Jump to content

Grzegorz Cz.

Forumowicze
  • Content Count

    175
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Grzegorz Cz. last won the day on October 14 2019

Grzegorz Cz. had the most liked content!

Community Reputation

33 Excellent

1 Follower

About Grzegorz Cz.

  • Birthday 02/11/1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.smart-seo.pl

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Jasło
  • Interests
    SEO, Google Ads

Recent Profile Visitors

1,801 profile views
  1. Wydaje mi się, że trochę nie rozumiecie, że to co piszecie to trochę tak jakby ktoś napisał: Moim celem jest naprawa silnika w 2 samochodach i w tym celu postanowiłem zainwestować w zestaw kluczy. Czy ktoś mi napisze czy te klucze są wystarczające i sprzeda know-how jak naprawić silnik? @MaxPan napisał Wam sporo przydatnych informacji ale podejrzewam, że to nie pomoże za wiele bo za wiele brakuje aby plan się udał. Przede wszystkim trzeba zacząć od tego, że nie wiem, czy ktoś zagwarantuje, że zrobienie zaplecza da określony efekt lub nie. To zależy od wielu rzeczy np. od tego czy strona jest dobrze zoptymalizowana. Na pytanie: Można odpowiedzieć tylko: to zależy. Nikt nic więcej Wam nie powie. Jeśli macie wiedzę o pozostałych kwestiach SEO taką jak o zapleczu to przede wszystkim - nie wiele da średnie zaplecze bez pozostałych elementów SEO. I według mnie lepiej zainteresować się najpierw pozostałymi elementami. Przede wszystkim optymalizacją i zrobieniem linków, które da się zrobić bez wykładania $$$ i czasu na zaplecze. Wtedy możecie wrócić do tematu jak będziecie pewnie blisko topów na średnie frazy i w topach na łatwiejsze. W innym wypadku zupełnie nie widzę sensu inwestycji w zaplecze. A jeśli chcecie inwestować w nie to nie liczcie na to, że ktoś Wam da know-how za parę stówek i to załatwi sprawę.
  2. Ciężko coś znaleźć. Kiedyś robiłem research i znalazłem kilka stron ale koniec końców z nich nie skorzystałem (projekt został odłożony na później). Żadna z tych platform nie wydaje mi się ciekawa ale podrzucam listę tych, które zalazłem to może da Wam jakiś punkt zaczepienia. https://www.marketin9.com/ https://accessily.com/ https://contento.marketing/ https://www.grouphigh.com/product-tour/ http://postjoint.com/
  3. Ja wpisuję to co w Adres URL czyli adres strony głównej chociaż szczerze mówiąc nie mam pojęcia czy ma to jakiekolwiek znaczenie Tam kluczowy jest kod śledzenia i jak jest wpięty poprawnie to powinno być wszystko w porządku. To najprawdopodobniej przekierowanie o którym pisałem. Tak czy tak, jeśli strona nie miała żadnej mocy to nie ma praktycznego znaczenia pod kontem pozycjonowania.
  4. Do Search Console trzeba dodać nową domenę i tam osobno będą zbierane dane dla nowej domeny. W przypadku Google Analytics jak został stary kod śledzenia to dane będą się zbierać ale dla porządku można zmienić domenę w ustawieniach: Administracja -> Ustawienia usługi -> Domyślny URL oraz Administracja -> Ustawienia widoku -> Adres URL Witryny Dodatkowo jeśli na starej domenie był ruch lub prowadzą tam jakieś linki to wypadałoby wykonać przekierowanie 301 ze starego adresu na nowy lub przynajmniej ustawić tag canonical na starych adresach aby przekierować moc strony na nowy adres.
  5. Jeśli strona jest zaindeksowana, a nie pojawia się na daną frazę to najprawdopodobniej albo słabo zoptymalizowałeś stronę albo domena jest zbyt słaba pod daną frazę (pod kontem linków/autorytetu domeny/mocy/nazwij to sobie jak chcesz). Pytanie jak oceniałeś konkurencję danej frazy aby wiedzieć, że inne wbite frazy są podobnie trudne? Tobie się tylko wydaje chociaż znasz stronę i frazy to ciężko, żeby inni coś poradzili bez tej wiedzy. Ogólnie to ciężko o uniwersalne reguły optymalizacji dla różnych fraz. Website Auditor może coś podpowiedzieć ale to tylko wskazówka. Jest dużo zmiennych i może się Tobie wydaje, że tak samo zoptymalizowałeś inną frazę i jest spoko ale różne frazy wymagają różnej optymalizacji, a wydaje mi się też, że czasami nawet różnego typu treści na danej domenie.
  6. Jakaś tam coca cola czy inne duże firmy też mają różne url na te same słowa kluczowe z nazwą brandu. Nie sądzę, że to mogłoby świadczyć o słabości marki, złej jakości strony czy czymś innym negatywnym. Gdyby tak było to każda duża międzynarodowa marka miała taki problem. Poza tym sam w sobie fakt istnienia 2 podstron na to samo słowo kluczowe nie jest problemem. Gorzej jeśli wyświetla się nie ta podstrona, którą chcesz lub nie ta podstrona, która byłaby wyżej w wynikach wyszukiwania. Ale w przypadku marki w rożnych krajach, po zastosowaniu hreflang tego problemu nie powinno być.
  7. Nie wiem jak to Google rozumie ale według oficjalnych informacji takie sprawy załatwia hreflang. Jeśli ktoś wpisze nazwę marki to powinien otrzymać podstronę dopasowaną do swojego języka. Nie wiem gdzie tutaj miałby być problem? Pomijam fakt, że nie widzę zbyt dużego sensu linkowania z aktualności na stronie na nazwę marki ale może czegoś nie wiem lub nie rozumiem
  8. Nie wiem czy ktoś Ci odpowie na 100% czy takie coś jest ok. To że jest jakaś duplikacja na stronie to jeszcze nie oznacza, że na 100% strona jest zła dla Google i masz niższe pozycje czy coś. Gdyby duplikacja stanowiła problem to możesz wrzucić na podstrony tag cannonical do strony głównej i to w teorii powinno załatwić problem w większości przypadków. Z tym, że jak napisałem, nie mam pojęcia czy w Twoim przypadku akurat to jest potrzebne czy nie.
  9. Wyżej koledzy wyjaśnili. Dodam tylko, że jeśli dobrze mierzysz konwersję w Google Analytics (np. w sklepie internetowym masz podpięte transakcje) to możesz sobie wrzucić segmenty użytkowników którzy dokonali konwersji i takich, którzy jej nie dokonali. Następnie porównać "średnie statystyki" w różnych raportach (użytkownicy, urządzenia itp.) i zobaczyć jak to "średnio" wygląda. Aby to miało sens to: musisz mieć trochę danych i konwersja musi być dobrze mierzona (jeśli główna konwersja to telefon to raczej tego nie zrobisz). Tylko pamiętaj, że "średnia" to tylko średnia i nie mówi o tym, że ktoś z poza średniej nie daje wartości.
  10. żadnego przekierowania nie ma
  11. Nie testowałem ale możesz jeszcze sprawdzić sobie: www.marketin9.com
  12. Pomijając fakt, że ta wypowiedź nie miała zbyt wiele do zadanego pytania, to pewnie mówisz tutaj o tym, że budżet dzienny nie jest przestrzegany w Google Ads. Otóż w dłuższej perspektywie czasu jest w pewnym sensie przestrzegany tzn. budżet nie powinien przekroczyć w miesiąc 30,4 stawek dziennych. O ile nie będziesz w ciągu miesiąca zmieniał stawek dziennych. Jest to zmiana bardzo nieintuicyjna - zgadzam się. No ale w pewnym sensie masz kontrolę nad działaniem kampanii, jak rozumiesz działanie systemu.
  13. Zrób to przez ustawienia danej kampanii: Wchodzisz w daną kampanię -> Ustawienia -> Określanie stawek tam będziesz mieć strategię i niżej: "Ustaw limit maksymalnej stawki za kliknięcie"
  14. Odnośnie wpływu na ranking Google: Wdrożenie np. AggregateRaging jeszcze do niedawna powodowało, że mogły się pojawiać w SERP "gwiazdki" przy Twojej stronie. NIe dawało to awansów w pozycjach ale zwiększało CTR. Teraz Google oficjalnie przestało uznawać takie oceny i pokazywać gwiazdki więc nie sądzę, żeby akurat te dane strukturalne miały jakieś znaczenie dla pozycji. Inaczej może to wyglądać w przypadku innego typu danych strukturalnych więc może mimo wszystko warto naprawić dla zasady
  15. Przy automatycznej "Maksymalizacji kliknięć" również da się ustalić maksymalną stawkę CPC. Jak pisał kolega wyżej, musisz sprawdzić strategię i albo ustalić maksymalne CPC w ustawieniach albo bezpośrednio w kampanii jeśli masz samodzielne ustawianie stawek.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy