Skocz do zawartości

s_matysik

Forumowicze
  • Postów

    2106
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    41

Ostatnia wygrana s_matysik w dniu 19 Lutego

Użytkownicy przyznają s_matysik punkty reputacji!

Contact Methods

  • Website URL
    https://seomood.pl/
  • Skype
    s_matysik
  • Twitter
    s_matysik

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Szczecin
  • Interests
    SEO

Ostatnie wizyty

14735 wyświetleń profilu

Osiągnięcia s_matysik

  1. To czas przetworzenia danej paczki przez system, natomiast czas do pełnej indeksacji masz na zrzucie ekranu 0%. Zgodnie z informacją na stronie pełny efekt jest po 7 dniach. Natomiast przerabiamy właśnie wszystkie linki za zeszły tydzień ponownie, aby nie było wątpliwości. Wiadomości e-mail, w 99% przypadków odpisujemy na bieżąco, na e-maile z piątku odpisałem w dniu dzisiejszym. Ze wszelkie niedogodności przepraszamy.
  2. Czy w SEO można mieć super efekty? Oczywiście, że można - jedyny problem to odpowiednio się do tego przygotować. W SEO, jeśli chce się być dobrym, trzeba dużo testować - to raczej powinno być normą dla każdego seowca. Dlatego wpadliśmy na pomysł, żeby testować dużo więcej niż zawsze, a do tego testować inaczej niż zwykle. No więc testowaliśmy cały rok 2023. Jasnym jest, że wiele testów nie przyniosło oczekiwanych rezultatów, kilka miało dziwne wyniki, ale najważniejsze jest to, że duża część testów udała się w 100%. Co ważniejsze, powtarzanie tych czynności przynosi zawsze te same wyniki - nadzwyczaj dobre. Co z nich wynika? Według nas, obecnie kluczem do wysokich pozycji w wyszukiwarce Google są 3 czynniki rankingowe: Domain Authority/Trust Topical Authority Search Intent Co kryje się pod tymi pojęciami? Pod mitycznym Domain Authority kryje się szeroko pojęty autorytet lub zaufanie jakie posiada dana domena w wyszukiwarce Google. Na budowę autorytetu domeny wpływają między innymi: wiek domeny, linki prowadzące do domeny i ich wiek, a także czynniki behawioralne. Topical Authority można określić jako poziom autorytetu w danej branży, poprzez szerokie pokrycie tematu przez stronę internetową. Budowa Topical Authority wiąże się ze zbudowaniem semantycznie powiązanej struktury, w oparciu o analizę wszystkich najważniejszych fraz kluczowych w danej branży. Search Intent związany jest z wprowadzonym przez wyszukiwarkę Google algorytmem BERT w 2019 roku, dzięki któremu dla większości fraz kluczowych wyszukiwarka Google prawidłowo "interpretuje" intencję zapytania wpisywanego przez użytkownika, eliminując strony nie odpowiadające na intencję, a wyświetlając wyżej strony najlepiej odpowiadające na intencję danego zapytania. Jak to wygląda w praktyce? Oczywiście wszystkiego nie powiemy, ale zapraszamy do zapoznania się z nowymi osiągnięciami naszej agencji. I. Optymalizacja pod Domain Authority/Trust, Topical Authority oraz Search Intent Poniżej przykłady wzrostów na domenach, gdzie pracujemy nad optymalizacją 3 wcześniej wymienionych czynników rankingowych. 1. Sklep internetowy w Polsce w branży budowlanej Udało się zwiększyć: kliknięcia o ponad 195,9% wyświetlenia o ponad 201,5% Wykres z GSC porównujący połowę kwietnia i maja 2023 do 2024: Wykres z SemRush za ostatni rok: 2. Sklep internetowy w Polsce w branży ogród Udało się zwiększyć: kliknięcia o ponad 154% wyświetlenia o ponad 192% Wykres z GSC porównujący połowę kwietnia i maja 2023 do 2024: Wykres z SemRush za ostatni rok: 3. Sklep internetowy w Polsce w branży żeglarskiej Udało się zwiększyć: kliknięcia o ponad 150% wyświetlenia o ponad 180,6% Wykres z GSC porównujący połowę kwietnia i maja 2023 do 2024: Wykres z SemRush za ostatni rok: 4. Sklep internetowy w Polsce w branży żeglarskiej Udało się zwiększyć: kliknięcia o ponad 130% wyświetlenia o ponad 163,7% Wykres z GSC porównujący połowę kwietnia i maja 2023 do 2024: Wykres z SemRush za ostatnie 2 lata: II. Budowanie Domain Authority/Trust i punktowe wzrosty od linków z PBN Obecnie według naszych testów, linki które najmocniej wpływają na budowanie Domain Authority/Trust, także szybki punktowy wzrost poszczególnych fraz kluczowych są ze stron głównych. Poniżej przedstawiam przykładowe efekty od podlinkowania stron i podstron z głównych stron naszej sieci PBN w styczniu 2024: 1. Branża związana z przemysłem w PL 2. Branża związana z transportem w PL 3. Branża związana z kuchniami w DE Szukasz sprawdzonej Agencji SEO dla swojej strony? Napisz maila biuro@seomood.pl lub zadzwoń +48 736 090 601 Co nas cechuje? - CZAS - skutecznie dowozimy szybkie i stabilne wyniki - RZETELNOŚĆ - wywiązujemy się z powierzonych nam zadań wspólnie ustalonych z klientem - STABILNE POZYCJE - wszystkie nasze metody są na bieżąco testowane i przynoszą stabilne efekty - NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI USŁUGI - stale monitorujemy algorytm, zmieniający się z miesiąca na miesiąc. Zapraszam do kontaktu! Dane kontaktowe: tel. +48 736 090 601 e-mail: biuro@seomood.pl Dane firmy: SEOMOOD sp. z o.o. sp.k. Cyfrowa 6 71-441 Szczecin NIP: 8513218429
  3. Po wpisaniu cache: czy w jaki sposób?
  4. Chyba właśnie wyłączyli i nie da się już sprawdzić cache.
  5. Czy w SEO można mieć super efekty? Oczywiście, że można - jedyny problem to odpowiednio się do tego przygotować. W SEO, jeśli chce się być dobrym, trzeba dużo testować - to raczej powinno być normą dla każdego seowca. Dlatego wpadliśmy na pomysł, żeby testować dużo więcej niż zawsze, a do tego testować inaczej niż zwykle. No więc testowaliśmy cały rok 2023. Jasnym jest, że wiele testów nie przyniosło oczekiwanych rezultatów, kilka miało dziwne wyniki, ale najważniejsze jest to, że duża część testów udała się w 100%. Co ważniejsze, powtarzanie tych czynności przynosi zawsze te same wyniki - nadzwyczaj dobre. Co z nich wynika? Według nas, obecnie kluczem do wysokich pozycji w wyszukiwarce Google są 3 czynniki rankingowe: Domain Authority/Trust Topical Authority Search Intent Co kryje się pod tymi pojęciami? Pod mitycznym Domain Authority kryje się szeroko pojęty autorytet lub zaufanie jakie posiada dana domena w wyszukiwarce Google. Na budowę autorytetu domeny wpływają między innymi: wiek domeny, linki prowadzące do domeny i ich wiek, a także czynniki behawioralne. Topical Authority można określić jako poziom autorytetu w danej branży, poprzez szerokie pokrycie tematu przez stronę internetową. Budowa Topical Authority wiąże się ze zbudowaniem semantycznie powiązanej struktury, w oparciu o analizę wszystkich najważniejszych fraz kluczowych w danej branży. Search Intent związany jest z wprowadzonym przez wyszukiwarkę Google algorytmem BERT w 2019 roku, dzięki któremu dla większości fraz kluczowych wyszukiwarka Google prawidłowo "interpretuje" intencję zapytania wpisywanego przez użytkownika, eliminując strony nie odpowiadające na intencję, a wyświetlając wyżej strony najlepiej odpowiadające na intencję danego zapytania. Jak to wygląda w praktyce? Oczywiście wszystkiego nie powiemy, ale zapraszamy do zapoznania się z nowymi osiągnięciami naszej agencji. I. Optymalizacja pod Domain Authority/Trust, Topical Authority oraz Search Intent Poniżej przykłady wzrostów na domenach, gdzie pracujemy nad optymalizacją 3 wcześniej wymienionych czynników rankingowych. 1. Sklep internetowy w Polsce w branży budowlanej Udało się zwiększyć: kliknięcia o ponad 200,9% wyświetlenia o ponad 215,2% Wykres z GSC porównujący 19 dni marca 2023 do 2024: Wykres z SemRush za ostatni rok: 2. Sklep internetowy w Polsce w branży ogród Udało się zwiększyć: kliknięcia o ponad 216% wyświetlenia o ponad 211,7% Wykres z GSC porównujący 19 dni marca 2023 do 2024: Wykres z SemRush za ostatni rok: 3. Sklep internetowy w Polsce w branży żeglarskiej Udało się zwiększyć: kliknięcia o ponad 177,8% wyświetlenia o ponad 229,6% Wykres z GSC porównujący 19 dni marca 2023 do 2024: Wykres z SemRush za ostatnie pół roku: II. Budowanie Domain Authority/Trust i punktowe wzrosty od linków z PBN Obecnie według naszych testów, linki które najmocniej wpływają na budowanie Domain Authority/Trust, także szybki punktowy wzrost poszczególnych fraz kluczowych są ze stron głównych. Poniżej przedstawiam przykładowe efekty od podlinkowania stron i podstron z głównych stron naszej sieci PBN w styczniu 2024: 1. Branża związana z przemysłem 2. Branża związana z transportem Szukasz sprawdzonej Agencji SEO dla swojej strony? Napisz maila biuro@seomood.pl lub zadzwoń +48 736 090 601 Co nas cechuje? - CZAS - skutecznie dowozimy szybkie i stabilne wyniki - RZETELNOŚĆ - wywiązujemy się z powierzonych nam zadań wspólnie ustalonych z klientem - STABILNE POZYCJE - wszystkie nasze metody są na bieżąco testowane i przynoszą stabilne efekty - NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI USŁUGI - stale monitorujemy algorytm, zmieniający się z miesiąca na miesiąc. Zapraszam do kontaktu! Dane kontaktowe: tel. +48 736 090 601 e-mail: biuro@seomood.pl Dane firmy: SEOMOOD sp. z o.o. sp.k. Cyfrowa 6 71-441 Szczecin NIP: 8513218429
  6. Oferuję skuteczną indeksację linków oraz stron docelowych (money pages). Skuteczność od 50% do 99%: - Indeksacja PBN i money site: skuteczność 90-99% - Indeksacja publicznych miejscówek np. profili VIP: skuteczność powyżej 50% Cennik: 500 linków - 39.99 PLN 2000 linków - 149 PLN 5000 linków - 359.99 PLN Link do strony: https://smartindexer.net/pl/ Poniżej zrzutu ekranu ze ScrapeBox, który przedstawia indeksację testowej paczki z money site - indeksacja powyżej 97% Kontakt: support@smartindexer.net Dane firmy: SEOMOOD sp. z o.o. ul. Cyfrowa 6 , 71-441 Szczecin NIP: 8513217996, KRS: 0000709858
  7. Działa, ale słabiej niż kilka lat temu. Generalnie działa na mocnych domenach i z odpowiednio przygotowana treścią, oczywiście zależy od branży. Generalnie chodzi mi o to, że zrobienie tego w dużej skali na nowej domenie, w konkurencyjnej branży często powoduje wypadanie fraz z top10 po za top100.
  8. Co do obrywania treści AI: to przy okazji tej aktualizacji algorytmu, widziałem spadki serwisów (na bardzo mocnych domenach) z treściami 100% AI, które lecą całkowicie, zeruje ich pozycje, jedyne co, to są to mocno konkurencyjne branże z YMYL.
  9. Z "wbudowaną" bazą to na myśl przychodzą mi softy typu RankerX, SEO Autopilot, ale w większości mocy nie ma z tego żadnej, skoro xxxx użytkowników korzysta z tych samych miejscówek, to efekt jest oczywisty. Obecnie to jak już to Zennoposter, Xneolinks + własne dedykowane szablony.
  10. Przede wszystkim nie warto robić testów na domenie docelowej, do tego lepiej postawić kilka testowych domen i tam testować różne pomysły na linki. Parę katalogów firm warto dodać, ale dużej mocy z tego nie będzie. Jeśli wiesz, jak budować zaplecze i jak z niego linkować, to obecnie jedno z najlepszych źródeł linków. Ale tego typu zaplecze musi być mocno niestandardowe, postawione na mocnych domenach i jeszcze inne czynniki.
  11. Czy w SEO można mieć super efekty? Oczywiście, że można - jedyny problem to odpowiednio się do tego przygotować. W SEO, jeśli chce się być dobrym, trzeba dużo testować - to raczej powinno być normą dla każdego seowca. Dlatego wpadliśmy na pomysł, żeby testować dużo więcej niż zawsze, a do tego testować inaczej niż zwykle. No więc testowaliśmy cały rok 2023. Jasnym jest, że wiele testów nie przyniosło oczekiwanych rezultatów, kilka miało dziwne wyniki, ale najważniejsze jest to, że duża część testów udała się w 100%. Co ważniejsze, powtarzanie tych czynności przynosi zawsze te same wyniki - nadzwyczaj dobre. Co z nich wynika? Według nas, obecnie kluczem do wysokich pozycji w wyszukiwarce Google są 3 czynniki rankingowe: Domain Authority/Trust Topical Authority Search Intent Co kryje się pod tymi pojęciami? Pod mitycznym Domain Authority kryje się szeroko pojęty autorytet lub zaufanie jakie posiada dana domena w wyszukiwarce Google. Na budowę autorytetu domeny wpływają między innymi: wiek domeny, linki prowadzące do domeny i ich wiek, a także czynniki behawioralne. Topical Authority można określić jako poziom autorytetu w danej branży, poprzez szerokie pokrycie tematu przez stronę internetową. Budowa Topical Authority wiąże się ze zbudowaniem semantycznie powiązanej struktury, w oparciu o analizę wszystkich najważniejszych fraz kluczowych w danej branży. Search Intent związany jest z wprowadzonym przez wyszukiwarkę Google algorytmem BERT w 2019 roku, dzięki któremu dla większości fraz kluczowych wyszukiwarka Google prawidłowo "interpretuje" intencję zapytania wpisywanego przez użytkownika, eliminując strony nie odpowiadające na intencję, a wyświetlając wyżej strony najlepiej odpowiadające na intencję danego zapytania. Jak to wygląda w praktyce? Oczywiście wszystkiego nie powiemy, ale zapraszamy do zapoznania się z nowymi osiągnięciami naszej agencji. I. Optymalizacja pod Domain Authority/Trust, Topical Authority oraz Search Intent Poniżej przykłady wzrostów na domenach, gdzie pracujemy nad optymalizacją 3 wcześniej wymienionych czynników rankingowych. 1. Sklep internetowy w Polsce w branży budowlanej Udało się zwiększyć: kliknięcia o ponad 200,9% wyświetlenia o ponad 215,2% Wykres z GSC porównujący 19 dni marca 2023 do 2024: Wykres z SemRush za ostatni rok: 2. Sklep internetowy w Polsce w branży ogród Udało się zwiększyć: kliknięcia o ponad 216% wyświetlenia o ponad 211,7% Wykres z GSC porównujący 19 dni marca 2023 do 2024: Wykres z SemRush za ostatni rok: 3. Sklep internetowy w Polsce w branży żeglarskiej Udało się zwiększyć: kliknięcia o ponad 177,8% wyświetlenia o ponad 229,6% Wykres z GSC porównujący 19 dni marca 2023 do 2024: Wykres z SemRush za ostatnie pół roku: II. Budowanie Domain Authority/Trust i punktowe wzrosty od linków z PBN Obecnie według naszych testów, linki które najmocniej wpływają na budowanie Domain Authority/Trust, także szybki punktowy wzrost poszczególnych fraz kluczowych są ze stron głównych. Poniżej przedstawiam przykładowe efekty od podlinkowania stron i podstron z głównych stron naszej sieci PBN w styczniu 2024: 1. Branża związana z przemysłem 2. Branża związana z transportem Szukasz sprawdzonej Agencji SEO dla swojej strony? Napisz maila biuro@seomood.pl lub zadzwoń +48 736 090 601 Co nas cechuje? - CZAS - skutecznie dowozimy szybkie i stabilne wyniki - RZETELNOŚĆ - wywiązujemy się z powierzonych nam zadań wspólnie ustalonych z klientem - STABILNE POZYCJE - wszystkie nasze metody są na bieżąco testowane i przynoszą stabilne efekty - NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI USŁUGI - stale monitorujemy algorytm, zmieniający się z miesiąca na miesiąc. Zapraszam do kontaktu! Dane kontaktowe: tel. +48 736 090 601 e-mail: biuro@seomood.pl Dane firmy: SEOMOOD sp. z o.o. sp.k. Cyfrowa 6 71-441 Szczecin NIP: 8513218429
  12. Pozycjonowanie lokalne możemy zaproponować w rozliczeniu za pozycje - za efekt. W przypadku fraz lokalnych uważamy, że jest to uczciwa forma rozliczania pozycjonowania. Ryzyko jest tylko po naszej stronie, bo my inwestujemy nasz czas i zasoby w pozycjonowanie. Obecnie niewiele firm na rynku proponuje taką formę rozliczenia, ponieważ agencje SEO wolą zapewnić sobie bezpieczeństwo płatnością w abonamencie. Natomiast my jesteśmy pewni tego, co robimy i osiągamy zamierzone rezultaty. Do czasu wejścia w top nie pobieramy żadnych opłat. Płatność jest dopiero za ustalony efekt - premia za pozycje. Model ten dotyczy wyłącznie: "fraza + miasto" Ile trwa pozycjonowanie? Czas pozycjonowania zależny jest od wielu czynników. Zaczynając od optymalizacji po dalszy link building staramy się, aby pierwsze efekty były już po tygodniu. Większość fraz o małej/średniej konkurencji jesteśmy w stanie wypozycjonować w czasie 1-5 miesięcy. Jakie są ceny? Ceny uzależnione są przede wszystkim od branży oraz trudności fraz kluczowych, które są dostosowywane do potrzeb związanych z branżą klienta. Kluczowym czynnikiem, który obecnie decyduje o kosztach oraz o poziomie trudności działań, które należy wykonać, jest wiek domen znajdujących się w top 10 wyszukiwań bezpośrednio powiązanych z daną domeną. Frazy dobieramy zawsze w taki sposób, by były one jak najbardziej adekwatne do potrzeb klienta oraz mogły przynieść mu zyski. Oto kilka prostych argumentów, które mogą przemówić za modelem płatności za efekt w pozycjonowaniu: Bez ryzyka - płacisz tylko za wyniki: W tym modelu płacisz tylko wtedy, gdy Twoja strona osiągnie wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Nie musisz płacić za usługi, które nie przynoszą żadnych konkretnych wyników. Motywacja do uzyskania wyników: Fakt, że zapłacisz tylko za wyniki, zmotywuje specjalistów ds. pozycjonowania, aby pracować nad Twoją stroną z jeszcze większym wysiłkiem. Chcąc zarobić, będą pracować na rzecz Twojej strony z całych sił. Optymalizacja kosztów: Płatność tylko za efekt oznacza, że nie tracisz pieniędzy na niepotrzebne działania, które nie przynoszą rezultatów. Możesz zminimalizować koszty pozycjonowania swojej strony i wciąż uzyskać pozytywne wyniki. Skuteczność: W końcu, celem pozycjonowania jest uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Model płatności za efekt zapewnia, że to właśnie osiągniesz. Bez skuteczności pozycjonowania Twoja strona nie osiągnie wysokiej pozycji w wyszukiwarkach, co może skutkować brakiem ruchu na stronie i stratami finansowymi. W skrócie, model płatności za efekt jest opłacalny, motywujący i skuteczny. Pozwala to na osiągnięcie celów biznesowych, minimalizując jednocześnie koszty działań pozycjonujących. Aktualne przykłady naszych efektów na frazach lokalnych marzec 2024: 1. Dentysta + miasto 2. Projektowanie wnętrz + miasto na 2 lokalizacje 3. Adwokat + miasto 4. Optyk + miast na 3 lokalizacje 5. Szkoła nauki jazdy + miasto 6. Skup aut + miasto 7. Adwokat + miasto na 2 lokalizacje Dlaczego warto nam powierzyć pozycjonowanie? CZAS - Skracamy czas pozycjonowania stron www do maksimum RZETELNOŚĆ - Wywiązujemy się z powierzonych nam zadań wspólnie ustalonych z klientem STABILNE POZYCJE - Wszystkie nasze metody są na bieżąco testowane i przynoszą stabilne efekty NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI USŁUGI - Stale monitorujemy algorytm, zmieniający się z miesiąca na miesiąc. Zapraszam do kontaktu! Dane kontaktowe: tel. +48 736 090 601 e-mail: biuro@seomood.pl Dane firmy: SEOMOOD sp. z o.o. sp.k. Cyfrowa 6 71-441 Szczecin NIP: 8513218429
  13. Pełna zgoda, natomiast potem należy te wnioski potwierdzić własnymi testami.
  14. Wiele się zmieniło. Najlepszym źródłem aktualnej wiedzy są własne testy, stawiasz kilkanaście testowych domen i próbujesz je optymalizować i linkować na wiele różnych sposobów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności