Młynek

Forumowicze
  • Zawartość

    446
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    9

Młynek wygrał w ostatnim dniu 11 Marzec

Młynek ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

148 Excellent

Profile Information

  • Gender
    Male

Ostatnio na profilu byli

2066 wyświetleń profilu
  1. Młynek

    Linkowanie z ogólnodostępnych miejscówek

    Czyli mówiąc długo: wchodząc do dużej korporacji często się zdarza że ma ona wiele serwisów (np. taki bank poza główną domeną ma często serwisy o leasingu, hipotece itd. często w oddzielnych domenach i daleko tym serwisom do "zaplecza"). Analizujesz to, robisz plan linkowania i robisz coś w rodzaju linkowania wewnętrznego ale jednak z różnych domen. Bardzo często to są mocne domeny ze sporym ruchem i taki SWL zaj...iście działa.
  2. Szklanej kuli nikt nie ma, i bez url'a ciężko coś poradzić, możemy tylko gdybać. Natomiast nawet jak wrzucisz url, to nie licz że ktoś Ci wyłoży od A do Z co trzeba zrobić itd. bo masz komercyjny projekt i oczekujesz że ktoś za darmo Ci ogarnie zagadnienia z których sam żyje. Ok, do sedna. Skoro mieliście jakąś firmę SEO i po rozwiązaniu umowy pozycje dość szybko pospadały to jednak coś tam robili. Skoro na Waszej stronie nic się nie zmieniło, to trzeba szukać w offsite. Na szybko są dwie prawdopodobne możliwości: albo zdjęli linki ze swojego zaplecza, albo odpięli coś co przekazywało moc domenie (najpopularniejsze to przekierowanie 301, ale moc można przekazać też innymi metodami, ale to nie miejsce na takie rozmowy). Jak przeanalizowałaś treści na Waszej stronie, że uważasz że są ok? Tutaj powinnaś porównać takie parametry (w stosunku do konkurencji minimum z top5 na każde hasło) długość treści, nasycenie słowami kluczowymi, zawartość nagłówków H, alt'y w obrazkach, prędkość ładowania strony - to takie minimum. Można to robić ręcznie, można wykorzystać SurferSEO. Jeśli Wasza strona na tle konkurencji naprawdę wygląda OK, to można przejść do szerszego linkowania. I jeśli jesteśmy przy linkowaniu. Jak tak u Was wygląda linkowanie wewnętrzne? Czy macie przemyślaną i rozpisaną strukturę silosów linków? Macie plan rozprowadzania PageRank po stronie? Wiecie na jakie słowa kluczowe które podstrony mają rankować? Sitemapa zrobiona i zgłoszona? Ok, trochę o linkowaniu zewnętrznym. Spamujesz fora - jest ok (ogólnie jako pomysł, bo nie wypowiadam się odnośnie rozkładu anchorów itd.). Zobacz sobie jakie inne metody zdobywania linków mają tak zwane SEO Sklepy (na tym forum masz dział Ogłoszenia -> Linki; codziennie kilkanaście nowych ogłoszeń); możesz kupić u nich, możesz zrobić sama (inspirując się ich ofertą). Chociaż jeśli nie masz doświadczenia to chyba wycofuję się z tego pomysłu żebyś sama coś tam kupowała, bo jednak można sobie zrobić "kuku". Może lepiej skup się na artykułach sponsorowanych (znajdziesz na forum w dziale ogłoszenia, i w części SEO Sklepów + platformy takie jak Whitepress i LinkHouse). Kolejna sprawa: wygeneruj sobie raporty linków przychodzących w Ahrefs dla stron konkurencyjnych, które są w toapch na frazy które Cie interesują. Przejrzyj te raporty, zobacz jak robią to inni, znajdź w ten sposób miejsca skąd możesz pozyskać linki. Przy czym chciałbym podkreślić, że to co wyżej napisałem to jest bardzo krótka odpowiedź, na Twoje bardzo nieprecyzyjne pytanie. Musisz mieć świadomość, że nie da się opisać strategii SEO w 8 linijkach nawet dla strony wizytówki, a co dopiero dla ecommmerce (pomijając fakt że nie da się takiej strategii napisać nie znając adresu strony). Zostałaś wpakowana na minę, o czym Twoja szefowa jeszcze nie wie (na razie się cieszy że zaoszczędziła trochę kasy, bo przecież SEO można robić samemu); pytanie czy Ty wiesz? Pytanie dlaczego zrezygnowaliście z dotychczasowej firmy SEO? Za drogo, czy Waszym zdaniem nie było efektów? Jak nie było efektów, ale macie budżet, to zdecydowanie należy szukać dalej. Jeśli za drogo, no to macie problem, i mamy typowy przykład startu w ecommerce (90% przypadków) - "Zrobimy sklep, a ludzie sami będą kupować. Przecież ruch z internetu jest za darmo!". Jeśli macie ograniczony budżet (bo jak dosłownie nie macie budżetu to możecie zwinąć biznes - dosłownie) to po pierwsze musicie zlecić dobry audyt. Audyty dla małych ecommerce zaczynają się od 3 000 zł. Jeśli chcecie go zlecić za 500-700 zł to od razu mówię że to jest kasa wyrzucona w błotu i w sumie możesz dalej nie czytać. Następnie musicie zatrudnić konsultanta SEO w wymiarze kilka-kilkanaście godzin miesięcznie, który będzie Wam mówił co macie robić (a potem te zadania, które on wyznaczy typu optymalizacja treści, zakup i redagowanie artykułów sponsorowanych itd. będziecie wykonywać we własnym zakresie).
  3. Młynek

    Błędy

    Od kilku godzin mam to samo..
  4. Młynek

    Gdzie kupić gotowe strony www?

    Hehe, ale konto na forum prawie pół roku hodowali tylko mogli przez te pół roku te 15 postów naklepać, to efekt byłby inny chociaż za taką archeologię to niezależnie od ilości postów powinno się dostać po łapkach
  5. Zlecę napisanie na blogi opisów w stylu „o mnie”. Posiadam kilkanaście blogów. Chciałbym żeby wyglądem przypominały „zwykłe” strony. Dlatego chciałbym dodać do nich podstronę „o mnie”, „o firmie”, „o nas” itp. (nie oszukujmy się, te opisy to typowe lanie wody ). Więcej szczegółów prześlę na maila. Długość pojedynczego wpisu: minimum 700 zzs. Stawka: 5 zł netto / wpis Wymagana faktura VAT Termin realizacji: im szybciej tym lepiej, ale maks do soboty (23.02) do końca dnia. Zastrzegam sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Zgłoszenia wraz z przykładami dotychczas napisanych tekstów (na dowolny temat) proszę przesyłać na gdm-media@gdm-capital.eu Dane firmy: GDM Capital sp. z o. o. ul. Graniczna 20 54-530 Wrocław NIP 894-305-28-88
  6. Młynek

    Błędy

    Dzisiaj tez mi klient napisał że jest 5k na minusie i czy ma zdjąć linki czy dokupić punkty. Także wygląda na to że dzisiaj była jakaś fala (aktualizacja Rank?).
  7. Młynek

    No, ten... Festiwal SEO

    @Aleksiejs w takim razie widzimy się w Brighton
  8. Młynek

    No, ten... Festiwal SEO

    Bilet kupiony już wczoraj. Teraz jeszcze tylko pokój w Ibisie trzeba zarezerwować Edit: @jimmi w budynku festiwalu z boku (trzeba pół budynku obejść) jest knajpa kupisz tam nie tylko browary
  9. Młynek

