Grzegorz Cz.

Forumowicze
  • Zawartość

    129
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

21 Excellent

O Grzegorz Cz.

  • Urodziny 11.02.1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.smart-seo.pl

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kraków
  • Interests
    Reklama w Google, pozycjonowanie stron :)

Ostatnio na profilu byli

1057 wyświetleń profilu
  1. Można zapłacić 10k, a można zacząć na SaaSie 5 x taniej przez 1-2 rok. Będzie szybciej i taniej. A kwotą 10k++ trzeba dysponować ale lepiej przeznaczyc więcej na SEO/promocję sklepu/zatowarowanie/milion innych rzeczy. Nie chodzi o to, że to zła opcja ale po prostu nie ma takiej potrzeby.
  2. Grzegorz Cz.

    Prywatne proxy - porządki w google?

    Potwierdzam, mi też na web-tools sprawdza normalnie bez żadnych problemów w ostatniach na proxy z proxymarket
  3. Grzegorz Cz.

    Nowa wersja panelu AdWords

    Po przyzwyczajeniu na nowa wersja AdWords nie jest taka zła. Mi się całkiem dobrze pracuje No może z wyątkiem keyword toola.
  4. Grzegorz Cz.

    Jaka agencja

    Mimo wszystko jak ktoś "rozkręca" sklep to warto sprawdzić AdWords. SEO jest tańsze ale w długim okresie czasu. Problem gdy nie starczy funduszy do czasu zanim SEO dowiezie wyniki. A na to trochę czasu trzeba. Oczywiście przy AdWords też trzeba analizę zrobić czy to wygląda na sensowne. Dużo zależy od samego sklepu, cen, oferty no i oczywiście jakości wykonania kampanii AdWords.
  5. Grzegorz Cz.

    SC/Fiverr

    No cóż... nie jesteś pierwszy i nie jesteś ostatni, który nie uwierzy i musi sam się przekonać, że pozycjonowanie to nie tak działa, że trochę linków wrzucisz i będzie fajnie Więc powodzenia!
  6. Grzegorz Cz.

    SC/Fiverr

    No więc koledzy byli bardzo chojni wkazując Ci od razu, że podchodząc w ten sposób do sprawy nie osiągniesz sukcesu. Chcieli Ci oszczędzić kupę kasy i czasu. Powinieneś podziękować za oszczędzony hajs, a nie narzekać na odpowiedzi
  7. Grzegorz Cz.

    Nagłe usunięcie linków

    Generalnie to, że w Majesticu masz jakieś dane to jeszcze nic nie znaczy. Poza tym usunięte są linki, nie domeny linkujące. Być może miałeś dużo linków z 1 domeny np. ze stopki czy sitebaru? Jakiejś własnej czy kolegi? Może też komentowałeś blogspoty i z 1 komentarza zrobiło się dużo linków ponieważ wylądowałeś w "ostatnio komentujących"? To są tylko przykłady. Powodów tego może być wiele i wystarczyło fizycznie usunąć 1 linka i to nofollow aby tak to wyglądało. Myślę, że niepotrzebnie się tym przejmuejsz ponieważ nie do końca rozumiesz, że to możesz zupełnie nie mieć wpływu na Twoje SEO.
  8. Nie znam wzoru na obliczanie konkurencji przez Planner słów kluczowych ale jest on stworzony docelowo do reklam AdWords. Możesz ten wynik traktować jako konkurencję do wyświetlania reklam AdWords. Może to mieć przełożenie na zwykłe pozycjonowanie ale nie jest to reguła. Zazwyczaj bardziej dochodowe hasła mają większą konkurencję tak w AdWords jak i wynikach naturalnych.
  9. Grzegorz Cz.

    Prawdy pozycjonowania

    Nie wiadomo o co chodzi...
  10. Co nie oznacza, że nie mogłeś w tym temacie tego pytania napisać. Sitemapa może przyspieszyć lub poprawić indeksację ale nie zwiększy mocy strony. Zwykła strona zapleczowa jeśli jest jakoś podlinkowania sama się zaindeksuje więc nie trzeba jej robić sitemapy i dodawać do Google. A jeśli nie jest w ogóle podlinkowana to zastanów się jak ją podlinkować Jeśli już chcesz "sztucznie" przyspieszyć indeksację możesz też wykorzystać "Pobierz jako Google" w Google Search Console.
  11. WP tego domyślnie nie ogarnia. Jeśli tagi były bezwartościowe to możesz sobie zobaczyć w GSC czy się w ogóle pojawiają na jakieś frazy. Warto przekierować tylko te, które się pojawiają, a resztę możesz spokojnie zostawić jako 404. Nic nie da przekierowanie tagów, które Google już uznało za bezwartościowe.
  12. Grzegorz Cz.

    Mnóstwo pytań laika

    Nie martwił bym się tym.
  13. Różnie z tymi duplikatami opisów na sklepie jest ale lepiej ich nie mieć. Zdarza się, że sklepy ze zduplikowanymi treściami dobrze się pozycjonują ale zdarza się też, że jest inaczej. Jeśli chcesz mieć pewność, że jest ok to twórz unikalne opisy. Co do wersji kolorystycznej to zależy jak będziesz miał to rozwiązane. Jeśli kilka wersji kolorystycznych będzie jako 1 produktu pod jednym adresem url to wystarczy 1 opis. Jeśli będą inne adresy url to przydał by się inny, unikalny opis.
  14. Mam podobnie z 1 większą stroną. Coś dziwnego się musiało stać w Google, że w pozycjach bez większych zmian a ruch ostro w górę. I nie jest to "pusty" ruch bo widać przy tym przełożenie na konwersję/klientów.
  15. Grzegorz Cz.

    Porada sklep internetowy

    Masz racje, nie przyglądnąłem się do końca sklepowi. Może zbyt entuzjastycznie to ująłem Widziałem, że wiele osób już przede mną już wypowiadało się na temat sklepu więc dodałem tylko swoje 3 grosze o prowadzeniu AdWords bez odpowiedniej wiedzy na temat. To nie działa i taki miał być przekaz. Co do tego konkretnego sklepu to niestety właściciel nie odpowiedział na żaden post więc nie wiadomo czy to w ogóle czyta.