałem zastrzeżeń. W lipcu padł dysk w moim VPSie na skutek, jak się okazało - awarii macierzy dyskowej. Po tygodniu oczekiwania na odpowiedź na założony, ticket, dowiedziałem się wreszcie, że zawartości dysku nie da się odzyskać. Jako, że kilka dni przed awarią zapłaciłem za miesiąc z góry, poprosiłem o zwrot pieniędzy. Tickety założone w tej sprawie są konsekwentnie zamykane bez żadnych wyjaśnień. Sprawa ciągnie się od 26.07. Support, któremu kiedyś nie można było nic zarzucić, jest na chwilę obecną najgorszym z jakim się spotkałem. Zresztą, czego można się spodziewać po firmie, której siedziba znajduje się w jednostce penitencjarnej... (taką wiadomość można otrzymać dzwoniąc na podany na stronie numer telefonu). Pewnie klawisze ograniczają im dostęp do internetu... e-mail support@astrovm.net Telefon +48 59 724 01 98
  3. Torque

    Mnóstwo pytań laika

    PageSpeed bym się tak bardzo nie przejmował, wartości masz przyzwoite - no a jak mimo wszystko chcesz to dla sporu poprawić, to możesz trochę pokombinować z pluginami (cache itp.) Co do katalogów, pewnie usłyszysz, że nie w 2018, no ale jak dobrze posprawdzasz, to pewnie jakieś kilka wartościowych jeszcze się trafi.
  4. Podbijam pytanie o skutecznosc.
  5. Sprawdź serplab, tam jest opcja monitoringu fraz dla konkretnego urla.
  6. Torque

    Narzędzie do raportowania

    Chyba najlepsza opcja to Google Data Studio. Jest darmowe, mozesz zaimportowac dane z GA, do tego graficznie mozesz to przyozdobic jak Ci sie podoba (brand, dokladna stylizacja wykresow etc.). Data studio moze tez importowac dane z Google Docs czy Adwords. Raport exportujesz do pdf lub po prostu udostepniasz link klientowi.
  7. Wlasnie pojawila sie coroczna promocja na stronie Zenka (chyba urodzinowa). Ceny poszly sporo w dol.
  8. Pewnie serwis stracił trochę linków (albo bot Majestica ich nie znalazł), no i TF spadło. Zostaw tego Majestica w spokoju lepiej, będziesz lepiej spał w nocy.
  9. Dzięki Max - profi robota. Że też Ci się chciało...
  10. W Australii na razie spokojnie - najbardziej mieszało na początku września w okolicach 4-6, co pokrywa się z wrzuconym screenem, ale spore zamieszanie było też później, czego już na wykresie nie widać. Pozdro z Antypodów.
  11. Torque

    speed-links.net - nowy indexer

    Mój wynik z Elitelinkindexera jest bardzo podobny ok. 15% 7 dni po wrzuceniu paczki.
  12. System antyplagiatowy - świetna sprawa! Korzystałem z serwisu jakiś czas temu i działa naprawdę dobrze. Jedynym problemem jest jak dla mnie mało intuicyjny interfejs, co w połączeniu z ilością etapów całego procesu, utrudnia korzystanie z serwisu. Zamówiłem, odebrałem teksty, ściągnałem na dysk, a tu okazuje się, że copywriter nie dostał pieniędzy, bo czegoś nie kliknąłem. Przydałyby się jakieś przypominacze w panelu, typu wykrzyknik nad zakładką, podświetlenie, czy coś... Copywriter też przyznał, że interfejs jest mało intuicyjny, więc coś chyba jest na rzeczy. Generalnie jednak platforma jest zdecydowanie godna polecenia.
  13. Zlecę napisanie sporej ilości tekstów angielskich na strony zapleczowe. Teksty dobrej jakości, ok. 30 sztuk tygodniowo, może być więcej. Poproszę o oferty z: -ceną za 1500 znaków; -przykładowym tekstem oraz informacją ile możecie Państwo napisać tygodniowo. Oczekuję konkretnych propozycji od copywriterów, którzy dotrzymują terminów, odpisują na maile i poważnie podchodzą do interesów. mooheight@gmail.com
  14. Wiadomo już kiedy ukaże się 4.0.4? Ponoć ma się pojawić sporo ulepszeń w kwestii Joomli. Tak btw. - ktoś tu narzekał na support - moim skromnym zdaniem wielu wydawców softów mogłoby się tylko uczyć od ekipy Xneolinks.