Skocz do zawartości

Nowa zawartość

Wyświetlanie całej zawartości: opublikowana w ciągu ostatnich 365 dni.

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Witaj. Miło, że tyle napisałeś.
  3. Adwave: Koniec ery cookies w 2025: Dlaczego Server-Side Tagging to konieczność, a nie opcja? Koniec ery cookies w 2025: Dlaczego Server-Side Tagging to konieczność, a nie opcja? Zdjęcie: unsplash.com Koniec ery 3rd party cookies – dlaczego Twoje statystyki kłamią w 2025 roku? ... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  4. Strategiczni: Disney + OpenAI: miliard dolarów na AI i ponad 200 postaci w ChatGPT oraz Sorze Disney ogłasza strategiczną inwestycję o wartości 1 mld dolarów w OpenAI i otwiera swoje kultowe uniwersa dla generatywnej sztucznej inteligencji. Dzięki umowie licencyjnej ponad 200 i... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  5. Verseo: Mobile copywriting – jak skracać treść pod czytelność na małym ekranie? Spis treści Czytasz teraz: ... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  6. Trochę miałem z tym tematem wspólnego więc nie chodzi wyłącznie o ilość opinii, ale również ich intensywność, czyli lekarze, którzy regularnie dostają opinie (niekoniecznie bardzo dużo, ale w ostatnich miesiącach), mają szansę na wyższe pozycje. Sam profil a w tym zdjęcie, szczegóły kontaktu, zakres usług, godziny pracy, linki do strony internetowej. Profil Twojej kuzynki ma zdjęcie, ale jeśli w innych aspektach jest mniej kompletny (np. brak dokładnego opisu usług, brak rejestracji online), to może wpływać na ranking. Kwestia lokalizacji, Google bierze pod uwagę bliskość i lokalne SEO. Nawet w tym samym mieście, lekarze często wybierają różne frazy (np. „laryngolog Opole” vs. „specjalista laryngolog Opole”), co może wpływać na ranking. Pamiętaj też o wewnętrznych wymogach z tego co pamiętam to.. Ważna jest aktywność samego lekarza na profilu, odpowiadanie na opinie, aktualizowanie grafiku, dodawanie zdjęć i opisów. Warto uwzględnić również, że lekarze, którzy mają najwięcej rezerwacji lub aktywnie korzystają z systemu, są faworyzowani. Co do opinii, to nie tylko ilość, ale też szczegółowość i długość opinii mogą być brane pod uwagę. Co bym zrobił? Sprawdziłbym profil, był na nim aktywny i coś podziałał z seo lokalnie dla Google: np. wpisanie dokładnego adresu gabinetu w Google Moja Firma (Google Business Profile) Podobnie to wygląda na portalach z innych branż
  7. Na aukcji domena po serwisie, świeża realizacja opcji: aiep.pl - https://www.aftermarket.pl/aukcja/2671196/ Aukcja bez ceny minimalnej od 10 zł. Koniec aukcji: 13.01.2026 (wtorek) godzina: 20:00 Zapraszam do licytacji. Kontakt: michaello.q (at) gmail.com
  8. Sempire: Case study SEO Unlimited Agrolex - 35% więcej wyświetleń w 3 miesiące Wyświetlenia +1400 w trzy miesiące, średnia pozycja poprawiona o 4,1 miejsca i stabilne wzrosty fraz produktowych - zobacz, jak Agrolex zyskał przewagę w Google ... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  9. AlteMedia: Jak zwiększać zaangażowanie użytkowników w social media Zaangażowanie to waluta mediów społecznościowych, która decyduje o zasięgu, widoczności i realnym wpływie Twojej marki. Wbrew pozorom nie chodzi wyłącznie o liczbę polubień, lecz o jakość interakcji: ... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  10. Wczoraj
  11. Katarzyna Baranowska: Content pruning w SEO – co oznacza i jak go wdrażać? Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego mimo regularnego publikowania nowych treści, Twoja strona nie awansuje w rankingach Google? Odpowiedź może leżeć nie w tym, co dodajesz, ale w tym, czego nie u... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  12. AlteMedia: Tworzenie person marketingowych dla lepszej komunikacji Skuteczna praca z rynkiem zaczyna się od zrozumienia ludzi, do których mówimy, a nie od listy funkcji produktu. Tworzenie person marketingowych porządkuje to zrozumienie, przekładając rozproszone dane... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  13. Delante: Jak marki zaczynają mówić jak ludzie – 5 zmian w języku e-PR i social mediów w 2026 roku Dlaczego w 2026 roku będziemy komunikować się inaczej? Odkryj 5 najważniejszych zmian w języku e-PR i social mediów Użytkownicy błyskawicznie nauczyli się rozpoznawać styl tekstów gener... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  14. Od około 10 dni odnotowuję wiele wizyt na blogu bezpośrednio na stronie głównej i są to wizyty z różnych miejscowości w Polsce. Czy to mogą być boty? Nie wiem, jak to sprawdzić i czy to w ogóle możliwe w narzędziach GA? Prawdopodobnie nie są to wizyty poprzez jakieś social media, bo tych pozostaje łącznie niewiele. Wątpię też, czy są to wizyty z wyników organicznych, a więc pozostają wizyty bezpośrednie.
  15. AlteMedia: Jak analizować dane marketingowe i wyciągać wnioski Analiza danych marketingowych to proces zamiany rozproszonych sygnałów w konkretne decyzje, które realnie poprawiają wyniki biznesowe. Bez świadomego podejścia łatwo utonąć w liczbach, dashboardach i ... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  16. Ostatni tydzień
  17. Delante: Marketing w roku niskiego zaufania: jak budować wiarygodność marki w erze AI? Paradoks AI, czyli balans między możliwościami a preferencjami użytkowników WIelu przedsiębiorców “zachłysnęło się” fenomenem AI i bardzo chętnie wykorzystuje sztuczną inteligencję w różnyc... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  18. Kładziemy do trumny śpiewaków. AI przejmuje wszystko. Takich "wspomaganych" piosenek jak niżej będzie coraz więcej.
  19. Panie teraz to w ogóle trzeba choinki, karpia, kutie i inne bigosy ogarniać
  20. SemCore: Jina AI – co to jest i jak działa? Przegląd platformy, API i zastosowań Jina AI to otwartoźródłowa platforma łącząca machine learning i deep learning, umożliwiająca zaawansowane wyszukiwanie multimodalne oraz przetwarzanie różnorodnych danych. Łatwa integracja, wysoka ska... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  21. AlteMedia: Optymalizacja SEO dla sklepów internetowych Sklepy internetowe konkurują nie tylko ceną i asortymentem, lecz przede wszystkim widocznością w wyszukiwarkach. Optymalizacja SEO dla e-commerce to nie jednorazowe zadanie, ale powtarzalny proces łąc... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  22. ClueGroup: Rozliczenie za efekt vs. abonament – który model współpracy wybrać? Wybór odpowiedniego modelu współpracy z agencją SEO to jedna z kluczowych decyzji, która może zaważyć na przyszłości Twojego biznesu w Internecie. Na rynku dominują dwa podstawowe podejścia: kuszące o... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  23. AlteMedia: Jak prowadzić skuteczny remarketing Dobry remarketing nie opiera się na natrętnych banerach podążających za użytkownikiem w nieskończoność. To strategia, która łączy dane, zrozumienie intencji odbiorcy, kreatywność i rygor pomiaru. Cele... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  24. AW Projekt: Pozycjonowanie w Perplexity – jak stać się źródłem wiedzy cytowanym przez AI Pozycjonowanie w Perplexity – jak stać się źródłem wiedzy cytowanym przez AI Home SEO Pozycjonowanie w Perplexity ... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  25. Semportal: YouTube Najważniejszy dla Widoczności w AI – Badanie 75 000 Marek Zastanawiasz się, jak zbudować widoczność swojej marki w ChatGPT, AI Mode czy AI Overviews? Myślisz, że klucz to więcej backlinków i większy Domain Rating? Ahrefs właśnie opublikował badanie, które zm... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  26. AW Projekt: Pozycjonowanie w Gemini – jak zdobyć widoczność w Google AI i stać się źródłem odpowiedzi Pozycjonowanie w Gemini – jak zdobyć widoczność w Google AI i stać się źródłem odpowiedzi Home SEO Pozycjonowanie w Ge... Poleca: Polska Planeta SEO View the full article
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności