Skocz do zawartości

Czego wam brakuje w aplikacjach SEO ?

evertras
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem programistą i w najbliższym czasie muszę zapoznać się z nową biblioteką niezbędną do pracy. W związku z tym postanowiłem napisać jakąś aplikację SEO i udostępnić ją publicznie. Ja z SEO nie mam codziennie do czynienia dlatego prośba do osób, które z tego żyją - czego wam najbardziej brakuje w dostępnych aplikacjach ?

Jeżeli lubisz śmieszne zdjęcia to zapraszam na https://www.wincyj.pl

Tego, żeby wpisywało się adres url, oraz keywordsy, a w opcjach wybierało top1, top2, top3 i klikało START, a po dwóch tygodniach program SMS-em powiadamiał o osiągnięciu wybranej pozycji i układał strategię jak utrzymać pozycję - czyli analizował ile linków wypadło i ile trzeba dołożyć przy założeniu, że link który zastepuje wypadający musi być o 1 PR mocniejszy - takiego softu jeszcze nie mam i takiego mi brakuje :) Opcjonalnie można dołożyć funkcję multi 301

Investkredit.pl - gdy szukasz pośrednika finansowego lub Investto.pl - kredyty masz firmę i myślisz o leasingu albo Banki.co.pl - gdy akurat jesteś w Trójmieście.

jak ci się nudzi możesz zrobić skrytp który działa tak: wrzucasz paczkę domen np 10k skrypt kolejkuje sobie adresy i sam sprawdza co to za rodzaj katalogu i wrzuca je do odpowiednich plików na serwerze, do tego filtruje site>1

Rodzaje katalogów

Arfooo

Articlems

CNCat

DonMini

Drupal

Easy-Directory

easydir

eSyndicat

FreeGlobes

Hurricane

INDEXU

joomla

OmniADW

OmniPress

otwarty mini

php Link Director

PKSI

qlWeb

SEOKatalog

WebCatalog

WebMini

webnews

WordPress

WP-Kat

Edytowane przez cinmar

"Na szczycie zawsze znajdzie się miejsce" 

I jeszcze o automatycznym pozyskiwaniu klienta.

Do tego po miesiącu powinien aktywować się przycisk "Urlop na Wyspach Kanaryjskich"

BlackPress.pl - Automatyczna dodawarka do precli [Najtańsza na rynku - wystawiamy FV]

BlackPress.pl na forum PiO

Darmowa mieszarka synonimów