secesjonista Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Jak donosi dzisiejsza prasa pierwszy pociąg EMU250 Nouvo Pendolino, dla PKP Intercity wyjechał z fabryki Alstomu w Savigliano. Podobno ma być zaprezentowany publiczności na stacji Wrocław Główny w poniedziałek. Jeszcze pociąg nie został przetestowany na polskich trasach, a już znamy ceny biletów mają się zaczynać od 49zł. Żródło https://biznes.interia.pl/wiadomosci/news/pendolino-jedzie-do-polski,1941362 multikonto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sindirus Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Pytanie czy polskie tory i cały ten system zarządzania jest gotowy do tego, aby przyjąć pociągi jeżdżące z taką prędkością. Konto współdzielone. Kup teksty przez GT i z fakturą VAT. Potrzebujesz tekstów? Pisz na PW albo zajrzyj, a na pewno coś wymyślimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKucinski Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Przecież on nie rozwinie nigdzie żadnej większej prędkości jak zwykłe składy PKP sprzed kilkudziesięciu lat Specjalista SEO Łódź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasien Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 według mnie to jeden wielki niewypał i największa strata pieniędzy - po co nam taki pociąg, jak nie ma na czym się rozpędzić do takiej prędkości, najpierw powinni zmodernizować tory, a nie kupować pociąg za grube miliony, który i tak nie spełni swojej funkcji.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeki Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Trasa z Gdyni do Krakowa jest od kilku lat modernizowana właśnie pod pociągi szybkich prędkości. Szacowany czas przejazdu to 4 godziny. Niestety jak to u nas tak wydatkowali fundusze, że zabrakło. Więc wzięli $$$ z funduszu regionalnego a to z kolei wymusiło kulanie się tych pociągów po zwykłych trasach. Poza tym w Polsce Alstom jest w stanie wybudować składy pomykające 10 kh/h wolniej niż te włoskie, ale widać nam potrzeba takich szybszych. Włosi zarobili, my ludzi musimy zwalniać, większość z tych składów będzie jeździła po zwykłych torach a ktoś najwyraźniej wziął za to grubą kasę. Taka ciekawostka: czy wiecie, że plan rozwoju kolei w Polsce zakłada wygaszanie popytu na te usługi? Integracja Sensoryczna | Góra Kalwaria | Integracja Sensoryczna Piaseczno "Mam wielką łatwość w mówieniu innym co mają robić" - król Julian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokodżambo Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Polakowi nie dogodzisz . Dostanie pociąg, który poprawi jakość jazdy, to zawsze znajdzie cos,aby popsuć sobie humor. 250km/h nie pojedzie,ale jakość jazdy zdecydowanie wzrośnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikonem Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Pewnie będzie jak z Dreamlinerami. Jak wprowadzam w firmie nowy produkt to informuję klientów wtedy gdy jest on przetestowany i działa. A nie ogłaszam, że zamierzam coś zrobić gdy może coś nie wypalić Piłeś? Nie jedź (i nie loguj się na forum) ! Siciliano: Robić szeptankę tutaj to jak sprawdzać w zbiorniku poziom paliwa zapalniczką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldi Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Jeśli chodzi o mnie, postawiłbym na obniżenie kosztów biletów, dodanie atrakcyjnych połączeń kolejowych i zachęcanie pasażerów do podróżowania. Rozkłady jazdy są coraz uboższe, połączeń brak, polskie wagony rdzewieją, a oni Pendolino kupują. Za rok się okaże, że jeździ - zgodnie z nowym rozkładem raz w tygodniu :-) oldi.wizytowka.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_web Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Fajny komentarz na interii po arykułem odnośnie tego pedolino PIC NA WODĘ! Czy nie jest to "pomoc" Włochom w kryzysie, od bogatej /zielona wyspa/ Polski? Polski emeryt zapłaci. Wdrożenia i modyfikacje sklepów PrestaShop - webKS.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzlafRock Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Poza tym w Polsce Alstom jest w stanie wybudować składy pomykające 10 kh/h wolniej niż te włoskie, ale widać nam potrzeba takich szybszych. Dokładnie, Alstom z powodzeniem sprzedaje pociągi do Niemiec. Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prestaa Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Nie wsiadł bym do takiego pociągu w Polsce..., przynajmniej nie teraz Projektowanie sklepów internetowych - wdrożenia prestashop oraz realizacje projektów graficznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokodżambo Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Fajny komentarz na interii po arykułem odnośnie tego pedolino PIC NA WODĘ! Czy nie jest to "pomoc" Włochom w kryzysie, od bogatej /zielona wyspa/ Polski? Polski emeryt zapłaci. Polski emeryt zapłaci ? nie rób sobie jaj do polskiego emeryta to trzeba dopłacać . Ludzie,którzy dostają najniższe emerytury przez całe swoje życie nie zarobili nawet na nie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vermis Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Polakowi nie dogodzisz . Dostanie pociąg, który poprawi jakość jazdy, to zawsze znajdzie cos,aby popsuć sobie humor. 250km/h nie pojedzie,ale jakość jazdy zdecydowanie wzrośnie Komfort jazdy pasażerów można poprawić znaczne mniejszym kosztem. Tutaj niestety wychodzi duża niegospodarność kolei. Za to że Pendolino może rozwinąć taką cz inną prędkość i tak trzeba zapłacić a wykorzystać tego nie ma jak. Oczywiście marudni Polacy znów się nie cieszą ! Zastanawiam się tylko czy koleje podobnie jak Lot nie będą prosić rząd o wparcie bo przecież trzeba spłacić Pendolino. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokodżambo Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Poza tym w Polsce Alstom jest w stanie wybudować składy pomykające 10 kh/h wolniej niż te włoskie, ale widać nam potrzeba takich szybszych. Dokładnie, Alstom z powodzeniem sprzedaje pociągi do Niemiec. Słyszałeś o czymś takim jak przetarg ? Widocznie Alston na Polsce chciał zarobić więcej niż na Niemcach Polakowi nie dogodzisz . Dostanie pociąg, który poprawi jakość jazdy, to zawsze znajdzie cos,aby popsuć sobie humor. 250km/h nie pojedzie,ale jakość jazdy zdecydowanie wzrośnie Komfort jazdy pasażerów można poprwać znaczne mniejszym kosztem. Tutaj niestety wychodzi duża niegospodarność kolei. Za to że Pendolino może rozwinąć taką cz inną prędkość i tak trzeba zapłacić a wykorzystać tego nie ma jak. Oczywiście marudni Polacy znów się nie cieszą ! Zastanawiam się tylko czy koleje podobnie jak Lot nie będą prosić rząd o wparcie bo przecież trzeba spłacić Pendolino. Niby jak chcesz poprawić komfort jazdy, jak praktycznie cały tabor kolejowy pamięta PRL ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimmi Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 @kokodżambo a słyszałeś jak przetargi są rozstrzygane, a np. oferty odrzucane z przyczyn formalnych... znając włoskie przywiązanie do "solidnej pracy" to będzie cyrk z tymi Przyjaźń psa na całe życie. ZAGINĄŁ DOM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.