Jump to content
snake76

Podmiana domeny w Google Maps (Google Firmy)

Recommended Posts

Posiadam dwie domeny, pierwsza z nich jest przeze mnie używana od 9 lat i jest dobrze wypozycjonowana. W mapkach Google jestem na 1 lub 2 miejscu w zależności od lokalizacji z której sprawdzam w mieście zamieszkania. Druga domena jest stosunkowo nowa, nigdy nie była pozycjonowana. Jeśli w Google Firmy (które są jak rozumiem zintegrowane z Google Maps) podmienię domeny z tej starej na nową to automatycznie zaliczę spadek w mapach? 

Z góry dziękuję za odpowiedź

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przed chwilą, ar4 napisał:

Raczej tak...


czyli jeśli chcę używać w sklepie nowej domeny (słabo wypozycjonowanej) to najprościej przekierować cały ruch ze starej domeny (dobrze wypozycjonowanej) na nową? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przed chwilą, ar4 napisał:

też nie masz gwarancji przeniesienia pozycji...

rozumiem, dziękuję za szybką odpowiedź

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przed chwilą, Rockstar napisał:

 

A ja dla odmiany powiem - zdecydowanie nie ;)


Hmm ? i bądź tutaj mądry :) To co mam zrobić ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domena podpięta do wizytówki nie powinna mieć wpływu na pozycję firmy na mapkach - tutaj w grę wchodzą inne czynniki (nie liczę tu ekstremalnych sytuacji, gdzie podpiąłbyś jakąś spamerską stronę).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przed chwilą, Rockstar napisał:

Domena podpięta do wizytówki nie powinna mieć wpływu na pozycję firmy na mapkach - tutaj w grę wchodzą inne czynniki (nie liczę tu ekstremalnych sytuacji, gdzie podpiąłbyś jakąś spamerską stronę).


jest to strona sklepu. Przykładowo:

blablasklep.pl dobrze wypozycjonowana i od dawien dawna na 1-2 miejscu w mapkach Google
blablabutik.pl nowa domena i nigdy nie pozycjonowana

Boje się, że jeśli podmienię domeny w Google Firmy, a co za tym idzie w mapkach to spadnę, a to może przełożyć się mocno na działalność sklepu stacjonarnego ;)

stąd pytanie czy podmienić domeny i tyle czy zostawić starą domenę w wizytówce Google i mapkach ale przekierować cały ruch z tej domeny na tą nową.

Pytałem kilku osób, które zajmują się Google AdWords ale umywają ręce i odpowiadają, że to temat dla osób od SEO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli masz na myśli tylko wyświetlanie wizytówek na mapkach Google to po podmianie wyłącznie adresu URL nie powinieneś zaliczyć spadku. Inaczej sytuacja wygląda w przypadku wyników organicznych gdzie należałoby zrobić odpowiednie przekierowania. Nikt tutaj nie da 100% gwarancji, że pozycja (na mapkach) zupełnie się nie zmieni, ale z doświadczenia wiem, że zmiana samego adresu URL nie powinna spowodować żadnej szkody dla widoczności.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, Rockstar napisał:

Jeśli masz na myśli tylko wyświetlanie wizytówek na mapkach Google to po podmianie wyłącznie adresu URL nie powinieneś zaliczyć spadku. Inaczej sytuacja wygląda w przypadku wyników organicznych gdzie należałoby zrobić odpowiednie przekierowania. Nikt tutaj nie da 100% gwarancji, że pozycja (na mapkach) zupełnie się nie zmieni, ale z doświadczenia wiem, że zmiana samego adresu URL nie powinna spowodować żadnej szkody dla widoczności.

 

dziękuję za odpowiedź

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domena podpięta do wizytówki ma niebagatelne znaczenie ponieważ na podstawie treści są ustalane pozycje i wyświetlenia na te słowa - jeśli jakichś słów nie będzie na nowej domenie a na starej byly będzie bujało. Spojrz na jeden drobny element.

 

 

 

Oczywiście jeśli to mus to trudno - musisz się pogodzić z faktem, że część słów wyleci. Mocna domena w wizytówce jest cholernie ważną sprawą. Wiec jak nei musisz - to ni rusz.

 

 

 

image.png


Blog seo.zgred.pl przestał istnieć, teraz wszystko jest na www.zgred.pl

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By st_fot
      Witam serdecznie

      Napiszę wiarygodne, merytoryczne opinie w Google Maps z prywatnego, wiarygodnego konta, posiadającego status lokalnego przewodnika i kilkudziesięciu realnych opinii wystawionych w realnych miejscach (konto prywatne). Istnieje możliwość wystawienia opinii również na Facebooku.
       


      Cena to 10 zł za jedną opinię. W przypadku "zleceń" dla kilku firm/miejsc, opinie są pisane w odpowiednim odstępie czasowym.

      Istnieje również możliwość wykonania standardowego "marketingu szeptanego" na forach internetowych (mam w tym również duże doświadczenie). Wówczas cena wynosi 5 złotych za 1 wpis.
       
      W razie pytań i chęci zakupu proszę o kontakt mailowy: (pierwsza litera to "L")

       
      Pozdrawiam
    • By marecky
      Pozycjonowanie lokalne, linki z Map Google + GRATIS indeksacja "Cytaty lokalne czyli local citations są kluczowym czynnikiem w lokalnych rankingach wyszukiwania."
      ☆☆☆
      Usługa skierowana jest zarówno dla mały i średnich przedsiębiorstw usługowych, produkcyjnych i handlowych działających na terenie danego miasta bądź regionu jak również dużych firm posiadających wiele oddziałów na terenie całego kraju.
      Branża nie ma znaczenia, jedynym warunkiem jest posiadanie fizycznej lokalizacji zgłoszonej w Google Moja Firma (informacja na temat Twojej firmy pojawia się w wyszukiwarce Google, Mapach Google czy Google+).
       
      Czym są Cytaty Lokalne:
      Są to cytaty, które powstają, gdy różni użytkownicy Google zapisują dane Twojej firmy. Działa to jak podkreślenie czegoś ważnego, przez co Google uważa, że Twoja firma jest ważna, gdyż ludzie ją zaznaczają na mapach.
       
      Za jedyne 150.00 zł otrzymasz:
      150+ "cytatów lokalnych" na mapach Google Twojej firmy (ang. map citations) - (tzw. NAP: name, adress, phone). Znajdują się tam:
      nazwa firmy adres numer telefonu aktywny link do strony krótki opis działalności  
      GRATIS dodanie wszystkich adresów do polskiego, płatnego indexera.
      Do wykonania usługi potrzebuję:
      nazwę firmy adres firmy telefon link do strony firmowej bądź profilu Google+ krótki opis działalności firmy ok. 200 znaków 1-4 słowa kluczowe np. "Superfirma sp.z.o.o - Opony Toruń", "Superfirma sp.z.o.o - Używane Opony Toruń" itd.  
      Pozycje Twojej firmy w mapach Google mogą wyglądać właśnie tak!

       
      Po wykonaniu usługi przesyłam raport ze wszystkimi linkami.
       
      ☆☆☆!EXTRA!☆☆☆
      Teraz w promocyjnej cenie 40.00 zł wykonam podlinkowanie 5 tys. linków tych adresów (można dodać inne adresy, katalogi, precle itd).
       
      POLECAM!
      Pakiet linków pozycjonujących - 50 Artykułów + 25 Profilów Trust Flow - indeksacja+podlinkowanie GRATIS! Podlinkowanie Twoich backlink'ów - Blast GSA SER Naturalne, ręcznie pozyskane linki + GRATISy Ogłoszenia z aktywnym linkiem + Indeksacja  
      KONTAKT: marecky@retsat1.com.pl priv
    • By SEOsklep24.pl
      Pozycjonowanie lokalne – pisanie i publikacja opinii w Google
       
      Posiadasz firmę, która świadczy usługi lokalnie? Masz sklep stacjonarny i chcesz dotrzeć do większego grona Klientów z Twojej okolicy? Jeżeli tak, mamy rozwiązanie – SEOsklep24.pl prezentuje nową usługę dla pozycjonowania lokalnego – pisanie i publikacja opinii i komentarzy w Google. Dysponujemy zweryfikowanymi kontami z historią (również takimi, które mają status przewodników lokalnych), z których możemy napisać opinię/recenzję Twojej firmy. Dzięki tej usłudze, profil działalności zyska nowe opinie i pozwoli Ci jeszcze lepiej wypozycjonować wizytówkę Google w mapach i aplikacjach mobilnych, co przełoży się bezpośrednio na jeszcze lepsze i skuteczniejsze dotarcie do Klientów szukających usług/produktów z Twojej okolicy.
       
      Opinie w Google – dlaczego są takie ważne?
       
      Każdy przedsiębiorca lokalny chce, aby jego usługi lub produkty były widoczne dla Klientów z regionu. To normalne i zrozumiałe mechaniki reklamy. Nie da się jednak ukryć, że coraz większa ilość lokalnych Klientów szuka usług lub firm za pomocą sieci, a dokładniej za pomocą Google Maps. Sama wyszukiwarka nie promuje jednak firm, które mają nową wizytówkę lub nie są wiarygodne – w to miejsce pojawiają się firmy mające o wiele dłuższą historię czy też opinie użytkowników. Dlatego zakładając nową wizytówkę firmy czy dodając punkt do Google Maps, warto zadbać, aby pod wpisem pojawiły się opinie i recenzje – dzięki temu algorytm o wiele szybciej wypromuje Twoją wizytówkę, wyświetlając ją na górze wyników wtedy, gdy ktoś z Twojej okolicy będzie szukał usług lub produktów, które oferuje Twoja firma.
       
      Co możesz zyskać dzięki opiniom w Google?
       
      Załóżmy, że masz już założoną wizytówkę Google Moja Firma/punkt w Google Maps. Jak podaliśmy wyżej, nowe wizytówki po zweryfikowaniu nie mają szans, aby pojawić się na pierwszych wynikach wyszukiwania – potrzeba czasu, opinii a także uwiarygodnienia, że Twoja firma oferuje wysokiej jakości usługi. Dotyczy to zarówno niszowych słów kluczowych czy też o wiele bardziej konkurencyjnych branż (taka sama zasada panuje w odniesieniu do miast – czym większy region, tym trudniej, aby nowe wizytówki i firmy mogły przebić się w Google i być wyświetlane przed konkurencją z większym stażem). Algorytm skrupulatnie to sprawdza, dlatego największe firmy dbają o to, aby profile firm w Google miały historię, były zweryfikowane i ciągle dostawały opinie – oczywiście te przychylne.
      Zasada jest prosta – czym wyżej wizytówka firmy w wynikach wyszukiwania czy też w aplikacjach i usługach typu Google Maps (dotyczy zarówno wyszukiwania lokalnego, na komputerach lub mobilnie), tym więcej Klientów dla Twojej firmy, co bezpośrednio przekłada się na wyższe przychody i możliwość rozwoju przedsiębiorstwa.
      Co ważne, przychylone opinie w Google uwiarygodniają firmę i stanowią realną reklamę – prócz faktu, że wizytówka firmy jest wyświetlana wysoko w mapach Google, potencjalni Klienci czytając korzystne opinie i recenzje, o wiele chętniej zdecydują się na sprawdzenie usług lub produktów lokalnej firmy – zamawiając usługę u nas, zyskujesz nie tylko wysoką pozycję wizytówki w Google, ale także realną reklamę szeptaną, która zapewni Ci jeszcze więcej Klientów!
       
      Link do oferty: https://seosklep24.pl/oferta/516-opinie-w-google-maps.html
      Cena: 69,99zł - 615zł ( cena uzależniona od ilości opinii )
       
      Co oferujemy w ramach usługi?
       
      Wychodząc naprzeciw potrzebom firm, które chcą zdobywać lokalnych Klientów za pomocą Google Maps i poprzez wizytówki Google Moja Firma, uruchomiliśmy usługę pisania opinii w Google. Oto najważniejsze cechy naszej usługi:
       
      Wszystkie opinie piszemy z kont zweryfikowanych (konta zakładane w 2016-2018 roku).
      Każda opinia/recenzja to 100-300 znaków, piszemy unikalne wypowiedzi (pozytywne) na temat produktów/usług firmy.
      Opinie pisane i publikowane z różnych IP.
      Do dyspozycji posiadamy konta męskie i żeńskie.
      Kilka kont posiada status lokalnych przewodników (co zwiększa ich wiarygodność dla algorytmu i innych )
      Opinie pisane są z profili aktywnych i wiarygodnych dla Google.
      Dodawanie postów rozkładamy w czasie ( 14-30 dni roboczych ), aby cały proces uwiarygodnić przed Google i innymi użytkownikami.
       
