Skocz do zawartości

Budżet


mirek123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

czy budżet 7-8 tyś miesiecznie brutto na pozycjonowanie w branży meblowej a dokladnie jednej konkretnej czesci branży. Np: tylko łóżka tapicerowane, lub tylko szafy przesuwne to wystarczajacy budzet, czy raczej ciężko coś zdziałać?
Strona nigdy nie pozycjonowana, ale z 2-3 lata juz istnieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, mirek123 napisał:

czy budżet 7-8 tyś miesiecznie brutto na pozycjonowanie w branży meblowej

Sugeruje najpierw wypróbować się w AdWords'ach.

Godzinę temu, mirek123 napisał:

Firmy powiedzą ci, ze wypozycjonują za 1500 netto

Jest różnica między:

Wypozycjonują  = osiągną zamierzone TOP'y
Będą pozycjonowały = jak sama nazwa mówi, co nie oznacza, że cel zostanie przez nich osiągnięty;

:)

 

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Za 7-8k można coś już podziałać. Firmy, które chcą robić SEO za 1500 zł cóż.. zazwyczaj żyją z podpisywania umów :)

Jak masz chęć odezwij się na priv, działam w branżach meble, wykończenia itp.

Firia.pl - Blog pasjonatki wszystkiego co związane ze zdrowiem, odżywianiem oraz psychologią
Każdy czasem potrzebuje pięknych życzeń i wierszyków na najróżniejsze okazje - https://zyczeniowo.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Mion napisał:

Sugeruje najpierw wypróbować się w AdWords'ach......

 

Adwordsy sa juz od dawna i na tym opieramy sprzedaz. Zastanawiam sie, czy z takim budzetem zaczynac pozycjonowanie po prostu. Czy z takim budzetem nie bedzie to pozycjonowane zamiast wypozycjonowane :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mirek123 napisał:

czy budżet 7-8 tyś miesiecznie brutto na pozycjonowanie w branży meblowej

Potrzebny budżet kalkulujesz na podstawie analizy konkurencji, bo to konkurencja ustawia Ci poprzeczkę. Oprócz analizy konkurencji musisz uwzględniać też swoje możliwości. Kasa zainwestowana w SEO nie zwraca się od razu a i ROI też musi się spinać. Dodatkowo wiele zależy od jakości produktu oraz obsługi posprzedażowej.

Moja  fotografia kulinarna  :D  Nasza nowa strzelnica w Gdyni, nówka nie śmigana ;) W Gdańsku też mamy strzelnicę ;)

"Największą podatność na manipulację wykazują osoby mało inteligentne, a którym zarazem wmówiono, że są świetnie wykształcone." CGJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można też przez jakiś czas spróbować określony budżet i zobaczyć co się będzie działo. Potem postępować elastycznie i adekwatnie do aktualnej sytuacji. I to chyba bardziej sensowne niż kurczowe trzymanie się ustalonego budżetu przez wiele miesięcy (lat) niezależnie od rzeczywistości.

ale wiele "seło-firm" woli mieć na zasadzie: "czy się stoi czy się siedzi kasiorka się należy" ;) plus kary za "zerwanie"... a jednak klienci podpisują...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja coraz częściej stosuję taką zasadę, że zaczynam od mniejszego budżetu skupiając się na optymalizacji a w miarę zwiększania ruchu i widoczności na kluczowych pozycjach zwiększam budżet. Zasada im głębiej w las tym więcej drzew. Trzeba pamiętać, że prawdziwa "walka" zaczyna się dla mocniej obsadzonych fraz w momencie wejścia w TOP10 a rzeźnia jest w TOP3 ;)

Moja  fotografia kulinarna  :D  Nasza nowa strzelnica w Gdyni, nówka nie śmigana ;) W Gdańsku też mamy strzelnicę ;)

"Największą podatność na manipulację wykazują osoby mało inteligentne, a którym zarazem wmówiono, że są świetnie wykształcone." CGJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Beerbant napisał:

Ja coraz częściej stosuję taką zasadę, że zaczynam od mniejszego budżetu skupiając się na optymalizacji a w miarę zwiększania ruchu i widoczności na kluczowych pozycjach zwiększam budżet. Zasada im głębiej w las tym więcej drzew. Trzeba pamiętać, że prawdziwa "walka" zaczyna się dla mocniej obsadzonych fraz w momencie wejścia w TOP10 a rzeźnia jest w TOP3 ;)

 

i o tym właśnie napisałem. Na tym etapie ustalanie "sztywnego budżetu", który da radę wejść np. w w/w top3 jest mało sensowne. Elastyczność i reagowanie na rzeczywistość na bieżąco jest imo rozsądne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności