Recommended Posts

Witam

 

Jestem w trakcie konfiguracji sklepu internetowego. Dowiedziałem się, że teraz nie wpisuje się fraz kluczowych. Że sklep się pozycjonuje bez wpisanych fraz.. Czy to jest prawda ? 

Czy jeżeli to prawda, to czy mam pousuwać frazy z całego sklepu ?

Bardzo proszę o pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co to znaczy "dowiedziałem się"? Jak gdzieś przeczytałeś, to podaj źródło, jak ktoś Ci powiedział, to daj całą wypowiedź


Jeden seo rabin powie tak, a inny powie nie.

Zostałem SEMitą, żeby nawet w pracy siedzieć przy komputerze B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sieci znalazłem taki komentarz. Czy jest on wiarygodny ? 

 

Cytuję z www.prestashop.com/forums :

 

Dla Google słowa te są już zbędne, nie musisz ich wpisywać. "

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli chodzi o tag meta keywords, to tak - nie stosuje się już go od jakiegoś czasu.

 

Jeżeli chodzi o słowa kluczowe w treści na stronie sklepu - bzdura, nadal mają znaczenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaczy to że mam pracować na bieżąco nad opisem sklepu i jego produktów, a frazy dodawać co jakiś czas w treści . Tak mam rozumieć ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mniej-więcej tak.

 

Co do pierwotnego pytania-wielkie G. ma w D. keywords, ale są też inne wyszukiwarki, które niekoniecznie mają


Jeden seo rabin powie tak, a inny powie nie.

Zostałem SEMitą, żeby nawet w pracy siedzieć przy komputerze B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oprócz wielkiego Google'a jakie w Polsce są jeszcze używane przez polaków przeglądarki ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
1 godzinę temu, grafu napisał:

Oprócz wielkiego Google'a jakie w Polsce są jeszcze używane przez polaków przeglądarki ?

Wyszukiwarki != przeglądarki.
Pozostałe mają raczej znikomy procent, warto poszukać aktualnych danych.

 

A jeśli chodzi o główny temat, to na 100% chodziło o meta keywords

Edited by Presta

Wdrożenia sklepów Prestashop: www.selljus.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Głównie Google, ale masz jeszcze Yahoo, Bing - z tych popularniejszych. Jednak nie zajmowałbym sobie tym głowy, gdyz 99% uzywa google


Eurogetwork strony www, również w języku niemieckim lub angielskim.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Profesjonalne tworzenie stron WWW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Lukasz1990
      Witam,
       
      Mam pewien problem ze strukturą dotyczącą rankingów. Nie podaje konkretnych linków, jest to mój pierwszy post, ale jak ktoś z góry pozwoli tutaj, to je przedstawię.
       
      Ogólnie chodzi o to, że mimo fajnej jakości rankingi różnego sprzętu mają niskie pozycje i często są za wieloma śmieciowymi rankingami. Wygląda to tak, że jest wyszukiwarka ranking /ranking/, potem podstrony, np. /ranking/procesory/ i lista konkretnych rankingów. Na podstronie jest także opis semantyczny. Patrząc na wyniki google, różne rankingi mają zawirowania z pozycją, często po publikacji wskakują na top3, a po kilku dniach znikają, po czym zwykle /kategoria/ranking/ je wypiera, ale i tak jest niżej niż był konkretny ranking. Ma ktoś jakieś pomysły jak to udoskonalić, żeby kategoria nie rywalizowała z konkretnym rankingiem? Niektóre kategorie mają wiele rankingów. Sytuacja dotyczy kluczowych fraz typu ranking procesorów, ranking procesorów 2018.
       
      Czasem są też rankingi specyficznych typów, np. ranking procesorów ośmiordzeniowych i na taką frazę konkretny ranking znika, a pojawia się podstrona kategorii, ale też jest niżej niż byłby ten konkretny materiał.
    • By Cinex
      Moi drodzy, ja do Was z ptyaniem początkującego. Czy opłaca się odpalać różne kampanie na różne słowa kluczowe dla tej samej strony? Załóżmy na jedno hasło jest kilkanaście tysięcy wyszukań ale wysokie stawki za klik, na inne hasła jest tylko kilkaset wyszukań, ale takich haseł jest więcej i ich stawki za klik są dużo niższe.
       
      Chciałbym uniknąć sytuacji, gdzie to słowo kluczowe na kilkanaście tysięcy wyszukań zje mi cały budżet z danej kampanii i nie wystarczy na inne "mniejsze" hasła. Może lepiej będą działać long tail frazy, a jak wszystko puszcze na jednej kampani to nie będę tego widział. Z tego co patrzyłem dzienny budżet można ustalić tylko dla kampani nie dla grupy reklam. Dobrze myśle?
    • By Hazel
      Witam wszystkich, 
      Biorę udział w rekrutacji na staż 
      Stanowisko specjalista do spraw marketingu
      Dostałam kilka zadań do zrobienia, ale z ostatnim zupełnie sobie nie radzę nie wiem od czego zacząć.
       
      Potrzebuje porad/pomocy w zoptymalizowaniu tekstu na stronie internetowej kancelarii rozwodowej
      Czy ktoś z Was się na tym zna? 
       
      Liczę na pomoc - pełna nadziei
    • By cejla
      Cześć wszystkim,
      są jakieś bezpieczne przedziały, a raczej górna granica, ilości słów kluczowych na stronie głównej?
    • By MyCaneSF
      Cześć, chciałem zacząć pozycjonowanie swojej strony ale tknęła mnie jedna sprawa. Jeżeli mam ograniczone frazy na które chcę pozycjonować stronę i jest ich np. 5, a podstron na będzie powiedzmy 2x tyle(w sumie będzie ich raczej więcej), to te pozostałe 5 podstron też wypełnić jakimiś frazami i linkować wszystkie? Czy skupić się tylko na tych 5 i nie ucierpi przez to moja strona w ogólnym rozrachunku? Z tego co do tej pory wyczytałem lepiej działać w obrębie tylko tej piątki, ale wolę się zapytać profesjonalistów.