Jump to content

[flustracje] OVH najgorszy BOK?


Jak Oceniasz BOK w OVH.pl  

15 members have voted

  1. 1. Jak Oceniasz BOK w OVH.pl



Recommended Posts

OVH ma tanie serwery, ale BOK tej firmy przynajmniej w PL to koszmar! A już miałem parę razy nieprzyjemność korzystania z BOK tej firmy.

 

W nocy wygasł mi VPS Windows z powodu braku opłaty, bo akurat tego przeoczyłem... Rano dokonałem wpłaty, która się zaksięgowała, więc wszystko z pozoru OK... Tylko z pozoru, do serwera:

- nie szło się zalogować po przez zdalny pulpit ;

- serwer nie odpowiadał na PING sprawdzane z wielu lokalizacja w tym VPS'a z OVH choć w panelu OVH informacja była ze odpowiada!!!

 

Więc napisałem do BOK zgłoszenie i w odpowiedzi dostałem:

 

 

Proponujemy zweryfikować przy pomocy narzedzia KVM ustawienia sieciowe / Firewall.

W razie dodatkowych pytań, pozostaję do dyspozycji.
Z poważaniem,
Mateusz

---------------

 

Po czy odpisałem , że nie było żadnych zmian w ustawieniach serwera, który po dokonaniu opłaty jest niedostępny. Ztakim zjawiskiem nigdzie się nie spotkałem w każdym innym wypadku VPS wracał do stanu sprzed wyłączenia.

 

Wiec BOK odpisał:

 

 

Dzień dobry,

Uzielono juz odpwoiedzi na to pytanie:

> *Proponujemy zweryfikować przy pomocy narzedzia KVM ustawienia sieciowe / Firewall.*

KVM dostepny jest z poziomu panelu klienta -> Tryb Expert


Z poważaniem,
Mateusz G.

 

 

.... Po czym faktycznie się zalogowałem po przez KVM i dopiero potem odblokował się zdalny pulpit.

 

NIe wiem czy pan Mateusz G o tym nie wiedział hmmm ale wystarczyło by poinformować o tym, że zdalny pulpit po ponownym uruchomieniu wygasłej usługi dostępny jest po wstępnym logowaniu po przez KVM a nie pisać z automatu o jakiś zmianach w sieciowe / Firewall.* których przecież nie wprowadzałem.

 

Tak na marginesie, to chyba pracownik BOK dużej firmy powinien przedstawiać się pełnym nazwiskiem a nie skrótami "Mateusz G."

 

 

 

 

HTTP 200 usługi IT - Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL
- Full Stack Developer - :chatownik:

 

Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie support na średnim poziomie, co do zaistniałej sytuacji to jeśli odrzucić emocje ( frustracje-tytuł tematu), to pracownik BOK udzielił informacji już w pierwszej wiadomości.

PiO stoi na OVH i jak widać jest w miarę OK.

Tak na marginesie, to chyba pracownik BOK dużej firmy powinien przedstawiać

 

Słowo powinien to chyba nie odpowiednie, może zgodnie z wewnętrznym zaleceniem prywatnej firmy mogą tak podpisać się. To nie urzędnik państwowy. Może mają takie zasady, komu nie podoba się może zamawiać dedyk gdzie indzie, prywatny biznes prywatne zasady. Oczywiście można dyskutować o etyce, ogólnie-przyjętych zasadach. Ale to tylko coś co można ale nie muszą jak piszesz stosować.

re287am9.jpg

 

Link to post
Share on other sites

Emocję pojawiły się, bo już kiedyś byala podobna systuacja i do VPS wcale się nie szlo zalogować musialem kupic innego. Innym razem  na VSP spuchł dysj z powodu plików które nie byly kasowane i w paleny pokazywany byk 99 % stan zajętosci. PO ich usunieciu i restarcie serewera i po ajkimś czasie nadal bylo to sam, wiec zglosołem i w odpowidzi dostalkem, ze po ich stronie wszystko działa prawidłowo.

 

Druga sprawa, że napisał o "Proponujemy zweryfikować przy pomocy narzedzia KVM ustawienia sieciowe / Firewall.*" choć żadnych zmian nie było wprowadzanych. Każdy inny VPS Windows z jakimmi miałem do czynienie, a bylo ich trochę  po opłaceni czyli ponownym uruchomieniu jest dostępny ponownie z poziomu zdalnego pulpipu i nie wymagal wstepnego logowania przez KVM.

 


Może mają takie zasady,komu nie podoba się może zamawiać dedyk gdzie indzie
Oczywiście tylko pytanie brzmi czy to jest polityka zarządu firmy czy widzimisię się lub niekompetencja pracowników by klientów ubywało! Edited by Mion

HTTP 200 usługi IT - Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL
- Full Stack Developer - :chatownik:

 

Link to post
Share on other sites

Mion co chcesz od PIO? Żeby wszyscy zaczęli rzucać kamienie w OVH? Ja bym zalogowałem się od razu przez KVM jak zalecał BOK i było by po zabawie, po co w poniedziałek z rana psuć sobie nerwy pisząc 10 000 znaków nie rozumiem :D.

 Każdy inny VPS Windows z jakimmi miałem do czynienie,

 

Bo większość firm aby zablokować VPS za brak opląty blokują zdalny pulpit a serwer dalej chodzi, w OVH nie bo tak mają.

 

Oczywiście tylko pytanie brzmi czy to jest polityka zarządu firmy czy widzimisię się lub niekompetencja pracowników by klientów ubywało! 

 

nie obchodzi mnie to zupełnie.

re287am9.jpg

 

Link to post
Share on other sites

Mion co chcesz od PIO? Żeby wszyscy zaczęli rzucać kamienie w OVH? Ja bym zalogowałem się od razu przez KVM jak zalecał BOK

Jak by BOK jasno określił, że jest to niezbędne to by nie było żadnego problemu.

Jak by serwer odpowiadał na PING to by też pewnie nie było problemu :)

Edited by Mion

HTTP 200 usługi IT - Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL
- Full Stack Developer - :chatownik:

 

Link to post
Share on other sites

Mion, przypadek incydentalny, a na przyszłość będziesz wiedział co zrobić jak nie zapłacisz na czas... Ja przez kilka lat korzystałem (może w mniej wymagający sposób  ) i zawsze problem po pierwszym mailu był rozwiązany...

Ekologiczne torby papierowe z nadrukiem. Wysoka jakość! Chyba, że wolicie torby w Gdańsku ...
Siemianice to taka mała słoneczna miejscowość :)

Link to post
Share on other sites

Mion, przypadek incydentalny,
Jesteś tego pewien?  Rozmawiałem z wieloma klientami OVH i zdanie mają podobne ... może jednak nie są aż wylewni jak JA :) 

 

Przynajmniej opisałem dla innych by nie osiągali stopnia frustracji jak JA jak się w takim wypadku nie da zalogować przez zdalny pulpit bez wstępnego logowania do ich konsoli :olaboga:

HTTP 200 usługi IT - Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL
- Full Stack Developer - :chatownik:

 

Link to post
Share on other sites

u mnie zapomnieli przedłużyć domeny Co.uk

opłacone długo przed wygaśnięciem, pisałem kilka razy i interweniowałem w Nominecie, dopiero po którejś rozmowie telefonicznej obiecali że się zajmą chociaż długo musiałem czekać, ani nie dostałem odpowiedzi na moje tickety ani potwierdzenia że już się tym zajęli. Ani żadnych przeprosin.

poza tym support jak wszędzie.

a9177b36246d7ce96fa698c9971dd36b.png

sklep akwarystyczny

adwokat częstochowa - Radca prawny Grzegorz Ledwoń

Link to post
Share on other sites

Wielkie firmy tak mają, że odpowiadają ogólnikami, nikt w nich nie będzie poświęcał 30 minut na każde zgłoszenie żeby wszystko indywidualnie zweryfikować i podać dokładne rozwiązanie na tacy - to takie lekkie przymuszanie do radzenia sobie samemu. Dobrze że przynajmniej z automatem nie rozmawiasz jak to w G jest.

SKLEP SEO z dodawarką!

WIZYTÓWKI NAP | OGŁOSZENIA | LINKI | ARTYKUŁY

Link to post
Share on other sites

 

Jesteś tego pewien?  Rozmawiałem z wieloma klientami OVH ...

 

IMHO klient z buta jest traktowany w firmach typu: nazwa czy home ale może to ja tylko miałem takie szczęście do tych firm...

na ovh, jchost, czy linuxpl nie mogę narzekać

 

Ekologiczne torby papierowe z nadrukiem. Wysoka jakość! Chyba, że wolicie torby w Gdańsku ...
Siemianice to taka mała słoneczna miejscowość :)

Link to post
Share on other sites

IMHO klient z buta jest traktowany w firmach typu: nazwa
Z kolei jak chodzi o moje doświadczenia z nazwa.pl, to obecnie dał bym 5 na 6.

HTTP 200 usługi IT - Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL
- Full Stack Developer - :chatownik:

 

Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o nazwę to jedynym mankamentem jest długi czas oczekiwania na infolinii, jak już się dodzwonisz poprowadzą za rączkę co trzeba zrobić.

Link to post
Share on other sites

No właśnie, żaden bok nie jest idealny.
To nie BOKi jako automaty, ale ludzie, którzy w ramach BOK obsługują klienta są kompetentni lub niekompetentni.

HTTP 200 usługi IT - Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL
- Full Stack Developer - :chatownik:

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy