FLOWSEO

sitemapa zawiera url z noindex/nofollow

Polecane posty

Moi drodzy,

zauważyłem pewien problem - mimo noindex/nofollow dla wersji obcojęzycznej strony z powodu braku treści, w sitemap ciągle znajdują się niektóre linki - co może być problemem?

sitemapy przeważnie są generowanie dynamicznie i zawierają wszystkie podstrony niezależnie od tego czy jest noindex/nofollow.

dymna.jpg

Przyjaźń psa na całe życie. ZAGINĄŁ DOM

@jimmi ok, ale czy ich obecność w sitemap nie przeszkodzi w wyindeksowaniu podstron z tymi atrybutami?

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

• Kto przegląda   0 użytkowników

Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

• Podobna zawartość

• Przez lotons
      Cześć,

Jestem początkujący i mam problem, na swojej stronie mam galerie z grafikami zabezpieczone hasłem, ostatnio zauważyłem, że Google zaczęło indeksować pliki graficzne znajdujące się w tych galeriach i pokazuje je w wynikach wyszukiwania. W przeciągu kilku dni google index skoczył z kilkuset do kilku tysięcy i rośnie. Jak zablokować, żeby google nie indeksowało tych grafik i jak usunąć te linki co już się wyświetlają ( ich postać to http:/nazwadomeny.pl/nazwa_pliku Strona na wordpresie, sitemapa wygenerowana z yoast.

• Przez jakbau
      Witam,

Mam pytanie jakie priorytety nadajecie stronom w swoich sklepach, ewentualnie jakie doradzacie?

Jeśli chodzi o obecne ustawienia to mam tak:

Strony kategorii priorytet 1.0 daily
      Strony produktów priorytet 1.0 daily
      Strony z wpisami i blog priorytet 0.1 weekly
      podstrony priorytet 0.2 weekly

Myślałem o zmniejszeniu priorytetów dla kategorii.

• Przez M.Bilski
      Witam
      Zaznaczam, ze jestem zieloniutki, więc szybkie pytanie do speców:
      Mam sklep na Presta - jeden z modułów generuje mi mapkę strony i obrazków.
      No i klasycznie jest jeden plik indeksu mapek i jeden plik z Polską mapką.