      Dysponujemy ponad 80 zweryfikowanymi kontami. Aktualnie do zamówienia dostępne są pakiety:
       
      5 opinii
      10 opinii
      25 opinii
      50 opinii
       
       
      Czego potrzebujemy do realizacji zamówienia?
       
      Adresu wizytówki firmy w Google (profil musi być uzupełniony i zweryfikowany – jeżeli jeszcze nie posiadasz wizytówki firmowej w Google lub punktu w Google Maps – zapraszamy do kontaktu)
      Dodatkowych informacji (na przykład jaką usługę lub produkt mamy polecać w opiniach lub dodatkowych informacji/atutów, które chcesz podkreślać w pisanych opiniach)
      Jak podaliśmy wcześniej, opinie dodajemy w różnicowanym czasie, finalny czas realizacji zlecenia może różnic się w zależności od profilu, tematyki a także ilości wykupionych opinii.
      Na każdą usługę wystawiamy FV!
       
       
       
      Kontakt:

      mail: j.brozyna@seosklep24.pl

      Dane Firmy:

      J&J Jakub Brożyna
      ul. Krajobrazowa 10/6
      35-119 Rzeszów
      NIP: 6852245474
    • By titaN
      Witam,
       
      zlecę pozycjonowanie dwóch restauracji - jedna z nich znajduje się w Bytomiu, druga w Katowicach.
      Obie swoje wizytówki już posiadają jednak plasują się poza TOP 10.
       
      Oferty proszę kierować na PW lub na adres email : marekmcs1985@gmail.com
       
      Pozdrawiam.
    • By marecky
      Pozycjonowanie lokalne, linki z Map Google + GRATIS indeksacja "Cytaty lokalne czyli local citations są kluczowym czynnikiem w lokalnych rankingach wyszukiwania."
      ☆☆☆
      Usługa skierowana jest zarówno dla mały i średnich przedsiębiorstw usługowych, produkcyjnych i handlowych działających na terenie danego miasta bądź regionu jak również dużych firm posiadających wiele oddziałów na terenie całego kraju.
      Branża nie ma znaczenia, jedynym warunkiem jest posiadanie fizycznej lokalizacji zgłoszonej w Google Moja Firma (informacja na temat Twojej firmy pojawia się w wyszukiwarce Google, Mapach Google czy Google+).
       
      Czym są Cytaty Lokalne:
      Są to cytaty, które powstają, gdy różni użytkownicy Google zapisują dane Twojej firmy. Działa to jak podkreślenie czegoś ważnego, przez co Google uważa, że Twoja firma jest ważna, gdyż ludzie ją zaznaczają na mapach.
       
      Za jedyne 150.00 zł otrzymasz:
      120+ (z reguły około 130-150) "cytatów lokalnych" na mapach Google Twojej firmy (ang. map citations) - (tzw. NAP: name, adress, phone). Znajdują się tam:
      nazwa firmy adres numer telefonu aktywny link do strony krótki opis działalności  
      GRATIS dodanie wszystkich adresów do polskiego, płatnego indexera.
      Do wykonania usługi potrzebuję:
      nazwę firmy adres firmy telefon link do strony firmowej bądź profilu Google+ krótki opis działalności firmy ok. 200 znaków 1-4 słowa kluczowe np. "Superfirma sp.z.o.o - Opony Toruń", "Superfirma sp.z.o.o - Używane Opony Toruń" itd.  
      Po wykonaniu usługi przesyłam raport ze wszystkimi linkami.
       
      ☆☆☆!EXTRA!☆☆☆
      Teraz w promocyjnej cenie 40.00 zł wykonam podlinkowanie 5 tys. linków tych adresów (można dodać inne adresy, katalogi, precle itd).
       
      POLECAM!
      Pakiet linków pozycjonujących - 50 Artykułów + 25 Profilów Trust Flow - indeksacja+podlinkowanie GRATIS!
      Ogłoszenia z aktywnym linkiem + Indeksacja
       
      KONTAKT: marecky@retsat1.com.pl priv
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy