Jump to content

Noel

Forumowicze
  • Content Count

    399
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.statlink.pl

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Olsztyn

Recent Profile Visitors

2,348 profile views
  1. Wyprzedzając fakty żeby Wydawcy nie byli zaskoczeni jesteśmy na ukończeniu nowego algo którego efektem zamieciemy domeny nabijane frazami spoza REALNEGO zapotrzebowania. Wydawcom zalecam skupić się na frazach REALNIE zapotrzebowanych w systemie, zabiegi typu wrzucenie linków które zrobią zapotrzebowanie należy odstawić w niepamięć. Zapraszam Reklamodawców do nowej jakości która nadchodzi dużymi krokami, nie jest tak że systemy swl nie działają, kwestia wyrafinowania algorytmu i umiejętnego używania. Uwaga wracamy na właściwy tor. @Tomek7777 jeżeli to z Tobą konsultował
  2. Gratuluję, wszystko na temat. @MaxPan powyżej masz odpowiedź dlaczego nie aspiruję budować reputacji na tym forum. Odpowiadając w temacie, zachęcam do przeprowadzenia testów i odpowiedzenia sobie samemu na zadane pytanie bo w tej klakieriadzie trudno w coś wierzyć, pytanie z góry skazane na porażkę ponieważ Ci co potrafią korzystać z systemów raczej nie przyznają się do korzystania z nich. Nie wiem jak w innych systemach ale w Statlinku można się z nami dogadać na jakieś testy, mam tu na myśli testy na żywym projekcie szkoda czasu na tworzenie środowiska testowego, kwe
  3. Trzeba potrafić używać Statlinka, statlinkowy skill powyższych maruderów musi być porównywalny z ich reputacją na tym forum. Ogólnie szykujemy zmiany, kto z nami jest na pewno zauważa to że coraz celniej trafiamy w treść, w serpy, aktualnie testujemy nowe autorskie algo oceny zasobów, poleganie na wskaźnikach zewnętrznych systemów rankujących zupełnie się nie sprawdza w przypadku domen systemowych parametry bez większego wysiłku są kręcone. Zachęcam do odświeżenia znajomości ze Statlinkiem w najbliższym czasie.
  4. Przepraszam to ja troszkę gmerałem w algo, możliwe że trafiło się błędne przeliczenie lub dwa.
  5. Powód niedostępności prozaiczny, zmieniła się metodologia opłacania usług u naszego dostawcy czego efektem przez niedopatrzenie opłaciliśmy tylko jedną z dwóch. Wczoraj to naprawiliśmy. Przepraszamy za utrudnienia. Klient od zawirusowanych zasobów już się ze mną kontaktował, pospolity przypadek infekcji, to się zdarza od zawsze. Co do nowych rzeczy pojawiających się w Panelu, intensywnie pracujemy nad algorytmem, zbyt wcześnie jest jeszcze jednak by coś więcej o tym pisać testy muszą nam pokazać w którą stronę pójść a to wymaga czasu. W dzisiejszych realiach bardzo ważn
  6. [Odsprzedam bilet] Z przykrością nie mogę się pojawić, z ekipy Statlinka będzie Adek, ja chętnie odsprzedam bilet.
  7. Przez ostatnie 2 tygodnie mieliśmy kłopoty z efektywnością sprawdzania zaindeksowania, sytuacja wróciła już do normy skuteczność powinna się poprawić.
  8. Sprawdzanie pozycji serwisów na zadaną frazę kluczową odbywa się z użyciem metody dopasowania ogólnego, zarówno przy sprawdzaniu pozycji Linków jak i pozycji Stron wydawców celem wyliczenia StatRank. Na podstawie dokładnego dopasowania natomiast określamy wagę frazy.
  9. Nawet nie chodzi o udowadnianie sobie czegoś, chcesz jakości zaraportuj jej brak. Poproszę o przesłanie choćby tych dwóch przykładów.
  10. Kategorie się porządkują zarówno dla nowych jak i starych zasobów, klasyfikujemy je cyklicznie za każdym razem poprawiając trafność, niedługo w ogóle odejdziemy od ręcznego przydzielania kategorii dla domeny.
  11. @markarczun Jeżeli jesteś faktycznym Użytkownikiem Statlinka zachęcam Cię do kolejnych testów, najlepiej nie wcześniej niż za 2 tygodnie ponieważ skoro jesteś Userem znasz sprawę wdrażania nowego algo które robi porządek właśnie z takimi przypadkami które wymieniasz. Skoro jesteś z nami tak długo powinieneś wiedzieć że robimy robotę i nie ściemniamy, ogrom pracy jaki trzeba było wykonać żeby się nie cofać do rozwiązań szablonowych typu mierzenie BL i RD musi nas wynagrodzić skutecznym systemem i wcale się nie dziwie że trwa to około rok, podwaliny pod Statlinka gdy startowaliśmy powstawał
  12. Panowie karolax, markarczun i podobni, widzę że tak się zmotywowaliście żeby w końcu się zarejestrować na forum, problem w tym że pomyliliście wątki. Napiszę od siebie że przez model BL i RD Statlink przechodził kilka lat temu, mamy to doświadczenie za sobą dzisiaj jesteśmy daleko dalej. Aktualnie moc Statlinka rośnie (a może powinienem napisać wraca), mamy sygnały widzimy to w statystykach, wywalamy mase Stron które się u nas zagnieździły podczas gdy przechodziliśmy trudną metamorfozę a które nie powinny się znaleźć pod naszym szyldem i szkodziły. Problem zaczął się nawet wcześnie
  13. Robimy porządek z traktowaniem Kategorii przez algorytm. Niedługo będzie o tym szersze info w Aktualnościach. Chcemy wyeliminować "upychanie" ponieważ jest to jeszcze zaszłość starego algorytmu gdzie założeniem była monotematyczność domeny, dzisiaj często domeny są wielotematyczne, dopasowujemy się więc do aktualnych realiów. Od strony Użytkowników Linkujących można się spodziewać większego rygoru w przestrzeganiu kategorii, od Strony Wydawców należy się spodziewać mniejszego obłożenia linkami podstron oderwanych od tematycznego zapotrzebowania systemu.Tu dzięki dla ABMD który zwrócił nam uwag
  14. Statlink blokuje roboty zczytujące linki znanych narzędzi w celu podniesienia poziomu dyskrecji, wnioskowali o to sami Użytkownicy. Nadpodaż punktów może być trochę wynikiem niedostrojenia parametru StatRank, niektóre zasoby mogą być przecenione. Właśnie weszliśmy w etap strojenia Statranka piszemy o tym w Aktualnościach.
  15. Przyglądam się sytuacji, weryfikowałem kilka takich przypadków i w każdym Strona jeżeli faktycznie nie emitowała to już emituje linki, możliwe że wczorajsza zawiecha lub inny problem na łączach spowodowała błędne zaciągnięcie danych ale system takie przypadki automatycznie naprawia także na spokojnie przyglądajmy się sytuacji gdyby się nasilało zamiast zanikać proszę o sygnały.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy