Skocz do zawartości

koniec wakacji -> jak u was stawki?


ZłoKonieczne
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

jak tam u was stawki za klik? zwiekszyly sie czy takie same jak w wakacje? u mnie bida sie zrobila juz pod koniec sierpnia i teraz start we wrzesniu, najwieksze bannery graficzne wsadzone a stawki znikome 0,02 za kilk? o.O

Cos mozna zrobic aby to poprawic?

moze po blokowac te pasozytnicze firmy reklamujace sie ktore placa po te kilka marnych centow i obserowowac, moze jakis nowy wydawaca sie znajdzie ktory wiecej bedzie bulic?

Edytowane przez ZłoKonieczne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam zmian nie widzę (no może jest ciut lepiej)... ale poczekać na wnioski nie zaszkodzi.

Poza tym nie wiem jaki związek mają wakacje do stawek - równie dobrze możesz porównać wysokość stawek do ogólnej pogody w PL...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym nie wiem jaki związek mają wakacje do stawek - równie dobrze możesz porównać wysokość stawek do ogólnej pogody w PL...

bys sie zdziwil ile czynnikow wplywa na cene klika - jakby byla jakas fala upalow to pewnie tez by mogla sie odbic na cene

ale Tech economist. (specialty banking) powinien sobie z tego zdawac sprawe - chyba, ze jest tak zaabsorbowany wbijaniem frazy pajacyk do top 1, ze czyta bez zrozumienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jakie znaczenie mają wakacje na stawki? każdy wie, że okres wakacyjny to bida, ludzie jadą na wakacje, dlatego w tv nic ciekawego nie leci, dlatego w necie nie inwestuje się w reklamę tyle = mniej reklam = mniejsze stawki by się przebić w adwords = dla nas mniejszy zysk. Tak bardzo to uprościłem ale generalnie tak to wygląda..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje mi się, że koniec wakacji ma jakiś związek z tym wszystkim...Mam stronę o tematyce webmasterskiej. Od 24 sierpnia zauważyłem 2,6krotny wzrost średniej wartości klika.

Myślę, że ma to związek z bonami na adwords, które w wielu przypadkach były ważne do końca sierpnia. Dużo osób obudziło się na koniec, stąd wzrost stawek.

Wzrost utrzymuje się do dnia dzisiejszego.

PS: Zgadzam się z tym, że okres roku ma wpływ na wartość klików oraz zyski z innych reklam np. Arbomedii :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ oczywiście, że pora roku ma wpływ na zarobki. Czy na naszym rynku wiele osób nie odpoczywa w wakacje lub szuka dużo prezentów na mikołaja? Ależ oczywiście, że tak i tutaj jak w każdym biznesie istnieją dwa słowa i pewnie znanym wam znaczeniu: Popyt i podaż to jest to przez co jest uzależniony wpływ na nasze zarobki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

U mnie niestety lipa na maksa. Na poczatku wakacji stawki zaczely spadac i z mc na mc jest co raz gorzej. Obecnie zarabiam ajkies $2 z $5 jakie wczesniej zarabialem. Liczba odwiedzin i klikalnosc praktycznie bez zmian :dirol:

kodeks-logo-baner-pio.jpg

Blog z informacjami o prawnych aspektach związanych z funkcjonowaniem internetu, w tym problematyka dotycząca SEM i SEO. organisciak.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie niestety lipa na maksa.

hm.... mam jednak przeciwne odczucia - przykładowo coś prostego, prawie mfa co zarabiało średnio 5 dolców teraz średnio od kilku dni 17 ..... reszta też wyżej zarabia

M

Pozycjonowanie lokalne, Wymiana linków tematycznych, Tematyczne artykuły sponsorowane.  >>>>> Informacje na stronie :  Tani hosting

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

U mnie wzrosły o ok 80%, w weekendy o 100%.

Ale tak jest co roku, potem na zimę znowu nieco się obniżą, ale nie tak bardzo jak w wakacje kiedy klepie biedę hehe :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności