Jump to content

Torque

Forumowicze
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Torque last won the day on July 29 2020

Torque had the most liked content!

Community Reputation

15 Good

Profile Information

  • Location
    Down Under

Recent Profile Visitors

1,473 profile views
  1. Zmien sobie user agenta jakas wtyczka w przegladarce na AdsBot-Google . Wyglada na to, ze faktycznie jest odblokowane, czyli teraz bedziesz tylko walczyl z Googlem. Walczyl poniewaz prawdodpodobnie sytuacja bedzie wygladala tak samo jak z zainfekowana strona, ktora zostala odrzucona przez Google Ads, a potem zostala wyczyszczona - czyli: Ty bedziesz pisal im, ze wszystko ok. (bo tak faktycznie jest) , a oni swoje, ze niestety dalej nie moga wejsc na strone. Google ma tam jakies swoje logi i pewnie Ads-Bot bedzie musial pare razy odwiedzic Twoja strone zanim uznaja, ze jest dostepna. No, ale -
  2. Tak jak pisze okazwloka - cos na Twoim serwerze blokuje bota Google Ads. Ponizej masz screena, co tenze bot widzi.
  3. Komenda site nie pokazuje wszystkich zaindeksowanych podstron. Sprawdz sobie w GSC albo recznie, co faktycznie jest w indeksie. Moze zadnego filtra w ogole nie masz.
  4. Zanim zaczniesz robic kupe niepotrzebnej roboty i tracic czas, lepiej chyba dowiedziec sie dlaczego tak sie stalo. Ja powiedzialbym, ze dzieje sie tak gdyz: Google kojarzy synonimy, warianty slow oraz o czym Twoja strona generalnie jest, wiec nawet jak sie na jakas fraze bezposrednio nie pozycjonujesz, mozesz zaczac sie na nia pojawiac w serpach. Najprawdopodobniej wersja jednoczlonowa Twojego slowa kluczowego ma duza mniejsza konkurencje i dlatego zaczales na nia rankowac wysoko. Zamiast cokolwiek usuwac, zacznij pracowac nad domena i strona, a z czasem pozycje na wersje dwuczlo
  5. W Twoim przypadku ustawilbym tak jak ponizej, czyli opcja numer 2 w targetowaniu zamiast ustawien zalecanych. Do tego dodalbym wykluczenia.
  6. Prosta sprawa - kup pakiet, zrob test i sie przekonasz.
  7. Pewnie kod GA zostal usuniety ze strony. Zobacz w kodzie zrodlowym strony czy jeszcze tam jest, ewentualnie zainstaluj sobie Google Tag Assistant i sprawdz.
  8. Nie da się schować danych, poza tym nie dodaje się tam użytkowników tylko weryfikuje dostęp. W kwestii linków - GSC reaguje z bardzo dużym opóźnieniem na jakiekolwiek zmiany, poza tym i tak wszystkich linków nie pokazuje. Sprawdź jakimś darmowym narzędziem, czy tam w ogóle jakieś linki są, bo jak strona jest pozycjonowana jedynie dodawaniem niesamowicie atrakcyjnego kontentu to może ich po prostu nie ma.
  9. Sa takie grupy, ale raczej nie w Polsce (przynajmniej ja o nich nie slyszalem) no i oczywiscie nie tak liczne - max to chyba pare tysiecy osob. Moim zdaniem najlepszy sposob jest taki jak napisal Paq, ewentualnie mozesz skorzystac z Serpclixa, o ile maja polskie IP (powinni miec) i generowac wejscia na strone z Google na konkretny keyword. Opcji wyszukiwania bez wejscia na strone chyba nie maja, no ale zawsze mozesz napisac na support i sie upewnic.
  10. Jasna sprawa zupełnie zablokować się nie da. Mimo wszystko, w taki prosty sposób można część mniej wykwalifikowanych "kopistów" nieco zniechęcić 😉
  11. Jest kilka tutoriali w necie jak to ustawić. Tutaj jeden z nich: https://www.robinheed.com/see-what-users-are-copying-and-improve-your-website/ @Deliryc Możesz zablokować kopiowanie tekstów ze strony javascriptem.
  12. Mozna tez sledzic bardziej "real time" kiedy ktos kopiuje tekst na Twoje stronie. Da sie to to zrobic za pomoca Google Tag Managera. W GA bedziesz mial info kiedy i z jakiej podstrony ktos cos skopiowal.
  13. Spam score - jesli ktos sie chce pozycjonowac w MOZie, albo w SEMRush (oni tez maja cos podobnego) faktycznie powinien sie tym przejac. Ci, ktorzy pozycjonuja strony w Google moga spac spokojnie. Linki z sociali - strata czasu. @azzaz piszesz, ze w Ahrefsie widac , ze Google lubi linki z Tweetera. Coz, ja mysle, ze niespecjalnie je lubi - w 2018 roku Google indeksowalo ok. 5% tweetow. W 2020 jest to pewnie 0.5%
  14. Osobiście ustawiłbym to chyba na jednym koncie - choć, być może jeśli setup jest bardzo rozbudowany robienie tego na kilku kontach może okazać się lepszym rozwiązaniem. Odpowiadając na pytania: 1. Oprócz utrudnienia w zarządzaniu, raczej nie ma przeciwskazań natury technicznej. Przez utrudnienia w zarządzaniu mam na myśli m.in. - brak możliwości pracy ze wspólnymi budżetami czy wspólnymi listami słów kluczowych etc. 2. Nie. Pod względem tchnicznym nie jest to problem. Jakiś czas temu zarządzałem kampanią dla dużej sieci sklepów - jedna domena, różne wersje językowe w katalogac
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy