WyczesanySEOWIEC Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Moim zdaniem optymalizacja powinna być wliczona w cenę pozycjonowania Z powodów takich samych o których piszą poprzednicy :-) "... Z wyborem firmy SEO jest troszkę jak z wyborem marki samochodu..." Polecam skuteczne pozycjonowanie warszawa ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKucinski Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 To ja mam inne pytanie, spotkałem się z firmami, które oferowały optymalizację w cenie pozycjonowania, jednak po zerwaniu lub skończeniu procesu pozycjonowania wgrywały na serwer starą (niezoptymalizowaną) wersję serwisu. Uważacie takie zachowanie jako fair w stosunku do klienta? My tego nie stosujemy, jednak z drugiej strony ewentualnie konkurencja dostaje już zoptymalizowany serwis co też nie jest w interesie żadnej firmy. Specjalista SEO Łódź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gerdi Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Po zoptymalizowaniu strony, kiedy już firma SEO nie potrzebuje dostępu, klient zazwyczaj zmienia hasło. Zajmuję się optymalizację oraz pozycjonowaniem stron internetowych, wystawiam F.Vat. Proszę śmiało pisać, dzwonić, chętnie odpowiem na wszelkie pytania, wycenię frazy, doradzę. https://websy.pl/ kontakt@websy.pl, tel: 697715522, NIP: 716-254-81-05, REGON: 060330653 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKucinski Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Zależy od umowy, my wymagamy dostępu do FTP przez cały czas trwania umowy, żeby potem nie prosić ponownie jak np. uzgodnimy dodanie nowych podstron lub klient chce kilku kosmetycznych zmian na stronie. Specjalista SEO Łódź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stwor Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 u mnie jest różnie, jeśli strona jest bardzo rozbudowana i od razu widać że będzie dużo pracy przy zrobieniu audytu i potem zrobienie poprawek to audyt jest dodatkowo płatny (150-500 zł), jeśli jest to strona o kilkunastu podstronach wymagająca poprawienia treści + meta tagów to w cenie. prozone.pl - tym czym aktualnie się zajmuje niezaleznosc-finansowa.pl - czasami coś napiszę Hippos - Katalog stron PREMIUM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomex44 Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 To ja się wyrwę z tego zgodnego chóru. Oczywiście, że płatna. Jeśli uważacie, że bezpłatna to tak jakbyście uważali, że nie jest nic warta. Nie mówię tu o audycie i optymalizacji witryny która ma 3 podstrony i ma być pozycjonowana na 3 słowa kluczowe. To rzeczywiście da się wrzucić w koszty. Natomiast audyt i optymalizacja na którą należy poświęcić kilka dni roboczych powinna być płatna, a dokument który dostaje Klient powinien jej cenę uzasadniać. Inaczej nie tyle jest to psucie rynku, co ryzykowne dla wykonawcy. Po wykonaniu optymalizacji Klient dysponuje już wartością dodaną niezależnie czy zamówi dalsze pozycjonowania i czy będzie za nie płacił. Rzucanie palenia - czyli pewien test. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matrus2 Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Wydaje mi się, że każdy stosuje kruczek w umowie, żeby optymalizacja się zwróciła np. umowa na rok itp. Nie ma nic za darmo. Nie zwykły presell tylko porządne artykuły - btw wymienię się linkiem => PW... Troche bardziej zwykły artykuły do przedruku... A także Antyplagiat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgred Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 To zależy od tego jak wielki audyt jest zrobiony. Jesli są to rzeczy proste, które nie pochłoną dużo czasu to można wliczyć w cenę taki audyt. Ale jeśli wymaga to poświecenia 1-2-3 dni to już płatny oddzielnie = czas to pieniądz. Przy sklepach nie ma szans na to aby audyt był wliczony w cenę - niejednokrotnie zanim zacznie się SEO wdrozenie zaleceń wymaga poczekania nawet 2 miesięcy bo komus z drugiej strony nei bardzo się spieszy z optymalizacją. Jak widać co pozycjoner to inne podejście - nie ma reguły. Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO oraz Google Ads dla wielu firm małych i dużych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozycjonerzy24 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Zgadzam się ze Zgredem. Przy mało rozbudowanych witrynach nie ma co robić szumu, ale gdy jest duży serwis i trzeba sporo czasu, żeby doszlifować stronę perfekcyjnie to już bierze się za to dodatkową opłatę i tyle w temacie. Zapraszam na stronę grupy pozycjonerzy24 gdzie realizujemy pozycjonowanie w wyszukiwarce Google Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcu1 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Stosujecie przy pełnych audytach stron inne wzory dla większych portali www, a inne dla sklepów www? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.