Jump to content

Social Media dają większy ruch od wyszukiwarek (Google)


Recommended Posts

Według Parse.ly ruch z SM  to aż 43% a  z wyszukiwarki  Google tylko 38%.

Parse,ly zebrał dane z 400 witryn newsowych, mediowych, takich jak Wired, The Atlantic, Reuters, The Daily Telegraph, Mashable, The Next Web czy Business Insider. Ogólnie w miesiącu mają ponad miliard UU. 

Stawiają tezę że seo umiera, bo generuje coraz mniejszy ruch, wyszukiwarki nie dzielą się danymi z wydawcami czyli słynne "not-provided" 

 

cały artykuł poniżej

http://fortune.com/2015/08/18/facebook-google/
  • Like 1

dymna.jpg

Przyjaźń psa na całe życie. ZAGINĄŁ DOM

Link to post
Share on other sites
  • Replies 48
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ma dość spory zasięg wśród osób, które bezmyślnie przeglądają "fejsa". Ale osoby, które szukają konkretnych informacji nie sięgną najpierw po fejsa, nie oszukujmy się.

Według Parse.ly ruch z SM  to aż 43% a  z wyszukiwarki  Google tylko 38%. Parse,ly zebrał dane z 400 witryn newsowych, mediowych, takich jak Wired, The Atlantic, Reuters, The Daily Telegraph, Mashabl

pokazuje tylko to że bezpośredni ruch z wyszukiwarek ma tendencje zniżkową, i można sobie dobrze radzić praktycznie bez obecności w serpach, co do tej pory było "nie do pomyślenia" 

Dla witryn newsowych to raczej nie jest niespodzianka, że będą miały ruch bezpośreni albo z socjali, czasem z google można trafić na newsy ale to raczej archiwalne nic hot.

Tak czy inaczej co to za wpis o największych portalach informacyjnych, jak szaraczki i strony komercyjne dalej muszą walczyć o SERPy a nie o jakieś fejsbuki.

Jeśli przyda się kredyt hipoteczny to warto korzystać z porównywarek i rankingów, kalkulator kredytu gotówkowego pomoże policzyć ratę w różnych bankach

Link to post
Share on other sites

pokazuje tylko to że bezpośredni ruch z wyszukiwarek ma tendencje zniżkową, i można sobie dobrze radzić praktycznie bez obecności w serpach, co do tej pory było "nie do pomyślenia" 

  • Like 1

dymna.jpg

Przyjaźń psa na całe życie. ZAGINĄŁ DOM

Link to post
Share on other sites

@jiimi newsy, złote myśli i tego typu sprawy jak najbardziej. Jednak jeżeli chodzi o sprzedaż to cały czas google wygrywa. Oczywiście można wygenerować sprzedaż przez sociale, ale z mojego doświadczenia sporo to kosztuje.

When you dream, there are no rules - people can fly, anything can happen.

Blog o modzie męskiej - emodini.pl

 

Link to post
Share on other sites

Tendencja się zmienia na niekorzyść SERP-ów, aczkolwiek tak jak kolega napisał wyżej warto spojrzeć na kosztochłonność kanału z perspektywy sprzedaży. Media społecznościowe dość ciężko, a raczej drogo sprzedają produkty i usługi, które w organicznym świecie Googla można zbyć ponosząc o wiele mniejsze koszty.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Jesli ta informacja dotyczy serwisów newsowych to dla moich stron jest miarodajna. Pewnie, że z SM maja najwięcej, to nauralne. Sam mam dwa miejskie portale dodane do facebooka i jak coś dodadzą to widzę. Była stłuczka na rondzie, to wchodze i patrzę, oglądam fotki itp. Czy ja w google bym 3 razy dziennie szukał "stłuczka na rondzie Gorzów"? Przecież, że nie. 

Ale jak chcę kupić coś online to gdzie szukam, jak nie w google. 

 

To nie jest schyłek tylko pewnego rodzaju segmentacja. 

  • Like 1

Eksperyment Discover.pl

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy