Skocz do zawartości

Trojany na GG


Irek

Rekomendowane odpowiedzi

Dostałem taką wiadomość na GG

zablokuj te numery gg:8054836, 9503306,9503409, 7664158 i 5845387.ten facet ma 34 lata i jest z warszawy.podaje sie najczesciej za Tomka lub innne dziecko przysyła linki do stron gdzie niby jest jego zdiecie i przeprasza ze musi leciec i znika z gg. ale po otworzeniu strony ataluja cie trojany m. in. te co rozszyfrowuja twoje hasla do systemu i komunikatorow i inne wirusy.to jest były haker. poprzez te wirusy miesza w systemie i moze zapanowac nad twoim komputerem niezle w nim dzialajac. wyslij to jak najwiekszej ilosci osob i napisz zeby go zablokowali.chyba ze ci komputer nie mily to jest numer gg. jesli znasz inne nr gg ktorymi sie posluguje to dopisz je.Jak dostaniesz emaila pt "Biblia Zakonnikow" obojętnie od kogo nie otwieraj go. Jest to 100% wirus, który kasuje caly dysk twardy .

Czy słyszeliście coś na ten temat ?

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taa.. zablokuj forum.optymalizacja.com - jak tylko cos napiszesz mogą zaatakowac cię trojany. mozna je rozpoznać po tym, że mają wpisaną grupe: moderatorzy :) rozeslij to do wszystkich swoich kontaktów, porozlepiaj ogłoszenia na przystankach, poproś księdza aby ogłosił to podczas mszy. i nie oglądaj TVP1 bo jak red. olejnik popatrzy w twoim kierunku to twój dysk twardy się namagnesuje :wow:

ps. w konekcie jest taka fajna opcja, żeby nie pokazywać msg od nieznajomych tylko prosic ich o hasło. jak ktoś zna hasło to jestem informowany. od włączenia tego cudownego wynalazku nie dostaje już żadnych gówien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach