Skocz do zawartości

Budowa linku


xxxlhxxx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko..

Czy jest według was różnica miedzy zapisaniem w kodzie strony linku wewnetrznego w postaci:

<a href= "https://domena.pl/docelowastrona.html" >anchor</a>

aaaa

<a href= "docelowastrona.html" >anchor</a>

Defakto google analizujac strone w formie tekstowej widzi calkiem inny kod strony.... czy to moze miec wplyw na pozycje naszej docelowej postrony na zadany anchor

Pozdraiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego, co wiem dla Google budowa linku nie ma znaczenia. Nawet lepiej chyba używać <a href="docelowastrona.php" niż a href="https://www.strona.pl/docelowastrona.php", bo jak zmieniasz zupełnie domenę, to, w drugim przypadku, musisz zmienić kod strony :D

A title trzeba dodawać wszędzie? To znaczy mam pisać <a href="https://www.6plus.com.pl/kontakt.php" title="Kontakt">?

Ma to jakieś znaczenie dla wyszukiwarek? I czy można ciągle pisać title="Nazwa firmy - Kontakt", title="Nazwa firmy - Oferta" itd.? Ciągle powtarzająca się nazwa firmy nie będzie traktowana jako spam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem chyba na sprawnymarketing.pl, żeby nie powtarzać anchora w title. Czy to prawda?

Która forma będzie lepszym rozwiązaniem?

1. title=Forum PiO --> anchor=PiO

2. title=Forum traktujące o pozycjonowaniu stron --> anchor=PiO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korektor, tam była mowa o tym, aby nie powtarzać anchor tekstu a nie żadnego słowa występującego w nim. Poza tym, z tego co pamiętam to na tej stronie teorie na temat powtarzania anchoru w title były gdybaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jeszcze nikt nie wykazał, że title w jakikolwiek sposób pomaga.

Swoją drogą denerwuje mnie trochę, że w niektórych systemach wymiany trzeba go podawać.

O ile to, że strona zdobyła ileś tam tam linków z takim samym anchorem i bez title jest w miarę prawdopodobne, to szansa na to, że dostaliśmy naturalnie kilka tysięcy linków z takim samym anchorem i jednocześnie identycznym kilkuwyrazowym title, jest prawie zerowa. Google raczej tego nie bierze pod uwagę, ale w łatwy sposób by mogło, więc ja tam nie wstawiam w systemach title jak nie trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testów nie przeprowadzałam, ale zauważyłam głównie na jednej stronie, że poszła wyżej w serpach nawet jeśli nie linkowałam na dany anchor, ale jeśli dana fraza znajdowała się właśnie w title. Anchorem początkowo była głównie nazwa firmy (w stopkach stron stworzonych przez nią), a w title wymienione były konkretne usługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności