Jump to content

Tacy jak searchlab mogą więcej?


Recommended Posts

Padłem jak przeczytałem http://blog.shpyo.net/347/jak-nie-zdobywac-i-zebrac-o-linki---case-sony-i-search-lab.html i http://www.zombiesamurai.pl/post/32194817671/sony-seo-i-blogerzy .

Jak widać google lepiej traktuje duże firmy także seo-we. To pewnie z powodu tego jak duże mają budżety. A ja myślałem że duże firmy działają jakoś inaczej-epiej.

Link to post
Share on other sites

Ale co może więcej? Bo spytał czy ktoś może zamieścić jego artykuł, bo nie rozumiem?

kiss-me.info.pl  Google chroni Twoją witrynę przed obniżaniem jej pozycji w rankingu i usunięciem jej z indeksu w wyniku działania innych webmasterów :] 

 

Link to post
Share on other sites

Ten temat już tu jest http://www.forum.optymalizacja.com/topic/162246-sony-i-search-lab-fail-jak-nie-zebrac-o-linki/#entry1118556

a ja dalej nie rozumiem o co szum. Sam dostaję po kilka takich zapytań w tygodniu i jeśli jest ciekawy artykuł to czemu mam nawet za darmo z linkiem go nie zamieścić? Co w tym złego? Gdzie tu oszukiwanie Google?

kiss-me.info.pl  Google chroni Twoją witrynę przed obniżaniem jej pozycji w rankingu i usunięciem jej z indeksu w wyniku działania innych webmasterów :] 

 

Link to post
Share on other sites

Bzdury piszecie, - wszystko jest uzależnione od budżetu a nie od wielkości firmy . Prawidłowość jest taka:

Im większa agencja SEO i większy klient tym jest niższy budżet na końcowego podwykonawce bo duża agencja = duże koszty co w efekcie skutkuje właśnie tymi ochłapami rzucanymi na linki czy publikacja (przecież trzeba z czegoś utrzymać paru dupków w pod krawacikami i całą tą otoczkę wokół ich "fachowości) :)

Edited by Beerbant
  • Like 2

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna na http://foodphotos.eu/ :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Link to post
Share on other sites

Bzdury piszecie, - wszystko jest uzależnione od budżetu a nie od wielkości firmy . Prawidłowość jest taka:

Im większa agencja SEO i większy klient tym jest niższy budżet na końcowego podwykonawce bo duża agencja = duże koszty co w efekcie skutkuje właśnie tymi ochłapami rzucanymi na linki czy publikacja (przecież trzeba z czegoś utrzymać paru dupków w pod krawacikami i całą tą otoczkę wokół ich "fachowości) :)

Otworzyłeś mi trochę oczy na to co się dzieje. Z tego wychodzi że takie searchlaby to jednak wielkie oszustwo. W sumie masz rację dział marketingu kosztuje. Jesteś duży i znany to wydajesz duże kwoty na marketing. Wydajesz na marketing to wydajesz pieniądze klienta nie na coś co przełoży się na jego pozycje.

Dodatkowo korporacja tak wielka jak agora więc pewnie góra pieniedzy dla korporacji.

Link to post
Share on other sites

Beer, jesteś bezszczelny:)

Oj tam, oj tam - pisze co wiem :) , poza tym jesteś bez krawata :P

Wie ile kosztują go te dupki z krawacikami, to wie co pisze :]

Przede wszystkim nerwów - bo za takimi teoretykami po embiejach i innych gównach ciężko sie gada ;) . Jako prosty chłoporobotnik i przedstawiciel zdrowej klasy robotniczej uważam, że pierdoły marketingowe nie wpływają na wzrost pozycji tylko napierd***nie dobrymi linkami :P

  • Like 1

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna na http://foodphotos.eu/ :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy