Usunięcie panelu bocznego, Wordpress, Olsen Light
-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Similar Content
-
By arkoty79
Witam
Jestem nowym użytkownikiem tego forum. Zajmuje się tworzeniem stron internetowych w oparciu o Wordpress. Jeśli potrzebujesz strony internetowej, albo masz jakiś problem z Wordpress-em. Napisz do mnie chętnie pomogę...
Kontakt:
arek-strony@wp.pl
https://arek-strony.pl/
-
By joanna11
Cześć,
Strona usługowa. Jaki CMS polecacie biorąc pod uwagę wyłącznie kwestie SEO? Działania na rynek polski w domenie .pl i międzynarodowy .co.
Zastanawiamy się nad poniższymi:
1. Wordpress
2. Drupal
3. Contentful
4. Cloudflare
5. Unbounce
Dzięki za wszystkie rady 😊
-
By albercik81
Cześć,
Dziś postanowiłem się zająć plikiem robots.txt dla strony wordpress
W chwili obecnej mam taką oto treść:
Czy warto dodać coś do tego (Allow lub Disallow) dla struktury Wordpress'a?
-
By izabellap
Witam,
jestem początkującą użytkowniczką Wordpressa i mam problem z opisem strony. Mianowicie weszłam po kilku miesiącach na stronę i zmieniłam jej opis (w trakcie zmieniła się mi się koncepcja - najpierw chciałam prowadzić stronę poświęconą podróżom, literaturze i fotografii, teraz jednak doszłam do wniosku, że poprzestanę na tej pierwszej). Wszystko poszło gładko, niestety po wpisaniu w wyszukiwarkę nazwy strony okazało się, że wyświetla się ona nadal ze starym opisem (gdy oprócz nazwy strony dodam imię i nazwisko). Bardzo mnie to zmartwiło. Podejrzewam, że może być tak dlatego, że strona jest jeszcze w zasadzie pozbawiona tekstu i nie ustawiłam fraz kluczowych, ale nie wiem, czy na pewno to z tego wynika. Zastanawiam się, czy opis się z czasem zaaktualizuje, jeśli będę regularnie dodawać treści i używać odpowiednich fraz?
-
By Badek