Jump to content

Grzegorz Cz.

Forumowicze
  • Content Count

    166
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Grzegorz Cz. last won the day on October 14 2019

Grzegorz Cz. had the most liked content!

Community Reputation

32 Excellent

1 Follower

About Grzegorz Cz.

  • Birthday 02/11/1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.smart-seo.pl

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kraków, Jasło
  • Interests
    Reklama w Google Ads, pozycjonowanie stron :)

Recent Profile Visitors

1,641 profile views
  1. żadnego przekierowania nie ma
  2. Nie testowałem ale możesz jeszcze sprawdzić sobie: www.marketin9.com
  3. Pomijając fakt, że ta wypowiedź nie miała zbyt wiele do zadanego pytania, to pewnie mówisz tutaj o tym, że budżet dzienny nie jest przestrzegany w Google Ads. Otóż w dłuższej perspektywie czasu jest w pewnym sensie przestrzegany tzn. budżet nie powinien przekroczyć w miesiąc 30,4 stawek dziennych. O ile nie będziesz w ciągu miesiąca zmieniał stawek dziennych. Jest to zmiana bardzo nieintuicyjna - zgadzam się. No ale w pewnym sensie masz kontrolę nad działaniem kampanii, jak rozumiesz działanie systemu.
  4. Zrób to przez ustawienia danej kampanii: Wchodzisz w daną kampanię -> Ustawienia -> Określanie stawek tam będziesz mieć strategię i niżej: "Ustaw limit maksymalnej stawki za kliknięcie"
  5. Odnośnie wpływu na ranking Google: Wdrożenie np. AggregateRaging jeszcze do niedawna powodowało, że mogły się pojawiać w SERP "gwiazdki" przy Twojej stronie. NIe dawało to awansów w pozycjach ale zwiększało CTR. Teraz Google oficjalnie przestało uznawać takie oceny i pokazywać gwiazdki więc nie sądzę, żeby akurat te dane strukturalne miały jakieś znaczenie dla pozycji. Inaczej może to wyglądać w przypadku innego typu danych strukturalnych więc może mimo wszystko warto naprawić dla zasady
  6. Przy automatycznej "Maksymalizacji kliknięć" również da się ustalić maksymalną stawkę CPC. Jak pisał kolega wyżej, musisz sprawdzić strategię i albo ustalić maksymalne CPC w ustawieniach albo bezpośrednio w kampanii jeśli masz samodzielne ustawianie stawek.
  7. Kiedyś spotkałem się z taką niepisaną zasadą na tym forum, że nie wyciąga się czyiś zaplecz ani linków. Myślę, że to bardzo niefajne, bo wiele osób z branży na to pracuje i robi sobie zaplecze dla siebie. Chcesz to patrz i analizuj ale nie koniecznie musisz wklejać to na forum. A odnośnie tematu to pokazywanie 3 domen z których prowadzą linki do kogoś i rozmowa na tej podstawie o skuteczności SEO nie ma sensu. Patrząc tylko na Ahrefs podana strona ma 569 domen odsyłających. Szybko licząc: 3 z nich to jakieś: 0,5% domen linkujących. O czym w ogóle więc ta dyskusja. Zaplecza mogły zadziałać i nie musiały. Tyle w temacie. Można robić zaplecze na różne sposoby. Dla jednej domeny coś może pomóc, dla innej domeny to samo mogłoby zaszkodzić. Jak chcesz robić SEO na kilka lat to pewne rzeczy nie mają sensu nawet jeśli działają. Trzeba zachować pewien margines bezpieczeństwa bo nie wiadomo co będzie jutro. Dlatego jedna osoba robi zaplecza tak, a druga inaczej i nikt nie powie Ci co jest najlepsze. Bo wczoraj dobre było coś innego niż dziś, a jutro będzie jeszcze coś innego.
  8. Masz na pewno pełne uprawnienia do tego konta/usługi/widoku w którym nie masz przycisku "+ CEL" ? To chyba jedyny powód poza jakimś bugiem od strony Analytics z powodu którego może tego przycisku nie być.
  9. Nie powinien. Tylko nie wszyscy klienci zdają sobie z tego sprawę kupując usługi SEO. Kolega co założył temat pyta o firmę. Chciałem zasugerować, że nawet jak wybierze w teorii "najlepszą" to może być kiepsko obsłużony bo ma za mały budżet. Może czasami lepiej wyjść wybierając troszkę "gorszą/mniejszą/mniej znaną" firmę w której będzie traktowany jako ważniejszy klient. Nie mówię, że zawsze tak jest ale jeśli już rozpatrujemy wybór usługi to nie jest to bez znaczenia.
  10. To jakaś weryfikacja jest ale też na to trzeba z dystansem patrzeć bo jeśli firma ma xxx klientów to jakąś stronę na pewno się udało wbić i nie koniecznie to świadczy o kompetencjach. W agencji może być duża rotacja klientów i to co się uda to zostaje, a to co się nie uda to odpada. Tak bywa. Inna sprawa jest taka, że często inaczej są traktowani "grubsi" klienci i takich mogą wbijać, a mniejszych zlewać. Długo by mówić ale w każdym razie niezawodnej metody wyboru najlepszej usługi nikt nie wymyślił.
  11. Spokojnie znajdziesz firmę, która zgodzi się na działanie przez 2-3 miesiące z możliwością przedłużenia. Ja najczęściej proponowałem 2 miesiące na "przetestowanie". Miesiąc to trochę za mało, a w 2 miesiące jak nie ma chociaż średnich efektów to najczęściej kampania nie ma sensu. No i klientów zawsze cieszył kupon promocyjny na 2. miesiąc kampanii Przy czym zgadzam się, że o FB przydałoby się zadbać. Nawet jeśli to strona miała by sprzedawać to fajny profil FB na którym będą zdjęcia może mieć znaczenie przy sprzedaży. Reklama może przyciągnąć użytkownika ale później trzeba mu jeszcze tą usługę/produkt sprzedać. A w uproszczeniu czym droższa usługa/produkt, tym bardziej liczy się to co zaprezentujesz użytkownikowi.
  12. Nie wiem co będzie lepsze bo nie wiem jak skuteczność reklam na FB. Mogę się wypowiedzieć na temat Google Ads. Z takim budżetem coś się da zrobić ale niezbyt wiele. Zakładając, że będzie to np. reklama lokalna w jakimś miasteczku to może być ok na początek. Problem z takimi budżetami polega na tym, że za zrobienie sensownej kampanii trzeba zapłacić np. 300 zł niezależnie od tego czy budżet to będzie pozostałe 500 zł czy np. 1000 zł. To sprawia, że reklama jest mniej efektywna. Jeśli już zrobisz tą kampanię to z budżetem ok. 500 zł (pozostała część to będzie obsługa) możesz uzyskać trochę kliknięć. Jak żona ma sensowną stronę i ofertę to jest szansa, że jakiś odzew będzie. Szału bym się nie spodziewał ale może uda się zdobyć jakieś zlecenia i pójść dalej. Zakładając kampanię na przynajmniej 2 miesiące (a tak trzeba aby to miało sens), dodatkowo można wykorzystać kupon promocyjny na 375 zł na 2. miesiąc Google Ads. Ostatecznie aby dowiedzieć się czy reklama zadziała trzeba spróbować przez np. 2 miesiące i później zastanawiać się co dalej. Może się udać, może się nie udać. Ostatecznie nikt nie zapewni Ci skuteczności - musisz przetestować. Jak znaleźć kogoś sensownego - tego niewiem. Poleciłbym siebie ale nie mam czasu na nowe zlecenia
  13. Teraz widzę, że masz rację i faktycznie nie ma możliwości płatności ręcznych. W takim wypadku pozostaje poprosić klientów o podpięcie karty. Z tego co się orientuję można ustalić limit płatności więc nie powinno być problemów z zbyt dużymi wydatkami "ponad stan". Jest to trochę problematyczne no ale cóż zrobić...
  14. Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie można robić normalnie płatności za pomocą przelewu lub kartą przelewać konkretne kwoty. Nie trzeba podpinać płatności automatycznych.
  15. Umowa jest ważna... ale z drugiej strony nie bardzo rozumiem osoby współpracujące z firmami, które gołym okiem widać, że nie działają w dla dobra klienta. Nie wyobrażam sobie, żeby mój klient przyszedł tutaj kiedykolwiek na forum i pytał o to czy coś jest dobrze czy źle. To już samo świadczy, że współpraca nie jest taka jak być powinna. Odnośnie samego tematu: 1800 zł to jest kwota z którą najczęściej da się coś zrobić przy temacie lokalnym. Za równo przy pozycjonowaniu - tutaj 8 miesięcy to jest czas na "jakieś" wyniki. Także w Google Ads - wtedy tych kliknięć powinno być więcej i również w takim budżecie efekty powinny być znacznie bardziej widoczne. Dzielenie tej kwoty to może nie być najlepszy pomysł bo wydaje mi się, że lepiej zrobić albo pozycjonowanie dobrze albo Adsy z większym rozmachem. I ostatnia sprawa. Pójście do dużej firmy jeśli jest się małym klientem to bardzo często nie jest najlepszy pomysł.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy