Skocz do zawartości

Serwery VPS od 14 zł brutto miesięcznie. VMLine.pl


VMLinePL

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 442
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Proszę Panstwa o to przykład tajemnicy klienta. Może jeszcze mi pliki przegladaliście? :) EOT

Nie, czytamy abusy.

@sgno,

fakt mialo to miejsce w Twoim przypadku, lecz na v-net.pro gdzie nie gwarantujemy kopii zapasowej,

natomiast w vmline.pl taka gwarancja jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witajcie,

problem z obsluga zgloszen wynika z faktu codziennego spamowania systemu supprotu i generowaniem zgloszen,

prosze o kontakt artur@e-ring.pl celem bezposredniego rozwiazania problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...

UWAGA OMIJAĆ TO ŚCIERWO Z DALEKA.

Zero kontaktu, adresy IP na black listach, obsługa techniczna nie odpisuje na wiadomości, dodzwonić mi się nie udało ani razu w ciągu roku - zrywają połączenie, blokują numer albo odbierają i słychać jakieś maszyny (nikt sie nie odzywa).

 

Wieczne problemy z licencjami Direct Admin albo inne uniemożliwiające prowadzenie firmy.

 

NIE POLECAM, nie dajcie sie nabrać na niską cenę TO JEST JAKIŚ DRAMAT!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie IP trafily na spamhaus,

bedziemy je wymieniac,

mamy wazniejsze sprawy na ten moment niz odpowiadanie klientowi ktory nazywa nas ścierwem.

Kontakt mailowy jest, a to ze nie odpisujemy natychmiast jest zwiazane z tym ze mamy troche wiecej pracy niz zwykle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

absurd.

człowiek jest na wyjeździe i czyta maila (wysłanego o 2 w nocy z czwartku na piątek) że zmieniły się adresy IP przypisane do serwera.

Do którego było przypiętych kilkadziesiąt domen i - niestety - dwie faktycznie działające strony.tam wisiały a ja nie miałem dostępu stabilnego do sieci żeby je ogarnąć.

Ale kogo to obchodzi, lepiej przeciez postawić klientów przed faktem dokonanym.

 

o kontakcie, wygasających domenach DA i innych rzeczach już nie będę wspominał, bo to aż żenujące. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ja jestem jakiś "dziwny", ale mając wykupionych naście różnych hostingów nigdzie nie spotkałem się z taką sytuacją, a rozrzut ich mam potężny - zaczynając od dedyka na amazonie, przez kilka chmur (w tym na OVH na którego customer service wiele osób marudzi) przez budżetowe vpsy (mintshost / właśnie vmline / różne kupione na DigitalPoincie) po konta hostingowe zarówno u polskich jak i zagranicznych dostawców kosztujące od kilkudziesięciu (jupe - pozdro;-) ) po kilkaset złotych.

Podobnie pozostałe sytuacje które mnie irytowały związane z hostingiem były głównie związane z VMline - wcześniej jedyna firma która podobnie sprawiała problem yto był 1&1 z którym się dość szybko pożegnałem.

 

Do rzeczy: nie oczekuję cudów, bo wiem że to względnie budżetowy VPS - względnie, bo za tą samą cenę mam chmurę z kilkunastoma ip'kami i Pleskiem - ale FFS, jeśli brakuje kasy na ogarnięcie jakichś tematów (vide licencje Direct Admin - niby miała być z serwerem a nie ma), obecnie -> redukcja ilości ip po zmianie, dostępnej pamięci i ilości rdzeni :D (lol) - to o takich rzeczach się informuje klientów, dogaduje z nimi a nie postawia przed faktem dokonanym.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności