Anmato

Forumowicze
  • Zawartość

    348
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Anmato wygrał w dniu 26 Styczeń

Anmato posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

11 Good

O Anmato

Profile Information

  • Gender
    Male

Ostatnie wizyty

1346 wyświetleń profilu
  1. Wielkość liter dla bota, zrenderowaną.
  2. H1 może występować kilkukrotnie od jakiegoś czasu, to już nie błąd, większe znaczenie ma wielkość liter.
  3. Nie chodzi o ilości dzienne czy miesięczne a o sumy.. poza tym pamiętaj, że jeśli dodasz nawet 1 000 linków, Google może tego dnia zobaczyć tylko 1 lub 20 itd. liczy się ich zaindeksowanie.
  4. jak pisałem wyżej, nie, można linkować z WP ale zgodnie z matematyką
  5. Oczywiście, nie pisałem, że WP nie działają, chodziło mi o ich złe użycie.
  6. Nie, pozycjonowanie "za abonament" także. Nie, dopóki opcja jest w SC, możliwość kary "ręcznej" wciąż istnieje. Nazwa jest własna, ponieważ nigdy nie były to kary ręczne tylko algorytmiczne. Nie, im więcej słabych linków, obecnie tym łatwiej o wysokie pozycje mocnymi linkami na frazy komercyjne. Nie, pokażę Ci masę osób, stażystów, studentów, specjalistów z Empiku, którzy kreatywnie doprowadzają do filtrów kupując artykuły za 10 000,00 zł miesięczne lub którzy dodają linki do sygnatur szefa albo którzy linkują z WP.
  7. Najczęściej w takim przypadku winą jest zbyt "ciężki" kod / skrypt sklepu, to samo dotyczy "sławnych" silników typu Shoper itd. W Polsce 90% optymalizacji specjalistów dot. meta tagów i dodania na stronę główną tekstu o długości 4 000 znaków. To za mało. Sprawdź szybkość strony, podstron, statystyki serwera i parametry hosta, skalibruj pod skrypt ustawienia maszyny i zajmij się optymalizacją z prawdziwego zdarzenia.
  8. Dokładnie o to mi chodzi.
  9. Lub też zły pogląd możesz mieć Ty. Te linki jeśli nie są pomijane to nie mają i nigdy nie miały żadnej mocy względem pozycji fraz komercyjnych. Chyba, że moc chyba przekazywania PR jako dofollow - wtedy można mówić o jakiejś "mocy". Linki te są ignorowane, widać to po profilach, które składały się na: www. http:// http:// fraza komercyjna Anchory maskujące musiały zachować N% liczby frazy komercyjnej, co dawało N% domen z anchorem komercyjnym, wzory, liczby i proporcje zostawię dla siebie. Taka konstrukcja zapewniała TOP-1 dla frazy komercyjnej przez ostatni okres ponad 2 lat, co oczywiście wyda się szokujące osobom, które w 2014 r. usuwały linki z katalogów, zmieniały anchory czy linkowały brandowo, jak Ty, @SzlafRock - a wiem to, bo czytam przy okazji Twoje różne posty. Uwierzenie w to będzie tak trudne jak w to, że Bronisław Komorowski był bliskim współpracownikiem wywiadu rosyjskiego w latach 90-tych. Obecnie linki, które w moim słowniku nazywam jako "osłonowe" czyli rzekomo organiczne, mogą nie mieć już znaczenia ale nie upieram się przy tej tezie w 100%, ponieważ testujemy jeszcze inne proporcje linków anchorów osłonowych oraz stężenie anchorów. Jeśli macie profil linków z N anchorami i domenami, nie łatwo jest zauważyć, że linki "osłonowe" mogą nie mieć znaczenia, ponieważ w profilu występuje pewnie N% innych, organicznych linków / anchorów. Usuńcie je i sprawdźcie albo zacznijcie na "czystej" domenie. Problemem jest jednak teraz zwolniona indeksacja. Dlatego nie ma za to filtra, linkowanie w ten sposób nie jest zabronione, wystarczy ignorowanie tych linków przez Google i wykluczenie ich z organicznego wpływu na pozycje.
  10. To jest moja teza. Zawiera ona osobiste poglądy autora
  11. Przy idealnym przypasowaniu anchora do domeny działa pewnie nie profil linków tylko znaki w domenie więc można się zgodzić i to założyć o czym piszesz, ale jak masz już np. domenę firmy o nazwie niepokrywającej się z anchorem, czyli np. "pphu-globtrek.pl" (wymyślam) a anchory w większości czyli w dysproporcji, np. "Globus Trek", co jest jakąś tam niby pełną nazwą firmy itd. to wpadniesz w algorytmiczny.
  12. Tak, mam na myśli te "pod postacią URL albo nazwy domeny". Dodałem do zdania "mimo wszystko", teraz brzmi to klarowniej.
  13. Anchory z kropką są od września 2016 r. ignorowane. Działało to przez ponad 2 lata, kiedy wszyscy uwierzyli w bzdury pisane na zagranicznych i polskich blogach o konieczności używania anchorów brandowych (tak w ogóle to coś takiego nie istnieje, ponieważ Google nie porównuje anchorów z nazwą firmy zarejestrowaną w urzędzie) i oflagowanych miejscach, inni, Ci zorientowani w SEO stosowali tylko htttp, www i http://www, bo to wystarczyło a kampania linkowania przebiegała szybciej. Kiedy wielcy polski specjaliści SEO pisali o tym, że branża się kończy, pozycjonowanie stało się łatwe jak nigdy wcześniej, od 2014 r. nastąpiła złota era SWLi ale w "cieniu" przed SEOwym mainstreamem prasowym. Na fali mitów i szybko uwiarygodnionych tez przez "wielkich polskiego SEO" wyrosły takie grzyby jak m.in. WhitePress itd. który o zgrozo proklamował "nową koncepcję SEO". Gdy po ok. roku (2015 - 2016) zorientowano się jak wielką było to bzdurą, z partnerstwa wycofało się ponad 70% firm. Było łatwo policzyć wzór profilu i oszukać Google. Przeanalizowali jednak anchory, zauważyli, że nastąpił ponad 1000% przyrost anchorów rzekomo organicznych, porobili testy i to wykluczyli, bo bardzo łatwo wyautować tego typu anchory - wystarczy wykluczyć wszystko co posiada podane przedrostki lub kropkę. Zagadką jest mimo wszystko jeszcze anchor typu "domena.pl", nie wiadomo czy jest on traktowany jako naturalny czy również "osłonowy" do ignorowania przez G na "wszelki wypadek". Ci, którzy uwierzyli jednak w tamtym czasie w anchory "brandowe", dziś mają łatwiej, ponieważ to właśnie rozcieńczenie profilu ma znaczenie jak nigdy wcześniej.