Skocz do zawartości

9 spotkanie SEMcampu w Warszawie


mariolosek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zapraszam na 9, tym razem całodniowe spotkanie SEMcampu, które odbędzie się w Warszawie w Szkole Głównej Handlowej

15 grudnia 2011 o godzinie 10.00 w auli A w budynku A Szkoły Głównej Handlowej ul Rakowiecka 24.

semcamp_logo.jpg

Program spotkania

9 spotkanie SEMcampu będzie obejmowało prezentacje związane z zagadnieniami SEM-u.

Czwartek, 15 grudnia 2011, aula A w budynku A SGH

9.50 – 10.20 – Rejestracja uczestników

10.20-11.00 Mariusz Gąsiewski (Marketing w Internecie)

Wykorzystanie potencjału wyszukiwania i marketingu mobilnego

Czy wyszukiwanie mobilne jest już warte uwagi? Jaką ma skalę teraz i jakiej skali możemy oczekiwać w przyszłości. Jak wykorzystać potencjał marketingu mobilnego za pomocą narzędzi Google i AdMob?

11.00 – 11.50 – Maciej Ołpiński (Google.pl)

Jak zarobić na wideo online?

Jakie możliwości agencjom i reklamodawcom daje wideo online? Praktyczne rady na temat przygotowania efektywnej kampanii na Youtube. Benchmarki kampanii na Youtube

11.50 – 12.20 – Przerwa na kawę i pogaduchy

12.20 – 13.10 – Przemysław Modrzewski (MarketingLab.pl)

Jak zwiększyć wskaźnik konwersji o 200%? – optymalizacja formularzy..

Formularz to jeden z najważniejszych elementów LP. Jak stworzyć dobry formularz. Jak optymalizować formularze. Strategia wykorzystania formularzy na LP. Strategicznie ważne elementy formularza.

13.10 – 14.00 – Marcin Duraj (mkane.antygen.pl)

Strategia w SEO, czyli o tym jak król Borowik szedł na wojnę z muchami.

Czyli o tym jak się przygotować do pozycjonowania w zależności od tego co chcemy osiągnąć i gdzie będziemy się pozycjonować.

Opowiem o tym, na co zwracam uwagę przy pozycjonowaniu standardowym, jak dziele etapy i co wykonuję w każdym z nich. Planowanie działań przy pozycjonowaniu long tail, seo video.

14.00 – 15.00 – Przerwa na obiad (w ciągu 2-3 dni dodamy listę miejsc, gdzie można zjeść w okolicy)

15.00 – 15.40 – Grzegorz Mogilewski (Headway)

Wyróżnij się albo zgiń czyli jak wykorzystać potencjał ogólnych słów kluczowych… gdy CTR Ci nic nie powie.

Jak pracować w AdWords z z generycznymi, mało opisowymi, ale wysoko-wolumenowymi słowami kluczowymi? Jak tworzyć przekazy reklamowe dla generycznych słów kluczowych? Jak tworzyć przekaz na stronie docelowej dla ogólnych słów kluczowych?

15.40 – 16.30 – Marcin Duraj (mkane.antygen.pl)

Pozycjonowanie Long Tail. Od pucybuta do milionera..

Case witryny, która jeszcze 3 lata temu miał 300 UU/dzień, dziś ma 10k UU/d. Strategiczne i techniczne ujęcie pozycjonowania Long tail. Z podziałem na etapy, co było robione, w którym etapie i jakie były tego efekty. Dokładna prezentacja z opisem, jak i po co

16.30 – 17.00 – Przerwa na kawę i pogaduchy

17.00 – 17.40 – Mariusz Gąsiewski (Marketing w Internecie)

Zastosowanie Google+ w działaniach marketingowych

Jak wykorzystać Google+ w działaniach marketingowych? Ciekawe przykłady zastosowań Google+ na świecie. Różnice pomiędzy profilami Google+ i stronami Google+.

17.40 – 19.00 – Panel dyskusyjny z udziałem specjalistów marketingu internetowego.

Czy spotkanie jest darmowe?

I tak i nie. Pomyśleliśmy, że SEMcamp jest dobrą okazją do tego, aby nasze środowisko semowe zrobiło coś dla innych. Tym bardziej, że samo spotkanie organizowane jest w okresie przedświątecznym, co powinno być dla każdego dodatkową motywacją, aby dzielić się tym co ma z tymi, których los doświadczył.

Z tego względu prosimy, aby w formie “opłaty” za spotkanie przekazać 100 zł (słownie sto złotych) jednej z osób potrzebujących i wyświetlonych na stronie fundacji Mam serce.

Fundacja “Mam serce” – powstała po to, by pomagać dzieciom, które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej – zostały dotknięte ciężką chorobą, walczą o życie, wychowują się w rodzinach bardzo biednych lub domach dziecka.

Rejestracja i zapisy

Rejstracja, dodatkowe informacje na moim blogu i blogu SEMcampu.

Zapraszam :).

  • Like 1

Blog - marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, SEO, SEM, Usability

Darmowe kursy do pobrania: Google AdWords, zaktualizowany kurs Google Analytics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze - nie możecie wywieszać takiego info z miesiąc wczesniej ?!

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Lencia.pl

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego względu prosimy, aby w formie “opłaty” za spotkanie przekazać 100 zł (słownie sto złotych) jednej z osób potrzebujących i wyświetlonych na stronie fundacji Mam serce.
Intencja bardzo szlachetna i popieram, ale nie nawiedzę niejasność - więc, czy to prośba czy wymóg?

PS: BTW, czy ktoś wie, jak się takie "opłaty" księgują w sp. z o.o.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TTSEO - obowiązkowa. 100 to nie są duże pieniądze za taką dawkę wiedzy. Wystarczy poprzeć na ceny szkoleń i konferencji związanych z tą tematyką. Zwłaszcza, że idzie to na cele charytatywne.

@Rogal - nie jest głupi pomysł na okres letni . Trochę ciężki w realizacji :). Sądzę, że tak. Prezentacje na pewno. Jeśli chodzi o filmowe to zależy od jakości.

Blog - marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, SEO, SEM, Usability

Darmowe kursy do pobrania: Google AdWords, zaktualizowany kurs Google Analytics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności