Jump to content

Mariusz

Forumowicze
  • Content Count

    3,021
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    33

Mariusz last won the day on November 10

Mariusz had the most liked content!

Community Reputation

968 Excellent

About Mariusz

  • Birthday 04/01/1916

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Olsztyn
  • Interests
    Handel elektroniczny i zagadnienia z nim związane.

Recent Profile Visitors

22,991 profile views
  1. Dziękuję za zaproszenie Z opisu wynika, że A ma priorytet i jest najważniejsza. Linkowałbym do niej a nie z niej. Zadbaj o dobre linkowanie wewnętrzne, potrafi dużo. Dla prostych fraz z ogona często naprawdę niewiele trzeba zrobić.
  2. Ależ oczywiście! To przecież Twoja strona Jeśli uważasz, że będzie to użytecznie i zwiększy sprzedaż, to tak rób. Nie patrz na wytyczne Google. Za tydzień będą nowe, zupełnie przeciwne do obecnych. Z linkiem czy bez nie licz na duży efekt (kwestia skali). Na zasady Google trzeba niestety patrzeć z przymrużeniem oka. Po pierwsze to nie wyrocznia ani prawo i możesz co tylko chcesz to TWOJA STRONA, najwyżej nie polubią. Po drugie Google mówi jedno a robi drugie i często zmienia swoje upodobania i wytyczne. Wszystko, nawet spam robiony z głową i w umiarze daje radę.
  3. Odezwij się do Marka, specjalizuje się w KQS od wielu lat. Dobry kontakt, solidny i słowny wykonawca. https://www.sucro.pl/ https://www.sucro.pl/kontakt.html M
  4. Moim zdaniem nie. Lepiej mieś dwa sklepy na dwóch różnych ulicach czy jeden? Większy ruch należy stronom zapewnić poprzez odpowiednie działania (np. marketing, pozycjonowanie) a nie łączenie stron. Częstsze aktualizacje przez dodawanie wpisów - na 2 stronach a nie na jednej. W jakichś szczególnych przypadkach taki plan miałby sens, w tym raczej nie. Pracuj razy dwa
  5. I tak i tak. Ale wyłącznie "z głową"
  6. To po co to robisz? Od podnoszenia ciśnienia jest kawa Jeśli nie ma błędów, a pewnie nie ma, to jedynym lekarstwem jest czas no i oczywiście linkowanie, które robisz. Od lat zdarzają się podobne sytuacje, tak działa maszynka do mielenia informacji. W kilkuletnich odstępach zmieniałem silniki w swoich sklepach i podobne efekty to norma. Zawsze jest bałagan w wynikach, tylko czasami tygodnie a czasami wiele miesięcy.
  7. Jeśli tak, zostaw jak jest. Nowy ale na tej samej domenie. To co masz to muzeum. Nie. Po taniości się nie da. Minimum kilka tysięcy złotych (aktualizacja oprogramowania, grafika, optymalizacja, małe pozycjonowanie). Raczej nie znajdziesz na rynku pudełkowego programu z tak wysokim stosunkiem jakości do ceny (mówi Ci to wieloletni "korzystacz" KQS). Raczej nie ma nic takiego luckiego tak stabilnego, tak taniego i z taką ilością funkcji Niestety bez kasy lub własnej wiedzy i umiejętności (a tych nie masz) wiele nie zdziałasz. Ps. Masz słaby regulamin. Wyłącz sklep albo go szybko popraw.
  8. Z artykułu: "Konkluzja... nie pozostaje Ci nic innego, niż czekać…." Skuteczność działania w postaci czekania podobna do skuteczności modlitwy o wysokie pozycje. Dobra, bezpieczna porada Są jednak działania SEO, które można podjąć w takim przypadku. Skuteczność prawdopodobnie mniejsza niż powyżej ale warto spróbować.
  9. 6 postowy Tomy z 2005 roku Jak masz czas to czekaj. Będzie pozamiatane.
  10. Bo to ewidentnie ich błąd. Ktoś nie pomyślał. Po wygaśnięciu domeny nie powinien być możliwy dostęp do starego konta bez właściwej weryfikacji. Nowy użytkownik domeny = nowe konto. Zweryfikowany stary użytkownik = poprzednie konto. To tak jakby numer telefonu z odzysku sprzedać nowemu klientowi z historią rachunku i opcjami poprzedniego użytkownika. To raczej bez Twojego udziału nie powinno być możliwe. Jak jesteś pewny swego bierz prawnika znającego tematy internetów. Edycja Trzymanie cennych domen w firmie: 1075 Nikozja, Cypr no cóż jest ryzyko jest zabawa
  11. Nie zgodzę się z Panami i to ZDECYDOWANIE. Wciska i to celowo dla zysku. Świadomie wprowadza w błąd (dlatego też zainteresował się tym UOKiK, kilka lat za późno, ale się zajął). Zdecydowana większość sprzedawców oferuje przedłużenie gwarancji, które de fakto jest ubezpieczeniem i celowo wprowadza w błąd aby sprzedać. Jest to bardzo dobry biznes zarówno dla ubezpieczycieli jak i sprzedawców. Przedłużenie gwarancji - ma pozytywny odbiór, na ubezpieczenie - części osób zapalą się czerwone lampki ostrzegawcze. Dlatego sprzedaje się przedłużenie gwarancji, które nie jest przedłużeniem gwarancji a ubezpieczeniem. A w ubezpieczeniach bilans musi wyjść ZAWSZE na plus ubezpieczyciela. AMEN!
  12. Wpisujesz frazę w Google i sprawdzasz TOP 100 i więcej i patrzysz jakie emoji się pojawiają. Od takich zaczynasz.
  13. Na to się raczej bana nie dostaje. W tytule nie próbuj. W opisie testuj w różnych miejscach, nie dawaj na początku. Nie każde emoji Google zaakceptuje na konkretnej stronie. Zacznij próby od takich jakie są akceptowane w Twojej branży. Ten jest akceptowany prawie wszędzie - ✅ A odświeżyłeś stronę w Consoli? Jeśli tak, efekt jest prawie od razu, ale tu też dosyć często coś się "przytnie" i zadziała dopiero za kilka dni czy tygodni.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy