Jeśli nie pomoże to co napisałem - napisz na support. Ale prawdopodobnie brakuje miejsca na wygenerowania raportu ( VPSy z SSD niestety maja bardzo male dyski), lub brak uprawnień do zapisu w katalogu gdzie są raporty ( najczęściej występujący "problem"). Sprawdź katalog z raportami klikając prawą myszką, katalog ma mieć uprawnienia do zapisu.
Na niektórych konfiguracjach Windows system ( antywirus, zapora sieciowa, freeware) blokuje Xneolinks tworzenie raportów ( swoich plików) w katalogu "dokumenty".
Katalog z raportami celowo został rozmieszczony w dokumentach aby użytkowniki przypadkowo nie usuwali raporty.
Pisałem wyżej jest na zamkniętym forum dział gdzie na propozycje mogą glosować użytkowniki Xneolinks, napiszcie propozycję glosujcie, bo ekipa to forum nie czyta. Po 1 września mogą to zrealizować.
p.s zrób update bo masz 4.0.2 wersje a aktualna 4.1.4