Jump to content

Kolejność treści w title


Recommended Posts

Mam przykładowy tytuł na podstronie z produktem: nasiona poziomek 5g. I teraz, jak ten tytuł najlepiej rozbudować: najpierw opis, później produkt, czy odwrotnie?

a) za******e nasiona najlepszych poziomek 5g 

b ) poziomki 5g - za******e nasiona, najlepszego zielska

c) jeszcze inaczej

co polecacie?

Jeden seo rabin powie tak, a inny powie nie.

Zostałem SEMitą, żeby nawet w pracy siedzieć przy komputerze B)

Link to post
Share on other sites
 

co polecacie?

Logiczność i naturalność danych, a nie sztuczne twory.

HTTP 200 usługi IT - Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL
- Full Stack Developer - :chatownik:

 

Link to post
Share on other sites

Dokładnie tak, jak napisał @dpx

 

Po pierwsze tytuł ma odzwierciedlać zapytania w Google, więc wrzuć sobie nasiona poziomek do Keyword Tool i pogrzeb, a będziesz miał odpowiedź.

 

Po drugie, w tytule zawieraj tylko te parametry, które odpowiadają zapytaniom użytkowników, bo Google nadaje wagi poszczególnym słowom, na które składają się frazy.

 

W takim mega dużym skrócie mamy np. masz produkt: Biała czapka Alpinestars

 

Wagi układają się następująco:

 

Przykład A :Biała (waga: 50%) czapka (waga: 30%) Alpinestars (waga: 20%)

 

Gdybyś dodał dodatkowy parametr np.

 

Przykład B: Biała (waga: 40%) czapka (waga: 20%)  Alpinestars (waga: 20%) biała (waga: 15%) fullcap (waga: 5%)

 

Wagi oznaczają w dużym uproszczeniu potencjał - moc poszczególnych słów we frazie.

 

I teraz opcja A będzie się lepiej pozycjonowała na: Biała czapka Alpinestars, ale niechętnie będzie wchodziła w wyniki jeśli ktoś dopisze do zapytania w Google pozycję - biała - (co jest oczywiste).

 

Z kolei opcja B będzie łatwo wchodziła na dodatkowe parametry (czyli biała i lub/ fullcap), ale ze względu na rozmydlenie wag poszczególnych słów we frazie, będzie miała niższy potencjał na pozycjonowanie się na frazę skróconą do samego - Biała czapka Alpinestars.

 

I teraz to jak ułożysz tytuł produktu zależy przede wszystkim od intencji. Jeśli chcesz zagospodarować tylko główną frazę A, bo powiedzmy ona ma 500 zapytań do wyszukiwarki, to zostawiasz samo - Biała czapka Alpinestars -, ale jeśli jesteś w stanie solidnie dopalić ten produkt w sklepie, to wtedy dajesz - Biała czapka Alpinestars biała fullcap - i najpierw szybko wbijasz się w długi ogon, ale będziesz musiał więcej się napocić żeby zdobyć frazę główną skróconą do samego - Biała czapka Alpinestars.

 

Skala wag jest oczywiście różna w zależności od otoczenia konkurencyjnego, bo jak konkurencja jest słaba, to nawet jak dasz długi tytuł produktu, rozmydlisz wagi, to i tak nie odczujesz żeby dłuższy tytuł słabiej wchodził od krótkiego (w kontekście frazy krótkiej).

 

Mam nadzieję, że  to + - zrozumiałe.

 

To na koniec powiem tak. Napisałem artykuł: https://seo.zgred.pl/pozycjonowanie-samodzielnie-zapomnij-twojej-firmy-na-to-nie-stac-4427

 

I teraz gdybym nadał mu tytuł krótki, czyli tylko skrócił go do: Pozycjonowanie samodzielnie

 

to taki artykuł wylądowałby nie w TOP 7, a np. w TOP 3 na frazę "pozycjonowanie samodzielnie"

 

Ale dlatego, że tytuł jest mega długi, wagi się rozmywają i potencjał na starcie jest nieco gorszy. No, ale coś kosztem czegoś. User jest też ostatecznie ważny w tym wszystkim. Sztuka kompromisów.

 

Pozdrawiam

 

 

  • Like 1

paq studio YouTube

Masz Ducati? Patrz sklep Do Dukata | Agencja SEO Paq Studio

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy