Grzegorz Cz.

Forumowicze
  • Zawartość

    92
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

13 Good

O Grzegorz Cz.

  • Urodziny 11.02.1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.smart-seo.pl

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kraków
  • Interests
    Reklama w Google, pozycjonowanie stron :)

Ostatnio na profilu byli

696 wyświetleń profilu
  1. Zmiana domeny istniejącego serwisu

    Kroki są w porządku. Nie jest to trudny temat Gorzej jest gdy strony nie są przenoszone 1:1 - wtedy trzeba się bardziej wysilić. W przypadku migracji 1:1 tak na prawdę przekierowanie 301 załatwia sprawę. Do tego tak jak pisałeś możesz zgłosić starą domenę do zaindeksowania w GSC aby Google 301 zobaczyło. Można też podmienić linki na nowy adres jeśli masz do nich dostęp ale nie jest to kluczowa sprawa.
  2. Prawdy pozycjonowania

    Nie sądzę aby Google traktowało "slider" jakoś specjalnie, więc można to traktować jako nagłówek w treści. Jeśli jest to nagłówek główny to H1, jeśli nie to H2/H3 albo zwykła treść.
  3. Nigdy się z tym nie spotkałem i myślę, że powód jest gdzieś indziej. Może tytuł mniej pasuje do zapytania lub coś w tym stylu. Ogólnie Google bardzo często podmienia opis w wynikach wyszukiwania i zastępuje go tekstem lub zlepkiem tekstu ze strony. Tytuł jest podmieniany znacznie rzadziej ale też się zdarza.
  4. Gdzie szukać pracy?

    Można coś znaleźć za pomocą serwisów z ogłoszeniami o pracę (pracuj, indeed) - są tam co jakiś czas ogłoszenia na stanowisko SEO. Sporo pojawia się też na grupach FB, no i oczywiście warto mieć uzupełniony profil LinkedIn.
  5. To że nie ma linków w Google Search Console nie oznacza że nie wpływają one na pozycje.
  6. Działa to inaczej niż zwykłe sitelinki. Można takie mieć na różne frazy, nie tylko brand
  7. 20 linków to jeszcze nie taka duża ilość, żeby Google obraziło się na domenę Być może nie masz na podstronie żadnej unikalnej treści poza tymi linkami? A może wystarczy tak jak @jimmi piszę podlinkować podstronę. A jeśli już uważasz, że te 20 linków stanowi problem to je ściąg i spróbuj zaindeksować. Jeśli to był problem to podstrona za klika godzin będzie w indeksie. Jeśli nie będzie jej nadal to znaczy, że to nie był jednak powód.
  8. Zablokowane zasoby

    Jeśli to zaplecze to problem nie jest istotny, nie będziesz mieć z tego powodu problemu z indeksacją ponieważ Google to zaindeksuje bez skryptów .js. Aby się tego pozbyć musisz odblokować dostęp robotowi Google do tych zasobów. Obecnie jest on zablokowany w pliku robots.txt i odpowiada za to linijka: chociaż z tego co wysłałeś nie wynika aby był zablokowany katalog /wp-include/ w którym są skrypty, a jedynie /wp-admin/ więc musiałeś coś pomieszać.
  9. Od czego zacząć tą całą naukę?

    Na każde pytanie nie znajdziesz odpowiedzi. Na część pytań będziesz musiał wypracować własne odpowiedzi.
  10. Czasem zmiany są mniejsze, czasem większe. Zmian algorytmów można szukać każdego dnia. Być może akurat zmienione było coś co miało znaczenie przy Twojej stronie.
  11. Rób jak @Arkaszka mówi i bądź świadomy, że sporo linków będzie potrzebne aby nadrobić to co jest teraz - tak aby ogólny profil linków wyglądał dobrze. BTW. mam trochę zaplecza związanego z Twoją branżą gdybyś potrzebował
  12. Pozycjonowanie strony

    Autorowi tematu raczej chodziło o tematyczność źródeł linków:
  13. Jeśli przekierowania są poprawnie zrobione to zostaw jak jest i poczekaj. Google sobie to ogarnie. Może to zająć kilka dni, może kilka tygodni.
  14. Co do cennika: Zrób przekierowanie 301 z wersji "z www" na "bez www" lub odwrotnie.
  15. Pozycjonowanie poprzez zamieszczanie ogłoszeń

    Żadnego bana od Google nie otrzymasz, ale ogłoszenia bez unikalnej treści mogą się gorzej indeksować - a przez to dodawanie ogłoszeń może być mniej skuteczne.