    Nowa oferta serwerów od AstroVM

    Tam zawsze był problem z komunikacją.. Dlatego już ponad rok temu zabrałem od nich prawie wszystkie zabawki (została tylko SEO poczta).
  10. Nie miało być tak że max 10 stron na IP w ramach CAŁEGO systemu? No i to na co zwrócił uwagę już @Dralik - nie miało być tak że preclowe teksty o doopie Maryny nie przechodzą? @okazwłoka Wszyscy Ci pokazują że test jest mocno naciągany, a Ty dalej brniesz... Tak jak wiele osób już wspominało: Problemem nie jest wygenerowanie 500k punktów. Problemem jest sprzedaż choćby 50k. I właśnie w tym momencie wszystkie Twoje kalkulacje leżą, bo pokazujesz ile można wygenerować punktów i "wirtualnie" na tym zarobić. Tylko prawda jest taka, że jak ktoś wygeneruje te punkty to będzie je kisił na koncie; potem jak się zorientuje że się wje....ał na minę to zacznie sprzedawać punkty po 5 zł, żeby choć część inwestycji odbić sobie. Może zamiast na siłę nakręcać ludzi na dodawanie domen powinieneś przeanalizować problem: dlaczego nie ma popytu. Tylko nie na zasadzie "bo mi się wydaje..." tylko może jakoś bardziej rzeczowo; może jakaś ankieta wśród linkujących. Może jakaś reklama większa? Jak uda Ci się rozkręcić popyt, i większość moich wolnych punktów się rozejdzie (u innych wydawców to samo), to uwierz mi że będziesz miał przyrost nowych domen w systemie o 200-300 / miesięcznie.
  11. @Rainmaster Ok, ja wiem że takie serwisy istnieją - o nich myślałem używając określenia "narzędzie pośrednie". Ja po prostu chciałbym żeby test był miarodajny. Bo na razie został opisany na zasadzie "jak wygenerować XXX punktów". Ale brakuje strony kosztów, żeby każdy mógł to sobie zbilansować. @okazwłoka Dzięki za odpowiedź, ale uważam że nadal to niewiele wnosi. Ja wiem ile to wszystko kosztuje i ile zajmuje czasu. Więc jak już robisz taki test, to warto byłoby aby inni też wiedzieli. Choć teoretycznie nie jest to w moim interesie: ktoś to przeczyta, wpakuje się w koszty, zwróci mu się to może po 9 miesiącach, a po 11,5 miesiącach przyjdzie refleksja że w całej kalkulacji nie uwzględniło się przedłużenia domeny
  12. Super, że publikujesz test i że próbujesz pomóc innym tworząc instrukcję. Ale żeby nie wpędzić świeżych osób na minę to uważam że należałoby podać wszystkie dane, głównie związane z kosztami. - Jakim narzędziem weryfikujesz parametry domen z expireddomains.net? Majestic'iem (wtedy wypadałoby podać ile kosztuje konto), czy jakimś narzędziem pośrednim (wtedy tez wypadałoby podać jakim i za ile)? Do tego ile mniej więcej sprawdzeń wykonałeś zanim znalazłeś domenę (czyli jeśli jechałeś na narzędziu pośrednim, pobierającym dane z Majestica to ile raportów ktoś musiałby przeprowadzić zanim znajdzie domenę)? Jeśli jechałeś na darmowym koncie w Majesticu to ok, ale wtedy podaj jaki jest limit dzienny sprawdzeń, lub jak go obejść, jeśli masz jakiś myk. Czyli ogólnie jeśli chodzi o poszukiwanie jednej domeny: ile Ci to zajęło czasu i ile Cię to kosztowało? - Kolejny temat to koszt tekstów. Jak długie dałeś teksty, ile płaciłeś za jeden tekst, ile łącznie tekstów zamówiłeś (60?) itd. - Ile czasu zajęło postawienie strony (WP czy jakiś inny CMS?) + ile trwa dodanie jednego artykułu (biorąc pod uwagę wymogi systemu: znalezienie legalnego darmowego zdjęcia, obrobienie/przycięcie, dodanie do artykuły, formatowanie artykułu [nagłówki itp.], dodanie tagów). - Ile czasu zajęła analiza słów kluczowych (KROK 5), i na jej podstawie sporządzenie planu artykułów? Na podstawie tych danych, każdy (mniej więcej) będzie mógł sobie oszacować koszty postawienia takiej stronki i czas (co się przekłada na kasę oczywiście) i przy ilości punktów jakie ona generuj sprawdzi sobie po jakim czasie się zwróci itd. Oczywiście dochodzi domena i hosting, ale to każdy powinien znać te ceny. Ponadto w swoim teście nie uwzględniasz linkowania (i kosztów z nim związanych), także tutaj warto też w dalszych miesiącach podawać jak będzie wyglądała ilość podstron ze starym cache i czy podstrony nie będą wypadały w indeksu - i ile taka strona będzie realnie generowała punktów po 4-6 miesiącach.
  13. Młynek

    Propozycje rozwoju LinkTak.pl

    O ile to nie będzie za kasę a za punkty to mi się nie będzie chciało w to bawić. Punktów mam aż nadto. Widać że system "utknął" rok temu, nie przybywa stron zapleczowych itd. czyli wynika z tego że wszyscy wydawcy mają "górkę" punktów.
  14. Młynek

    Propozycje rozwoju LinkTak.pl

    Pomału przychodzi moment (tak do kwietnia) gdy trzeba odnowić domeny zapleczowe (co widać po wykresie największy przyrost był od stycznia do kwietnia). Jest szansa że osób, które zaniżały cenę punktów, nie będzie stać na masowe odnowienia. Co do cache to w pełni się zgadzam z @Dralik : jak strona jest w cachu i ma starą datę to ok, "winny" jest wydawca. Ale jak jest 404, to już sprawa nie jest taka oczywista. Zwłaszcza że w logach widzę że robot lata po tych podstronach. Także może jest opcja dopisania kodu (od razu mówię że całkowicie się nie znam na kodowaniu, i nie wiem na ile moja propozycja jest możliwa do wykonania) do plików systemowych, tak aby Linktak rejestrował obecność botów na podstronach i te daty brać pod uwagę?
  15. Nie. Dodatkowo proponuję zapiąć poprawnie hreflang między podstronami.