Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Adwave: Koniec ery cookies w 2025: Dlaczego Server-Side Tagging to konieczność, a nie opcja? Koniec ery cookies w 2025: Dlaczego Server-Side Tagging to konieczność, a nie opcja? Zdjęcie: unsplash.com Koniec ery 3rd party cookies – dlaczego Twoje statystyki kłamią w 2025 roku? ... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  3. Verseo: Mobile copywriting – jak skracać treść pod czytelność na małym ekranie? Spis treści Czytasz teraz: ... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  4. Trochę miałem z tym tematem wspólnego więc nie chodzi wyłącznie o ilość opinii, ale również ich intensywność, czyli lekarze, którzy regularnie dostają opinie (niekoniecznie bardzo dużo, ale w ostatnich miesiącach), mają szansę na wyższe pozycje. Sam profil a w tym zdjęcie, szczegóły kontaktu, zakres usług, godziny pracy, linki do strony internetowej. Profil Twojej kuzynki ma zdjęcie, ale jeśli w innych aspektach jest mniej kompletny (np. brak dokładnego opisu usług, brak rejestracji online), to może wpływać na ranking. Kwestia lokalizacji, Google bierze pod uwagę bliskość i lokalne SEO. Nawet w tym samym mieście, lekarze często wybierają różne frazy (np. „laryngolog Opole” vs. „specjalista laryngolog Opole”), co może wpływać na ranking. Pamiętaj też o wewnętrznych wymogach z tego co pamiętam to.. Ważna jest aktywność samego lekarza na profilu, odpowiadanie na opinie, aktualizowanie grafiku, dodawanie zdjęć i opisów. Warto uwzględnić również, że lekarze, którzy mają najwięcej rezerwacji lub aktywnie korzystają z systemu, są faworyzowani. Co do opinii, to nie tylko ilość, ale też szczegółowość i długość opinii mogą być brane pod uwagę. Co bym zrobił? Sprawdziłbym profil, był na nim aktywny i coś podziałał z seo lokalnie dla Google: np. wpisanie dokładnego adresu gabinetu w Google Moja Firma (Google Business Profile) Podobnie to wygląda na portalach z innych branż
  5. Na aukcji domena po serwisie, świeża realizacja opcji: aiep.pl - https://www.aftermarket.pl/aukcja/2671196/ Aukcja bez ceny minimalnej od 10 zł. Koniec aukcji: 13.01.2026 (wtorek) godzina: 20:00 Zapraszam do licytacji. Kontakt: michaello.q (at) gmail.com
  6. Sempire: Case study SEO Unlimited Agrolex - 35% więcej wyświetleń w 3 miesiące Wyświetlenia +1400 w trzy miesiące, średnia pozycja poprawiona o 4,1 miejsca i stabilne wzrosty fraz produktowych - zobacz, jak Agrolex zyskał przewagę w Google ... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  7. AlteMedia: Jak zwiększać zaangażowanie użytkowników w social media Zaangażowanie to waluta mediów społecznościowych, która decyduje o zasięgu, widoczności i realnym wpływie Twojej marki. Wbrew pozorom nie chodzi wyłącznie o liczbę polubień, lecz o jakość interakcji: ... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  8. Wczoraj
  9. Katarzyna Baranowska: Content pruning w SEO – co oznacza i jak go wdrażać? Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego mimo regularnego publikowania nowych treści, Twoja strona nie awansuje w rankingach Google? Odpowiedź może leżeć nie w tym, co dodajesz, ale w tym, czego nie u... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  10. AlteMedia: Tworzenie person marketingowych dla lepszej komunikacji Skuteczna praca z rynkiem zaczyna się od zrozumienia ludzi, do których mówimy, a nie od listy funkcji produktu. Tworzenie person marketingowych porządkuje to zrozumienie, przekładając rozproszone dane... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  11. Delante: Jak marki zaczynają mówić jak ludzie – 5 zmian w języku e-PR i social mediów w 2026 roku Dlaczego w 2026 roku będziemy komunikować się inaczej? Odkryj 5 najważniejszych zmian w języku e-PR i social mediów Użytkownicy błyskawicznie nauczyli się rozpoznawać styl tekstów gener... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  12. Od około 10 dni odnotowuję wiele wizyt na blogu bezpośrednio na stronie głównej i są to wizyty z różnych miejscowości w Polsce. Czy to mogą być boty? Nie wiem, jak to sprawdzić i czy to w ogóle możliwe w narzędziach GA? Prawdopodobnie nie są to wizyty poprzez jakieś social media, bo tych pozostaje łącznie niewiele. Wątpię też, czy są to wizyty z wyników organicznych, a więc pozostają wizyty bezpośrednie.
  13. Moja kuzynka jest laryngologiem w Opolu. Gdy wpisać w Google "laryngolog Opole", to na pierwszym miejscu wyświetla się kilka profilów lekarzy tej specjalności z serwisu "Znany Lekarz". Mojej kuzynki tam nie ma, chociaż ma (same?) najlepsze opinie (około 30). Jest jakaś pani doktor która OK, ma kilkaset opinii (bardzo dobrych), ale jest też np. lekarz który tych opinii ma mniej więcej tyle, co moja kuzynka (i on nie ma zdjęcia, a moja kuzynka ma). Dlaczego oni a zwłaszcza on tam (na pierwszym miejscu) jest, a mojej kuzynki bądź innych lekarzy z bardzo dobrymi opiniami, zamiast niego/nich tam nie ma? Na jakiej zasadzie to faworyzowanie działa?
  14. AlteMedia: Jak analizować dane marketingowe i wyciągać wnioski Analiza danych marketingowych to proces zamiany rozproszonych sygnałów w konkretne decyzje, które realnie poprawiają wyniki biznesowe. Bez świadomego podejścia łatwo utonąć w liczbach, dashboardach i ... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  15. Ostatni tydzień
  16. Delante: Marketing w roku niskiego zaufania: jak budować wiarygodność marki w erze AI? Paradoks AI, czyli balans między możliwościami a preferencjami użytkowników WIelu przedsiębiorców “zachłysnęło się” fenomenem AI i bardzo chętnie wykorzystuje sztuczną inteligencję w różnyc... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  17. Kładziemy do trumny śpiewaków. AI przejmuje wszystko. Takich "wspomaganych" piosenek jak niżej będzie coraz więcej.
  18. Panie teraz to w ogóle trzeba choinki, karpia, kutie i inne bigosy ogarniać
  19. SemCore: Jina AI – co to jest i jak działa? Przegląd platformy, API i zastosowań Jina AI to otwartoźródłowa platforma łącząca machine learning i deep learning, umożliwiająca zaawansowane wyszukiwanie multimodalne oraz przetwarzanie różnorodnych danych. Łatwa integracja, wysoka ska... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  20. AlteMedia: Optymalizacja SEO dla sklepów internetowych Sklepy internetowe konkurują nie tylko ceną i asortymentem, lecz przede wszystkim widocznością w wyszukiwarkach. Optymalizacja SEO dla e-commerce to nie jednorazowe zadanie, ale powtarzalny proces łąc... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  21. Wiele mówimy o kładzeniu do trumny "wartości" młodego pokolenia. Nic nie są warci! Tak też mówili nasi poprzednicy sprzed tysięcy lat. Ale o tym zapominamy. Nasz i ich problem polega na tym, że młodzi mają to w d*pie. Amerykańskie nastolatki:
  22. ClueGroup: Rozliczenie za efekt vs. abonament – który model współpracy wybrać? Wybór odpowiedniego modelu współpracy z agencją SEO to jedna z kluczowych decyzji, która może zaważyć na przyszłości Twojego biznesu w Internecie. Na rynku dominują dwa podstawowe podejścia: kuszące o... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  23. AlteMedia: Jak prowadzić skuteczny remarketing Dobry remarketing nie opiera się na natrętnych banerach podążających za użytkownikiem w nieskończoność. To strategia, która łączy dane, zrozumienie intencji odbiorcy, kreatywność i rygor pomiaru. Cele... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności