Grzegorz Cz.

Forumowicze
  • Zawartość

    118
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

18 Good

O Grzegorz Cz.

  • Urodziny 11.02.1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.smart-seo.pl

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kraków
  • Interests
    Reklama w Google, pozycjonowanie stron :)

Ostatnie wizyty

877 wyświetleń profilu
  1. Czy konieczne jest przekierowanie starych stron z tagami ?

    WP tego domyślnie nie ogarnia. Jeśli tagi były bezwartościowe to możesz sobie zobaczyć w GSC czy się w ogóle pojawiają na jakieś frazy. Warto przekierować tylko te, które się pojawiają, a resztę możesz spokojnie zostawić jako 404. Nic nie da przekierowanie tagów, które Google już uznało za bezwartościowe.
  2. Mnóstwo pytań laika

    Nie martwił bym się tym.
  3. Pozycjonowanie sklepu poprzez blog w innej domenie

    Różnie z tymi duplikatami opisów na sklepie jest ale lepiej ich nie mieć. Zdarza się, że sklepy ze zduplikowanymi treściami dobrze się pozycjonują ale zdarza się też, że jest inaczej. Jeśli chcesz mieć pewność, że jest ok to twórz unikalne opisy. Co do wersji kolorystycznej to zależy jak będziesz miał to rozwiązane. Jeśli kilka wersji kolorystycznych będzie jako 1 produktu pod jednym adresem url to wystarczy 1 opis. Jeśli będą inne adresy url to przydał by się inny, unikalny opis.
  4. Pozycje w dół Ruch organiczny w górę. WTF?!?

    Mam podobnie z 1 większą stroną. Coś dziwnego się musiało stać w Google, że w pozycjach bez większych zmian a ruch ostro w górę. I nie jest to "pusty" ruch bo widać przy tym przełożenie na konwersję/klientów.
  5. Porada sklep internetowy

    Masz racje, nie przyglądnąłem się do końca sklepowi. Może zbyt entuzjastycznie to ująłem Widziałem, że wiele osób już przede mną już wypowiadało się na temat sklepu więc dodałem tylko swoje 3 grosze o prowadzeniu AdWords bez odpowiedniej wiedzy na temat. To nie działa i taki miał być przekaz. Co do tego konkretnego sklepu to niestety właściciel nie odpowiedział na żaden post więc nie wiadomo czy to w ogóle czyta.
  6. Linki z stopek for z nazwą strony

    To nie zależy od pojedynczego linku tylko ogólnie linkow, które prowadzą do strony. Warto mieć różne ale pewnie nie wiesz jak to powinno wyglądać więc jeśli mowa o bezpieczeństwie to zdecydowanie najbezpieczniej jest mieć czysty adres domeny/strony czyli w tym przypadku: ogórkowo.tv lub http://ogórkowo.tv lub http://ogorkowo.tv/
  7. Porada sklep internetowy

    Jeśli chcesz kontynuować AdWords to zleć to komuś kto to zrobi dobrze Jak już koledzy pisali. 200 kliknięć za 1000 zł + umowa na 12 miesięcy to bardzo słaba opcja. Można spokojnie znaleźć kogoś kto za kilkaset złotych (200-400 zł) miesięcznie poprowadzi Ci skuteczną kampanię, która będzie zrobiona tak, żeby była z tego realna sprzedaż. Ten wydatek szybko Ci się zwróci jak kampania zacznie sprzedawać.
  8. Strona stale spada w wynikach

    Jeśli spadek był stopniowy, a nie nagły to raczej nie wina konkretnej przyczyny, a ogólny brak optymalizacji i słabe linki. Konkurencja rośnie, a Ty spadasz. Druga sprawa jest taka, że bez szczegółowej analizy raczej nie spodziewał bym się, że ktoś znajdzie 1 konkretną przyczynę problemu, którą naprawisz w kilka dni i znów będzie super. Myślę też, że takiej 1 przyczyny w tym przypadku nie ma.
  9. Adwords frazy

    Niedozwolone frazy na stronie = problem z frazami na stronie, nie z reklamą. Więc to, że konkurencja ma taką samą reklamę nie ma znaczenia. Można by było szukać na siłę problemu ale najprościej napisz do supportu z czym mają problem Jest bardzo duża szansa, że wskażą Ci konkretnie problem, o jakie słowa chodzi.
  10. Budowanie zaplecza

    Wiadomo - co pozycjoner to opinia. Ale drugą sprawą jest to, że to zależy od skali. Piszesz o 30 katalogach ale to zależy ile stron skatalogujesz i czy chcesz robić wszędzie, wszystkie 30 linków? Czy te strony zapleczowe i strona główna mają inne linki czy będą mieć tylko te 30? Jak dużo innych linków? Jak dużo z nich się różni? Przy czym nie pytam po to abyś tutaj na forum odpowiadał Chce raczej przekazać, że przy małej skali praktycznie wszystko przejdzie, a przy większej te same rzeczy mogą robić problemy.
  11. Czy anchor ma znaczenie?

    No ja myślę, że nie wystarczy. Jeszcze trzeba to robić z główą. Tak aby później jak przyjdzie update nie było lipy bo ręczne działania lub spadek pozycji.
  12. Dwa nagłówki h1

    Z tym szablnem... nie spodziewał bym się odpowiedzi. Nikomu nie będzie się chciało raczej grzebać w tym szablonie żeby oceniać czy ustawienie jakiejś strony głównej będzie lepsze czy nie. Zwłaszcza, że to najczęściej zależy od wielu czynników i to kwestia głębszej analizy.
  13. Czy anchor ma znaczenie?

    Za SPAM może być uznane to, że przesadzisz z frazami w anchorze. Naturalne linki są pożądane - jak wszystkie inne. Gotowej recepty na to jak linkować chyba nikt tutaj nie napisze bo każdy sporo czasu poświęcił aby dojść do tego samodzielnie.
  14. Dwa nagłówki h1

    Musisz pogrzebać w plikach szablonu i to zmienić. Gorzej jeśli nie umiesz podstaw programowania aby to zmienić. Wtedy pozostaje Ci zlecić to komuś lub żyć z tym. Czy będzie to miało duży wpływ na wyniki? Nie wiem. H1 jest istotne więc może warto poświęcić na to kilkanaście minut. Odnośnie szablonu "biznes" nie wiem o czym mowa i chyba nie tylko ja nie będę wiedział.
  15. SEO/Pozycjonowanie - Ja vs Firmy

    A ja rozumiem podejście 2000 zł i nie wiem jakie frazy. Ponieważ: 1. Jeśli coś ustalisz to nie masz elastyczności albo musisz później każdą zmianę komunikować z klientem. A tak to przeszkadza w skutecznym działaniu. Według mnie jeśli chcesz być skuteczny w SEO to musisz być na prawdę bardzo, bardzo elastyczny. Zmiany są z miesiąca na miesiąc. 2. Jeśli się tym zajmujesz to wiesz, że nie pozycjonuje się 1 frazy bez pozycjonowania innych fraz. Jak więc możesz ustalić ile fraz będziesz pozycjonował jeśli Twoje działania mają wpływ na kilka tysięcy fraz? Szczególnie przy sklepie gdzie dużą uwagę poświęcasz ogólnemu "autorytetowi" domeny i długiemu ogonowi, a nie poszczególnym kilku słowom kluczowych. Oczywiście można napisać w pakiecie, że pozycjonuje się kilkaset fraz i później wysyłać klientom dane z GSC, że strona widoczna na 999 fraz. Jak kto lubi. Dlatego podzielam i popieram podejście @Beerbant. Sam nieraz mówię o tym klientom w ten sposób i nie bardzo ich to cieszy. Mimo to nie chcę zmieniać oferty na mniej skuteczną tylko po to żeby bardziej się klientom podobała przy sprzedaży. A co do wiedzy za co płacisz @Jarekseo - do tego używam raportów z działań. Druga sprawa... ludzie są przyzwyczajeni, że najlepiej znaleźć produkt lub usługę najtaniej i oferującą najwięcej. Czyli lepiej za 300 zł kupić pozycjonowanie 100 słów kluczowych niż za 1000 zł pozycjonowanie 20 słów kluczowych. Niestety przy pozycjonowaniu to się nie sprawdza i w ten sposób wielu się nacina i sobie szkodzi. Tutaj osoby z umiejętnościami proponują wyższe budżety ponieważ rozumieją, że to jest konieczne aby osiągnąć efekty. Oczywiście lepiej też było by płacić za efekty ale mało jest osób o dużych umiejętnościach, którym się opłaca oferować klientom pozycjonowanie za efekt i inwestować własne pieniądze w biznes klienta. Kiedyś inwestycja była mniejsza więc to było ok. Teraz to się zmieniło i przestaje się to opłacać. Google narzuciło pewne warunki i trzeba się do nich dostosować.