Jump to content

Recommended Posts

6 godzin temu, GoodContent.pl napisał:

Dzień dobry,

przeczytałam Państwa wpisy. Nie miło słyszeć, że wybieram milczenie, skoro na wszystkie Państwa wiadomości mailowe odpowiadam. Nie zawsze znajduję czas, aby komentować forum, jednak staram się być na bieżąco.

Czekam na nowe propozycje, które chcieliby Państwo wprowadzić w GoodContent. Oczywiście wszystkie tematy przemyślimy i podejmiemy decyzję co do realizacji.

Fajnie ... właśnie szukam wpisu z naszymi propozycjami sprzed roku :). Poniżej zapodam :) 

 

6 godzin temu, GoodContent.pl napisał:

Ostatnio dodaliśmy trochę ułatwień na koncie klienta.

Jeśli jednak macie jakieś nowe propozycje zapraszam może być również na mail kontakt@goodcontent.pl 

 

Otóż .... tadaaaaam .... znalazłam 😁. Spójrzmy i przeanalizujmy. Komentarze w kolorze „innym” :)

 

1. System ocen — ustawiony zbyt wysoki pułap umożliwiający pisanie lepiej płatnych tekstów

Czasem zdarzają się Janusze biznesu z wymaganiami z kosmosu wystawiający nieadekwatne oceny, ostatnio ktoś zgłaszał. Z perspektywy czasu zauważam, że ja nie mam z tym problemu, może wypowiedzą się inni.


2. Tekst zwrócony do poprawy nie powinien blokować możliwości przyjęcia nowego zlecenia (na poprawę jest czas 24h)

To ciekawy pomysł.


3. Mailing do copy o wszystkich zmianach na GC

Hmmm ... chyba otrzymuję ... ale czy wszystkie?


4. Unormowanie czasu realizacji tekstów w przełożeniu na ilość godzin (propozycja była min. 6h za tekst bodajże do 3000 lub 4000  znaków, każde kolejne 1000 znaków to kolejna godzina)

ZROBIONE ... REWELA  👌


5. Archiwum tekstów — tekst odesłany do poprawy powinien być tam widoczny z adnotacją "do poprawy"

Chyba zrobione, ale niech inni potwierdzą, ponieważ od wieków mi się nie zdarzył. 


6. Możliwość ukrywania zamówień przez copywriterów — tych zamówień, które ich nie interesują oraz blokowanie poszczególnych zleceniodawców

 ZROBIONE ... REWELA  👌


7. Rozbudowana możliwość filtrowania tekstów — np. według branż, czy rodzaju (precel, zaplecze, artykuł)

Fajna opcja znaleźć tekst według jego rodzaju, ale tylko wtedy, kiedy nie wiązałoby się to z „rozjechaniem się” interfejsu, tudzież klikaniem w strzałki ;) . Kwestia do rozważenia dla działu IT.


8. Zabronienie zleceniodawcom możliwości zmiany warunków zlecenia po jego akceptacji — wielokrotne odsyłanie do poprawy i "dokładanie" coraz to nowych wymagań

To jest potrzebne !!!


9. Ruchome w zależności od ilości (lub kwoty) zrealizowanych tekstów progi prowizyjne (dowartościowanie dużo piszących copy)

Tego bym nie ruszała, gdyż będzie to z krzywdą dla osób piszących dorywczo, lub takich, którr piszą mniej tekstów, ale za to wysokiej jakości za lepszą kasę.


10. Warto wprowadzić minimalną ilość znaków w uzasadnieniu oceny przez zleceniodawcę, np. 30 znaków i konieczność merytorycznego uzasadnienia

Chyba jest ? Nie miałam od dawna, potwierdźcie.


11. Jasny i czytelny podział tekstów na precle, zaplecza i artykuły oraz minimalne ceny dostosowane do konkretnych rodzajów tekstów

Jest, ale zdarzają się cwaniaczki, które pod preclem za 2,90 ukrywają "wykresy, wypunktowania i inne formy" 🤣. Da się to jakoś dopracować?


12. Giełda tekstów

Chyba ustaliliśmy, że nie chcemy. „Zepsułoby” to bardziej platformę.

 

13. Czas oczekiwania 7 dni na akceptację tekstu

Jest 7 dni. Z doświadczenia zauważyłam, że jeśli do 4 dni zleceniodawca nie zatwierdzi tekstu, to już w ogóle nie zatwierdzi i odbywa się to automatycznie po 7 dniach. Może 4 dni wystarczyłyby?

 

14. "Wyłapywanie" i banowanie multikont, zapobieganie blokowaniu wielu tekstów przez jednego copy pod wieloma pseudonimami

O! Coś z tym było zrobione? Przydałoby się :)

 

15. Powiadomienie zleceniodawców o kwocie "na rękę" , jaką otrzymuje copy za tekst

Chyba zrobione :)

 

16. Przelew w 1 dzień.

Chyba zrobione :)

 

17. Możliwość zarezerwowania kilku tekstów jednocześnie.

Kilku to chyba przesada, ale może chociaż dwóch?

 

Tyle z dawien dawna znalazłam.

Coś byście dodali, drodzy copywriterzy? :)

 

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

KamiX Nie wypowiadaj się za wszystkich. Ja nie czekam z niecierpliwością na giełdę, a piszę sporo na GC. Pilniejsze jest pozyskiwanie klientów.

Jest funkcja ignoruj, polecam. U mnie on wisi od kilku lat w ignorowanych, bo czytanie jego wypowiedzi było jak przedzieranie się przez wypracowania gimnazjalistów i to za darmochę.

Dobry wieczór,   postaram się tutaj odpowiedzieć na wszelkie uwagi.   1. Rzeczywiście w tym artykule nie ma nic odkrywczego, ale są pewne osoby, które nie rozumieją jak się liczą poda

Posted Images

20 godzin temu, Baba Jaga napisał:

Fajnie ... właśnie szukam wpisu z naszymi propozycjami sprzed roku :). Poniżej zapodam :) 

 

Jak dla mnie, trochę walka z wiatrakami z chocholim tańcem w tle, ale szanuję za chęci. 

 

 

Cytat

 

Możliwość ukrywania zamówień przez copywriterów — tych zamówień, które ich nie interesują oraz blokowanie poszczególnych zleceniodawców

 ZROBIONE ... REWELA  👌

 

Niby tak, ale też nie do końca, gdyż ukrycie zamówienia jest możliwe tylko i wyłącznie wtedy, gdy dany zleceniodawca "wisi". Klienta nie zablokujesz, przykładowo, z poziomu archiwum. 

To staje się kłopotliwe, jeżeli jakiś klient zaszedł nam za skórę, a teksty zleca nieregularnie - wówczas istnieje ryzyko, że możemy się na niego naciąć w przyszłości. Na jednego rodzynka poluję już od kilku miesięcy.
 

Cytat

 

Jasny i czytelny podział tekstów na precle, zaplecza i artykuły oraz minimalne ceny dostosowane do konkretnych rodzajów tekstów


 

Odnośnie tego - wywaliłbym (ew. zastąpiłbym czymś) "inny tekst". Nie wiem jaki był zamysł tej kategorii, ale chyba nikt nie będzie polemizował, jeżeli napiszę, że w znakomitej większości jest to furtka dla cwaniaków.

 

 

Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, GoodContent.pl napisał:

Bardzo dziękuję. Oczywiście przeanalizuję:)

Dziękuję :)

 

6 godzin temu, GoodContent.pl napisał:

Co do tematów poprawkowych z 2016 roku - Proszę o przybliżenie tematu. 

GoodContent od września 2019 roku zmieniło właściciela.

Nie było mnie tu wtedy jeszcze, tu nie pomogę niestety.

 

1 godzinę temu, Marcink54 napisał:

Jak dla mnie, trochę walka z wiatrakami z chocholim tańcem w tle, ale szanuję za chęci. 

 

Spoko. Uważam, że zawsze warto zawalczyć o zmiany na lepsze :)

Z doświadczenia wiem, że nie zawsze ci „na górze” zdają sobie sprawę ze wszystkiego, co dzieje się „na dole”, ponieważ nie są na „pierwszej linii ognia” i zwyczajnie mogą nie wiedzieć, a tym samym, nie dostrzec problemu :) . Czasem tylko praktyk może go wskazać  :)

 

1 godzinę temu, Marcink54 napisał:

 

Niby tak, ale też nie do końca, gdyż ukrycie zamówienia jest możliwe tylko i wyłącznie wtedy, gdy dany zleceniodawca "wisi". Klienta nie zablokujesz, przykładowo, z poziomu archiwum. 

To staje się kłopotliwe, jeżeli jakiś klient zaszedł nam za skórę, a teksty zleca nieregularnie - wówczas istnieje ryzyko, że możemy się na niego naciąć w przyszłości. Na jednego rodzynka poluję już od kilku miesięcy.
 

Korzystam z tej opcji, mam kilku ukrytych zleceniodawców. Jednak nie jestem tak drobiazgowa jak Ty :). Piszę chyba mniej niż Ty, może dlatego nie przeszkadza mi to aż tak bardzo. Ponadto — zauważyłam, że niektórzy mają kilka nicków ;) . Zauważyłeś? Te same, lub podobne opisy. Hmmm ... to tak wolno? ;) 

 

 

1 godzinę temu, Marcink54 napisał:

Odnośnie tego - wywaliłbym (ew. zastąpiłbym czymś) "inny tekst". Nie wiem jaki był zamysł tej kategorii, ale chyba nikt nie będzie polemizował, jeżeli napiszę, że w znakomitej większości jest to furtka dla cwaniaków.

 

 

 

Masz rację.

Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, Marcink54 napisał:
Cytat

 

Odnośnie tego - wywaliłbym (ew. zastąpiłbym czymś) "inny tekst". Nie wiem jaki był zamysł tej kategorii, ale chyba nikt nie będzie polemizował, jeżeli napiszę, że w znakomitej większości jest to furtka dla cwaniaków.

Zamysł był zapewne taki, aby w tej kategorii zlecac inne teksty niż typowe artykuły czy opisy produktów. Przykładem może być oferta handlowa lub treść maila reklamowego, który ma być wykorzystany w mailingu. Jednak rzeczywistość jest taka, że pod tą kategorią zlecane są typowe artykuły tylko, że za niższa stawkę niż ta jeśli wybrałoby się np. kategorię artykuł wysokiej jakości. 

Edited by pawig
Link to post
Share on other sites

Macie Państwo możliwość zgłoszenia nieprawidłowości w takim wypadku.

Takie zgłoszenie trafia do administracji i kontaktujemy się z klientem.

Nie zawsze skutkuje nasz kontakt, jednak zawsze jest on wykonywany z naszej strony.

Nieprawidłowości są zgłaszane wprzypadku - gdy ilość znaków różni się w opisie i w liczbie minimalnej znaków w zamówieniu, kiedy zamówienia są celowo zaniżane. Oczywiście reagujemy na wszystkie Państwa przypadki, sprawdzamy i kontaktujemy się  z zamawiającymi.

 

Link to post
Share on other sites
W dniu 12.10.2020 o 22:32, Baba Jaga napisał:

 

 

1. System ocen — ustawiony zbyt wysoki pułap umożliwiający pisanie lepiej płatnych tekstów

Czasem zdarzają się Janusze biznesu z wymaganiami z kosmosu wystawiający nieadekwatne oceny, ostatnio ktoś zgłaszał. Z perspektywy czasu zauważam, że ja nie mam z tym problemu, może wypowiedzą się inni.

Tutaj nie mamy wpływu na działania klientów, w przypadku niesprawiedliwe wstawionej oceny zapraszam do kontaktu z administracją. Sprawdzam każdy przypadek indywidualnie.
2. Tekst zwrócony do poprawy nie powinien blokować możliwości przyjęcia nowego zlecenia (na poprawę jest czas 24h)

To ciekawy pomysł.

Nie da się zmienić tej opcji, teksty do poprawy muszą być poprawione w pierwszej kolejności.
3. Mailing do copy o wszystkich zmianach na GC

Hmmm ... chyba otrzymuję ... ale czy wszystkie?

Oczywiście mailing wychodzi, nie za czesto, ale z nowościami zawsze.
4. Unormowanie czasu realizacji tekstów w przełożeniu na ilość godzin (propozycja była min. 6h za tekst bodajże do 3000 lub 4000  znaków, każde kolejne 1000 znaków to kolejna godzina)

ZROBIONE ... REWELA  👌

Cieszę się:)
5. Archiwum tekstów — tekst odesłany do poprawy powinien być tam widoczny z adnotacją "do poprawy"

Chyba zrobione, ale niech inni potwierdzą, ponieważ od wieków mi się nie zdarzył. 

Tak wykonane
6. Możliwość ukrywania zamówień przez copywriterów — tych zamówień, które ich nie interesują oraz blokowanie poszczególnych zleceniodawców

 ZROBIONE ... REWELA  👌

Wykonane 
7. Rozbudowana możliwość filtrowania tekstów — np. według branż, czy rodzaju (precel, zaplecze, artykuł)

Fajna opcja znaleźć tekst według jego rodzaju, ale tylko wtedy, kiedy nie wiązałoby się to z „rozjechaniem się” interfejsu, tudzież klikaniem w strzałki ;) . Kwestia do rozważenia dla działu IT.

Nie możemy już bardziej rozbudować listy zamówień, ze względu na to, że osoby piszące na mniejszej rozdzielczości miałyby problem z odczytaniem zleceń - rozjeżdża się lista
8. Zabronienie zleceniodawcom możliwości zmiany warunków zlecenia po jego akceptacji — wielokrotne odsyłanie do poprawy i "dokładanie" coraz to nowych wymagań

To jest potrzebne !!!

Tutaj sprawdzę co da się zrobić
9. Ruchome w zależności od ilości (lub kwoty) zrealizowanych tekstów progi prowizyjne (dowartościowanie dużo piszących copy)

Tego bym nie ruszała, gdyż będzie to z krzywdą dla osób piszących dorywczo, lub takich, którr piszą mniej tekstów, ale za to wysokiej jakości za lepszą kasę.

Progów prowizyjnych nie będziemy wprowadzać
10. Warto wprowadzić minimalną ilość znaków w uzasadnieniu oceny przez zleceniodawcę, np. 30 znaków i konieczność merytorycznego uzasadnienia

Chyba jest ? Nie miałam od dawna, potwierdźcie.

Wykonane


11. Jasny i czytelny podział tekstów na precle, zaplecza i artykuły oraz minimalne ceny dostosowane do konkretnych rodzajów tekstów

Jest, ale zdarzają się cwaniaczki, które pod preclem za 2,90 ukrywają "wykresy, wypunktowania i inne formy" 🤣. Da się to jakoś dopracować?

Wykonane, w razie nieprawidłowości proszę o zgłoszenie i kontaktuje się ze zleceniodawcą. Niektórzy zamawiający mają taki, a nie inny budżet dlatego też oznaczają jako precle inne zamówienia.
12. Giełda tekstów

Chyba ustaliliśmy, że nie chcemy. „Zepsułoby” to bardziej platformę.

dokładnie:)

13. Czas oczekiwania 7 dni na akceptację tekstu

Jest 7 dni. Z doświadczenia zauważyłam, że jeśli do 4 dni zleceniodawca nie zatwierdzi tekstu, to już w ogóle nie zatwierdzi i odbywa się to automatycznie po 7 dniach. Może 4 dni wystarczyłyby?

Nie możemy dokonać zmiany w czasie oczekiwania na zatwierdzenie.

 

14. "Wyłapywanie" i banowanie multikont, zapobieganie blokowaniu wielu tekstów przez jednego copy pod wieloma pseudonimami

O! Coś z tym było zrobione? Przydałoby się :)

Długo nad tym spędziłam czasu w zeszłym roku. Staram się wyłapywać takie konta indywidualnie. Nie zawsze jednak się da.

 

15. Powiadomienie zleceniodawców o kwocie "na rękę" , jaką otrzymuje copy za tekst

Chyba zrobione :)

taK.

 

16. Przelew w 1 dzień.

Chyba zrobione :)

tak

 

17. Możliwość zarezerwowania kilku tekstów jednocześnie.

Kilku to chyba przesada, ale może chociaż dwóch?

Nie mamy możliwości. Jeden tekst wykonany i kolejny dopiero. Tak jest sprawiedliwie.

 

odpowiedzi na niebiesko :)

 

Dodatkowo wprowadzone:

- Zleceniodawca nie ma prawa anulować zamówienia jeśli copywriter jest w trakcie realizacji treści.

- Zamówienia prywatne - copywriter otrzymuje mail do zamówienia prywatnego i ma możliwość zatwierdzenia (informacja dla klienta, że copywriter chce realizować zamówienie)

- Tutaj utrudnienie trochę: Dla nowych copywriterów został podniesiony próg ilości wykonanych tekstów z 10 do 20 - aby mieli możliwość widoku lepiej płatnych zleceń.

- Klienci widzą średnie stawki brutto za zamówienie oraz dodaliśmy jasną informację, ile copywriter otrzyma za 1000 zzs przy danym określonym budżecie.

-Przyciski zgłaszania nieprawidłowości, ukrywania zamówień i klientów

 

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na analizę punkcików ;) 

Szczegółowa analiza i jasne czytelne odpowiedzi.

Czekamy na decyzję w sprawie dopisków „zobaczę co da się zrobić” :)

Pozdrawiam :)

 

 

Link to post
Share on other sites
W dniu 12.10.2020 o 17:57, thomasward napisał:

 

Prowizja jest już wliczona do tej ceny. Dostaniesz do wypłaty 11,59 zł + jak jesteś >26 rż. jak ja to jeszcze trochę będzie w ramach zwrotu podatku za rok. :)

Akurat wiek nie ma tutaj znaczenia, bo zwolnienie z podatku dla młodych nie obejmuje umów o dzieło.

Link to post
Share on other sites
W dniu 28.11.2016 o 15:25, oldi napisał:

Nawiązując do podpowiedzi - przydałaby się opcja edycji tekstu już wysłanego do akceptacji, poprawienia jakiejś pominiętej literówki czy innych drobnych błędów ...

 

Pragnę zauważyć, że to nie Baba Jaga tylko ja wspomniałam, że prośba o opcję poprawek padła już w 2016 roku.

Zatem pozwoliłam sobie odkopać i zacytować! 

 

 

BTW za dołączenie do syskusji też jestem wdzięczna! 

W dniu 13.10.2020 o 19:10, Marcink54 napisał:

Jak dla mnie, trochę walka z wiatrakami z chocholim tańcem w tle, ale szanuję za chęci. 

 

 

Tam chęci.. Płeć zobowiązuje ;)

Tak całkiem poważnie to zdaje się, że za chwilę należy spodziewać się wzrostu popularności GC. Skoro jest nowy właściciel, który nie czarujmy się ma moc nieco większe niż twórca projektu, to pewne sprawy trzeba ruszyć. Dla dobra nas wszystkich.

Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, Eviene napisał:

Nawiązując do podpowiedzi - przydałaby się opcja edycji tekstu już wysłanego do akceptacji, poprawienia jakiejś pominiętej literówki czy innych drobnych błędów ...

W tej sprawie nie mogę pomóc. Jest jedno rozwiązanie i korzysta z niego kilku copywriterów - jeśli prześlą tekst, w którym jest literówka kontaktują się ze mną i dokonuje im poprawy literówki. Zapraszam do kontaktu na mail, bez problemu poprawię drobny błąd w tekście.

Link to post
Share on other sites
W dniu 16.10.2020 o 18:48, GoodContent.pl napisał:

W tej sprawie nie mogę pomóc. Jest jedno rozwiązanie i korzysta z niego kilku copywriterów - jeśli prześlą tekst, w którym jest literówka kontaktują się ze mną i dokonuje im poprawy literówki. Zapraszam do kontaktu na mail, bez problemu poprawię drobny błąd w tekście.

Szkoda. Nie lubię zawracać ludziom głowy bezdurami.

A z innych spraw nurtujących: minimum dla 1000 zzs jest, a planowaliście może wprowadzenie limitu dla tekstów np. o długości 5000 zzs?  Dziś widziałam zlecenie na 9 tys znajów za 23,18 pln (2,58 za 1000zzs) i zastanawiam się co kierowało zlecajacym.

Link to post
Share on other sites

1. Możliwość blokowania klientów obejmuje jedynie zlecenia. Nie obejmuje zaproszeń do zleceń prywatnych, a było o tym wspominane wielokrotnie, aby to wprowadzić. I już po zmianie właściciela.

2. Możliwość realizowania więcej niż jednej wypłaty w miesiącu (pierwsza darmowa, druga odpłatna).

3. Możliwość edycji tekstu przez jakiś czas po jego dodaniu (powiedzmy te 10-15 minut) do akceptacji.

 

Napiszę to, co wszyscy wiedzą, a co GC wypiera. Stawki zepsuły się po waszym cudownym uszczęśliwianiu copywriterów na siłę i wprowadzeniu sugerowanych/minimalnych cen dla każdej kategorii. Stawki psują się nadal, bo w dobie kryzysu, gdy wszystko idzie w górę (paradoksalnie łącznie z minimalną płacą), umowy o dzieło, na których bazuje GC, traktowane są tutaj jak forma nowoczesnego niewolnictwa. Zarówno przez zleceniodawców, jak i administratorów. Stawki WSZĘDZIE idą w górę, a tutaj stoją w miejscu. Któregoś stycznia obudzimy się w Polsce, gdzie płaca minimalna będzie wynosiła 4k brutto, a na GC stawka minimalna za 1000 zzs nadal będzie w wysokości identycznej jak dzisiaj. 

  • Like 1
  • Thanks 1

Konto współdzielone. Kup teksty przez GT i z fakturą VAT.

Potrzebujesz tekstów? Pisz na PW albo zajrzyj, a na pewno coś wymyślimy ;)

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter (w branży od 2008 roku) chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       
    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter (w branży od 2008 roku) chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       
    • By Pr0miL
      Witam,
       
      szukam do stałej współpracy copywritera. Interesują mnie teksty preclowe / teksty na zaplecza. 
       
      Proszę o kontakt: pr0mil1988@gmail.com (proszę o przesłanie cennika oraz przykładowego tekstu).
       
      Pozdrawiam
    • By ingus4321
      [SPRZEDAM] SEO — 7 Gotowych Paczek Tekstów - Październik KUP na sztuki 200 tekstów — https://gieldatekstow.pl/text/buy/search,u_sMnzCz60b Teksty są dobrej jakości, 100 % unikalne cena za 1 tekst 6k zzs - 42 zł brutto. Cześć W Październiku mam dla Was gotowych 7 paczek tekstów i całe archiwum pojedynczych. Zapraszam priv
      Paczka 1, Marketing 125 zł netto (198 zł brutto z FV)
      6k zzs 81 - Umowa o pozycjonowanie - Abonamentowa, za efekt czy hybrydowa? Sprawdź każda z nich i dowiedz się która warto wybrać!
      6k zzs 83 - Pozycjonowanie stron pod Google, filmów na YT, wizytówki na Google Maps, pod wyszukiwarkę Bing- Sprawdź co można 
      6k zzs 84 - Czynniki Rankingowe Google - Od czego w największym stopniu zależy pozycja witryn Google?
      6k zzs 85 - Pozycjonowanie i 3 rodzaje linkowania- Linkowanie wewnętrzne, linki wychodzące i backlinki (przychodzące) - Sprawdź każdy 
      6k zzs 86 - Darmowy Audyt SEO na automatycznych serwisach - Sprawdź czym jest, jak działa, jakie korzyści daje i kiedy warto go wykonać!
        Paczka 2, Marketing 125 zł netto (198 zł brutto z FV)
      6k zzs 79 - Depozycjonowanie - Czym jest, dlaczego i kiedy się je wykonuje oraz jak to się robi? Sprawdź wszystkie informacje o 
      6k zzs 75 - Przyjazny adres URL - Czyli jak zoptymalizować adres www strony internetowej aby był poprawny dla Google zgodny z zasadami 
      6k zzs 4 - Pozycjonowanie - jak pozycjonować i dlaczego jest ono takie ważne?
      6k zzs 5 - Pozycjonowanie lokalne - promuj swoją firmę lokalnie!
      6k zzs 8 - Słowa kluczowe i frazy dla Twojej witryny - Frazy główne, poboczne a może long taile i frazy lokalne? Sprawdź jak trafnie wybrać 
        Paczka 3, Marketing 125 zł netto (198 zł brutto z FV)
      6k zzs 39 - 4 formy reklamy w Google - Pozycjonowanie, Płatne wyniki wyszukiwania, reklamy display i Youtube. Sprawdź jak reklamować w 
      6k zzs 41 - Spacer wirtualny 360 stopni po firmie w Google Maps i na Facebooku - Sprawdź jak się wyróżnić i zachwycić klienta!
      6k zzs 45 - Sklep internetowy - Założ e-sklep, zacznij się promować, zarabiać i odnieś sukces! Dowiedz się jak założyć swój sklep
      6k zzs 46 - Kreatory stron internetowych – czyli jak prosto stworzyć swoją witrynę i promować się
      6k zzs 47 - Jak pozyskiwać partnerów biznesowych dzięki Social Mediach i sieci?
        Paczka 4, Marketing 125 zł netto (198 zł brutto z FV)
      6k zzs 26 - Mały budżet reklamowy - skorzystaj z Viral Marketingu, Marketingu szeptanego i Facebook Ads
      6k zzs 27 - Influencer marketing - nowy trend wśród reklamy internetowej
      6k zzs 31 - Reklama poprzez Artykuł Sponsorowany — czym jest, jakie ma korzyści i czy warto?
      6k zzs 32 - Content Marketing - zainteresuj klienta wartościową treścią i sprawdź czym jest oraz jakie korzyści daje
      6k zzs 35 - Inbound Marketing — daj się znaleźć klientom w sieci!
        Paczka 5, Marketing 125 zł netto (198 zł brutto z FV)
      6k zzs 58 - Jak znaleźć dobrą agencję marketingową i na co zwrócić uwagę podczas jej wyboru
      6k zzs 59 - 5 Typów Pozycjonowania - Pozycjonowanie to nie tylko te standardowe ale też i szerokie, lokalne, pod wyszukiwanie głosowe i 
      6k zzs 63 - Dlaczego Pozycjonowanie warto zlecić agencji SEO a nie wykonywać samodzielnie?
      6k zzs 70 - Yoast, Languagetool, Edubirde - Jak optymalizować i sprawdzić treść przed dodaniem na naszą stronę, by była wartościowa dla 
      6k zzs 11 - Pozycjonowanie i Algorytmy Google - Czyli jak Google dzięki algorytmom koliber, Panda, gołąb ocenia naszą stronę?
        Paczka 6, Finanse 125 zł netto (198 zł brutto z FV)
      6k zzs 238 - Budżet domowy - dlaczego warto go stworzyć i jak go prowadzić?
      6k zzs 239 - Masz oszczędności i nadwyżki finansowe i nie wiesz co z nimi zrobić? Sprawdź jakie masz możliwości! Emerytura, inwestycja…?
      6k zzs 240 - Oszczędzanie codzienne - Na czym możemy oszczędzać codziennie i  zbierać dodatkowe fundusze?
      6k zzs 241 - Zarabianie Pasywne - Czym jest i jak zarabiać pasywnie poprzez wynajem mieszkań, sprzedaż kursów lub programy 
      6k zzs 245 - Jak uporządkować swoje finanse? Krótki poradnik o tym jak prościej i skuteczniej prowadzić nasze finanse osobiste
        Paczka 7, Nieruchomości 125 zł netto (198 zł brutto z FV)
      6k zzs 309 - Ogłoszenie o sprzedaży mieszkania - jak samodzielnie je napisać?
      6k zzs 370 - Zarządzanie najmem - Masz mieszkanie na wynajem i nie chcesz się tym sam zajmować? Sprawdź czym jest zarządzanie 
      6k zzs 371 - Kupno mieszkania pod wynajem jako inwestycja — Sprawdzić wynajem krótkoterminowy, długoterminowy i wynajem na pokoje!
      6k zzs 372 - Protokół zdawczo odbiorczy czy wynajmie/sprzedaży mieszkania. Sprawdź czym jest ten dokument, jak go wykonać dlaczego 
      6k zzs 376 - Wynajem mieszkania na pokoje - Sprawdź czym jest alternatywa dla tnreydjngo wynajmowania miesznia i jak zarobić 3 czynsze 
       
       
       
      [SPRZEDAM] SEO  Październik - 150 Gotowych Tekstów, 6k zzs, 42 zł brutto z FV / 25 zł netto - 1 tekst Marketing Internetowy i Pozycjonowanie(80), Finanse(60), Lifestyle(60) - NOWE TEMATY, Wolne Moce Przerobowe - Pisanie na zamówienie - 12 zł - 20 zł brutto / 1000 zzs. Krótki czas realizacji. Witajcie  Wrzesień - pracę czas zacząć : ) Dla tych którzy wrócili z urlopu i nie chce im się pisać : ) zapraszam do mojej BAZY GOTOWYCH TEKSTÓW. Teksty mają 6k zzs, są dobrej jakości i są ogólnie zoptymalizowane pod kątem seo. Można je kupić od ręki na giełdzie z FV. To już w sumie 2 lata prowadzenia Bazy Gotowych Tekstów, która pierwotnie mała być jedynie dla moich klientów, aby mogli w razie kryzysowej sytuacji kupić gotowe teksty i opublikować je w 10 minut. Obecnie korzysta z niej wiele osób, powiększyłem listę tematów do prawie 300, dodałem kategorię Teksty Premium 10 k zzs i stale ją rozwijam. Dziękuję za 2 lata udanej współpracy  Wystawca FV  - Setugo Sp. z o. o., ul. A. Brody 88B, 43-450 Ustroń, NIP: 5482669476 | REGON: 361463358 | KRS: 0000557140) Wystarczy się zalogować, wpłacić pieniądze i kupić tekst.  
      Ponadto w ofercie:
      - Teksty o długości Premium 10k zzs
      - 1000 Gotowych wpisów Link Buildingowych/Szeptanki 300-600 zzs - 1 wpis 1 zł brutto.
      - Posiadam też WOLNE MOCE PRZEROBOWE — Cena 10zł-20zł brutto/1000 zzs — Termin realizacji "na już" 
       
      Sprawdź/KUP - https://gieldatekstow.pl/text/buy/search,u_sMnzCz60b
       
       
       
      Kim jestem? Mam na imię Piotr. Jestem doświadczonym Copywriterem. Na początku stworzyłem bazę gotowych tekstów dla swoich klientów, aby w razie potrzeby, można było z niej kupić jeden lub kilka tekstów i nie szukać copywritera, zlecać mu pracy itp. co bywa czasochłonne. W bazie umieściłem teksty z tematatyki, na której się znam. Bazę tę rozwijam, dodaje nowe teksty. Nie macie czasu zlecać pisania? Chcecie kupić gotowy tekst od ręki? Zapraszam 
       
      Nie ma tekstu, który chciałeś kupić, bo ktoś Cię uprzedził? Nie martw się! Pod koniec miesiąca uzupełniam bazę, a jeśli chcesz zamówić konkretne teksty "na już" - napisz na e-mail - gordongraycv@gmail.com 
      Kontakt: gordongraycv@gmail.com
    • By seo-synonimy
      [Wykonam] Zlecenia na synonimy/teksty SEO! [PL i ENG] Tanio, precyzyjnie i szybko


       
      Dzień dobry!
      Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem. Jako doświadczony copywriter (w branży od 2008 roku) chętnie podejmę się realizacji zleceń dotyczących tworzenia treści - pisania nowych, unikalnych i zoptymalizowanych tekstów na: strony firmowe/sklepy (opisy kategorii i produktów), pod zaplecza SEO, na witryny typu landing page, na portale (artykuły sponsorowane), blogi, wizytówki firmowe lub teksty reklamowe z najróżniejszymi słowami (frazami) kluczowymi. Dostarczam zoptymalizowane teksty pod wskazane w zleceniu słowa kluczowe, z odpowiednim formatowaniem, nagłówkami i nasyceniem oraz odmianami fraz (istnieje również możliwość zamówienia researchu fraz pod artykuły/stronę).
      Specjalizuję się również w synonimizacji (teksty z klamrami pisane od podstaw lub dodawanie synonimów do przesłanych przez Klienta artykułów, możliwe wielokrotne zagnieżdżanie) i redagowaniu/optymalizacji gotowych tekstów. Piszę artykuły w języku polskim i angielskim - również synonimy. Wszystko na potrzeby oraz pod dyktando klienta. Zapewniam fachowość, profesjonalizm i terminowość.
      Gwarantuję rzetelne podejście do tematu oraz szybkość wykonania zleceń za rozsądne pieniądze. Szukam zamówień pojedynczych lub stałej współpracy. Copywritingiem zajmuję się zawodowo, w branży od 2008 roku.

       
      Realizuję zlecenia na:

      - opisy produktów, kategorii i firm (teksty na strony firmowe i sklepy internetowe),
      - teksty wyższej jakości (poradniki, recenzje, artykuły blogowe/branżowe),
      - artykuły sponsorowane i reklamowe,
      - wpisy do katalogów, wpisy na blogi, teksty na fora internetowe,
      - zwykłe teksty (precle),
      - teksty na zaplecza SEO,
      - teksty na e-mail (newsletter),
      - teksty w języku angielskim (zarówno teksty zapleczowe, jak i firmowe/wyższej jakości),
      - synonimy (dodawanie synonimów do gotowych tekstów lub tworzenie tekstów z synonimami od podstaw, również wielokrotnie zagnieżdżonych; synonimy w języku PL i ENG),
      - tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie,
      - pisanie newsów i ich publikacja, prowadzenie blogów,
      - opowiadania, e-booki,
      - redagowanie tekstów, przygotowywanie napisanych tekstów pod kątem kampanii SEO (optymalizacja gotowych tekstów).

       

       
      Cechuje mnie:

      - komunikatywność,
      - dyspozycyjność,
      - terminowość,
      - profesjonalizm,
      - doświadczenie,
      - kreatywność (nie boję się żadnego tematu, piszę unikalne, ciekawe teksty zarówno poradnikowe, jak i wpisy na strony firmowe i opisy produktów a także teksty na potrzeby SEO – dla mnie każde zlecenie to nowe wyzwanie),
      - precyzja i dokładność synonimizacji tekstów (każdy synonim jest gruntownie sprawdzany, aby idealnie pasował do kontekstu zdania i całego tekstu – w efekcie po wygenerowaniu tekst jest logiczny i spójny),
      - dbanie o unikalność i dokładność realizacji zleceń (piszę teksty tylko i wyłącznie unikalne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiających).

       

       
      W ofercie również tworzenie stron w oparciu o CMS (WordPress), publikacja i optymalizacja gotowych artykułów, administracja witryn, audyty SEO, wdrożenia optymalizacyjne SEO i wiele więcej!

       
      Zapraszam do kontaktu na e-mail: damian@seo-synonimy.pl w celu zapoznania się z cennikiem oraz portfolio a także przetestowania moich umiejętności. Przy większych zamówieniach lub dla stałych Klientów udzielam atrakcyjne rabaty! Zapraszam do współpracy - Damian.

       

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy