Skocz do zawartości

Witajcie

Minkiel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem nowym użytkownikiem forum, zarejestrowałem się na tym forum ponieważ chciałbym wypozycjonować swoją nową strona Serwis nart Kraków

Narazie pracuje nad nią i czytam poradniki o pozycjonowaniu. W swoim czasie pozwolę sobie zapytać o propozycje co do pozycjonowania.

A jak na was trafiłem... Trafiłem bo macie najlepiej wypozycjonowane forum. Jest to rekomendacja sama w sobie...

Pozdrawiam

Michał

Edytowane przez Minkiel

Witamy,

Chociaż najpierw mogłeś sobie zrobić już stronę i dopiero wtedy ją pozycjonować, a nie na odwrót :D

Zacząłem robić jedno i drugie naraz.. Być może błędnie,

Choć po dwu tygodniach jest już lepiej - na hasło "Serwis nart" w google'ach jestem już na drugiej stronie!

Naprawdę ni ksztynę nie znam się na pzycjonowaniu więc wynik przerósł moje najśmielsze oczekiwania.

Zastanawiam się co się do tego przyczyniło? - w sumie zachęciłem bardzo dużą ilość znajomych, żeby klikała w moją stronę choć raz dziennie jeśli mogą(nie wiem czy algorytm Google uwzględnia ilość odwiedzin), dodatkowo dodałem stronę w kilku katalogach stron, ale na prawdę niewiele tego... Dodałem słowa kluczowe, nagłówki na stronie, trochę tekstów, ale nie wiele więcej...

Może dość wysokie jak na start mojej strony wypozycjonowanie wynika z tego, że to martwy okres dla tego typu stron? (tematyka sezonowa)

@Rzezniczek

Jakieś konkretne rady co zmienić/poprawić?

Pozdrawiam

Michał

Edytowane przez Minkiel

Witam

Serwisów nart w Krakowie jest pewnie nie za dużo. Więc na frazę "serwis nart kraków" pozycjonowanie nie powinno być trudne. Powodzenia :)

Redaguję witrynę www.kredyty-lokaty-konta.pl. Porady i oferty bankowe, ranking kredytów gotówkowych, lokaty bankowe, kredyty mieszkaniowe, karty kredytowe i inne usługi, ranking kredytów hipotecznych. Wiadomości gospodarcze, finansowe, aktualne dane o inflacji 2022.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.