Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 19.11.2024 w Odpowiedzi

  1. To ja dla odmiany powiem, że od 14 listopada stawki mega poszły do góry. Oby to nie był tylko efekt Black Friday. Ogólnie pewnie jak reklamodawcy cisną z reklamami to w efekcie każda kategoria zyskuje. Ale mimo wszystko jestem w szoku, bo od budowlanki po rozrywkową - wszystko mega do góry, tak jak wcześniej pisałem CPC w tym roku wychodzi mi średnio 0,32 zł. A od 14 listopada do teraz 0,81 zł / klik. Więc ok. 2,5x więcej - szok. Nawet wyłapałem, że wpadło kliknięcie za 6,89 zł (branża budowlana), które jeszcze 15 lat się zdarzały nawet w miarę często, a od 5-10 lat, to chyba na polskojęzycznej stronie i nie finansowej - nie widziałem. Sprawdziłem, poprzedni rok to druga połowa listopada wyszła 0,39 zł / klik. Przy średnim CPC za 2023 na poziomie 0,32 - czyli w okresie BF, był tylko nieznaczny wzrost. Teraz wygląda to jakby im się jakieś suwaki z oddawaniem % wydawcom pomieszały - gdzie nagle zamiast oddawać jak do tej pory 20% za klik, oddają powiedzmy 50%. Też ktoś zauważył zmianę u siebie? Ja powiem, że przyzwyczaiłem się, że zarobki są skrajnie niskie, nawet nie warte szczególnie analizy - coś tam kapie, a teraz wygląda to nawet, nawet...
    1 punkt
  2. BlackFriday 2024 zbliża się wielkimi krokami. Już od tego piątku codziennie będą dostępne promocje.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności