Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Od około 10 dni odnotowuję wiele wizyt na blogu bezpośrednio na stronie głównej i są to wizyty z różnych miejscowości w Polsce. Czy to mogą być boty? Nie wiem, jak to sprawdzić i czy to w ogóle możliwe w narzędziach GA? Prawdopodobnie nie są to wizyty poprzez jakieś social media, bo tych pozostaje łącznie niewiele. Wątpię też, czy są to wizyty z wyników organicznych, a więc pozostają wizyty bezpośrednie.
  3. Moja kuzynka jest laryngologiem w Opolu. Gdy wpisać w Google "laryngolog Opole", to na pierwszym miejscu wyświetla się kilka profilów lekarzy tej specjalności z serwisu "Znany Lekarz". Mojej kuzynki tam nie ma, chociaż ma (same?) najlepsze opinie (około 30). Jest jakaś pani doktor która OK, ma kilkaset opinii (bardzo dobrych), ale jest też np. lekarz który tych opinii ma mniej więcej tyle, co moja kuzynka (i on nie ma zdjęcia, a moja kuzynka ma). Dlaczego oni a zwłaszcza on tam (na pierwszym miejscu) jest, a mojej kuzynki bądź innych lekarzy z bardzo dobrymi opiniami, zamiast niego/nich tam nie ma? Na jakiej zasadzie to faworyzowanie działa?
  4. AlteMedia: Jak analizować dane marketingowe i wyciągać wnioski Analiza danych marketingowych to proces zamiany rozproszonych sygnałów w konkretne decyzje, które realnie poprawiają wyniki biznesowe. Bez świadomego podejścia łatwo utonąć w liczbach, dashboardach i ... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  5. Wczoraj
  6. Delante: Marketing w roku niskiego zaufania: jak budować wiarygodność marki w erze AI? Paradoks AI, czyli balans między możliwościami a preferencjami użytkowników WIelu przedsiębiorców “zachłysnęło się” fenomenem AI i bardzo chętnie wykorzystuje sztuczną inteligencję w różnyc... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  7. Kładziemy do trumny śpiewaków. AI przejmuje wszystko. Takich "wspomaganych" piosenek jak niżej będzie coraz więcej.
  8. Panie teraz to w ogóle trzeba choinki, karpia, kutie i inne bigosy ogarniać
  9. SemCore: Jina AI – co to jest i jak działa? Przegląd platformy, API i zastosowań Jina AI to otwartoźródłowa platforma łącząca machine learning i deep learning, umożliwiająca zaawansowane wyszukiwanie multimodalne oraz przetwarzanie różnorodnych danych. Łatwa integracja, wysoka ska... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  10. AlteMedia: Optymalizacja SEO dla sklepów internetowych Sklepy internetowe konkurują nie tylko ceną i asortymentem, lecz przede wszystkim widocznością w wyszukiwarkach. Optymalizacja SEO dla e-commerce to nie jednorazowe zadanie, ale powtarzalny proces łąc... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  11. Wiele mówimy o kładzeniu do trumny "wartości" młodego pokolenia. Nic nie są warci! Tak też mówili nasi poprzednicy sprzed tysięcy lat. Ale o tym zapominamy. Nasz i ich problem polega na tym, że młodzi mają to w d*pie. Amerykańskie nastolatki:
  12. Ostatni tydzień
  13. ClueGroup: Rozliczenie za efekt vs. abonament – który model współpracy wybrać? Wybór odpowiedniego modelu współpracy z agencją SEO to jedna z kluczowych decyzji, która może zaważyć na przyszłości Twojego biznesu w Internecie. Na rynku dominują dwa podstawowe podejścia: kuszące o... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  14. AlteMedia: Jak prowadzić skuteczny remarketing Dobry remarketing nie opiera się na natrętnych banerach podążających za użytkownikiem w nieskończoność. To strategia, która łączy dane, zrozumienie intencji odbiorcy, kreatywność i rygor pomiaru. Cele... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  15. AW Projekt: Pozycjonowanie w Perplexity – jak stać się źródłem wiedzy cytowanym przez AI Pozycjonowanie w Perplexity – jak stać się źródłem wiedzy cytowanym przez AI Home SEO Pozycjonowanie w Perplexity ... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  16. Dokumnetacja byłaby mile widziane dla silników, bo trzeba sie wiele domyślac jak to działa. Ale ja cały czas mówie o modułach, zeby coś pokombinować z Recaptchą v3 czy AI... Jakbyś dodał możliwość dodawania własnych modułów czy to indywidualnie czy "społecznościowych" to by mu dało drugie życie
  17. Semportal: YouTube Najważniejszy dla Widoczności w AI – Badanie 75 000 Marek Zastanawiasz się, jak zbudować widoczność swojej marki w ChatGPT, AI Mode czy AI Overviews? Myślisz, że klucz to więcej backlinków i większy Domain Rating? Ahrefs właśnie opublikował badanie, które zm... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  18. AW Projekt: Pozycjonowanie w Gemini – jak zdobyć widoczność w Google AI i stać się źródłem odpowiedzi Pozycjonowanie w Gemini – jak zdobyć widoczność w Google AI i stać się źródłem odpowiedzi Home SEO Pozycjonowanie w Ge... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  19. Strategiczni: Nostalgia marketing 2025: Y2K, analogowe rytuały i TikTok, czyli jak marki budują emocjonalne schronienie? „Kiedy przyszłość wydaje się przerażająca, nostalgia staje się wyjątkowo pociągająca” – mówi June Cotte, profesor marketingu i badaczka zachowań konsumenckich z Ivey Business School. W... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  20. Wedo: SEO AI Friendly dla Twojej strony internetowej – SEO w erze AI Artykuł SEO AI Friendly dla Twojej strony internetowej – SEO w erze AI pochodzi z serwisu Wedo. ... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  21. Rozszerzony zasięg GEO ️ Dodano wyszukiwanie reklam z 19 nowych krajów: • Angola • Armenia • Barbados • Bermudy • Burkina Faso • Kamerun • Kajmany • Demokratyczna Republika Konga • Etiopia • Gabon • Islandia • Liban • Mauretania • Namibia • Papua-Nowa Gwinea • Saint Kitts i Nevis • Saint Lucia • Somalia • Tanzania • Zimbabwe Nieustannie się rozwijamy, abyś mógł znaleźć najlepsze kreacje i kampanie bez zbędnego szumu. tyver.io
  22. Artur Jabłoński: Marketing sieciowy (MLM) – co to oraz czy warto? Jeżeli kiedykolwiek ktoś na Facebooku, którego nie widziałeś/-aś od szkoły średniej, napisał do Ciebie z propozycją „niesamowitej okazji biznesowej”, to prawdopodobnie wiesz, o czym będziemy dziś ro... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  23. Artur Jabłoński: Social selling index (SSI) – jak sprawdzić? Jeżeli działasz na LinkedInie i masz wrażenie, że Twoje wysiłki idą w próżnię – posty nikogo nie angażują, zaproszenia zostają bez odpowiedzi, a o nowych leadach możesz tylko pomarzyć – to być może ... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności