MKucinski

Forumowicze
  • Zawartość

    1182
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    8

MKucinski wygrał w ostatnim dniu 6 Luty 2016

MKucinski ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

385 Excellent

O MKucinski

Contact Methods

  • Website URL
    http://mkucinski.pl
  • Skype
    seogrizzly

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Łódź

Ostatnio na profilu byli

7322 wyświetleń profilu
  1. Program do email ( gmail )

    Carnagge: z tym firefoksem byłbym ostrożny, w najnowszej wersji imacros nie działa. Do końca roku powinni się z tym uporać. https://imacros.net/imacros-firefox-compatibility-firefox-56-newer/ Do autora: faktycznie imacros powinien pomóc, jest łatwy w obsłudze i istnieje dużo poradników, w tym dotyczących eksportu danych ze stron.
  2. Fotel wygodny dla kręgosłupa

    Podobno to zabójcze dla kolan jest.
  3. Znalezione mutex/ocfipreoqyfb/mutex

    Więcej informacji na zaufanej: https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/tajemnicze-wpisy-z-internetu-czyli-skad-bierze-sie-mutexocfipreoqyfbmutex/
  4. Oferuję przejrzystą współpracę przy pozycjonowaniu sklepów internetowych. Przy pozycjonowaniu kieruję się kilkoma, prostymi zasadami: 1. Przejrzystość – Klient na koniec każdego miesiąca otrzymuje wyczerpujący raport dotyczący podjętych działań, a także ich wpływu na widoczność domeny w wyszukiwarce oraz na ruch w serwisie 2. Komunikacja – wszelkie wprowadzane zmiany są zawsze konsultowane z Klientem, nie narzucam ani słów kluczowych ani zmian optymalizacyjnych, każda wdrażana zmiana musi zawsze zostać zaakceptowana przez Klienta 3. Uczciwość – nie zasłaniam się „know-how” i nie unikam rozmów z Klientami, chętnie wyjaśniam szczegóły współpracy, a informacje o osiągniętych sukcesach podpieram danymi z niezależnych narzędzi 4. Konwersja – wysoka pozycja w wyszukiwarce jest środkiem, nie celem. Nadrzędnym celem współpracy jest zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym klienta 5. Analiza – przed podjęciem działań przeprowadzam dokładną analizę, każdą swoją decyzję staram się jak najlepiej uzasadnić, bazując na danych analitycznych. Moja oferta jest skierowana do właścicieli sklepów internetowych, którzy chcą zwiększyć sprzedaż dzięki wejściom z Google.pl. Porozmawiajmy o SEO: Michał Kuciński seo@seogrizzly.pl 669159437 SEOGrizzly Michał Kuciński, NIP: 7272771442, REGON: 101438416, ul. Wapienna 49/51/15, 91-087 Łódź
  5. Znalezione mutex/ocfipreoqyfb/mutex

    Zaufanatrzeciastrona na FB podejrzewa, że skrypt jest generowany wewnętrznie po stronie serwera i to nie jest żaden atak, tylko jakaś awaria skryptu statystyk/reklam/itp. na allegro też to jest: https://www.google.pl/search?q=ocfipreoqyfb+site%3Aallegro.pl
  6. Trafiłem na to na wykopie: https://www.google.pl/search?q="mutex%2Focfipreoqyfb%2Fmutex" ciekawe o co chodzi. Coś dopisuje na różnych popularnych stronach ciąg znaków mutex/ocfipreoqyfb/mutex, sprawdźcie wasze strony, może jakiś wirus? No i ciekawe kiedy wstawią swoje linki czy inne skrypty do kopania kryptowalut
  7. Narzędzie do raportowania

    Eeee, Google Analytics?
  8. http://www.wordpress-polska.pl/popularne-problemy/cannot-modify-header-information-headers-already-sent-by/ PS. Poczytaj o zasadzie first link counts (stopka)
  9. Mniej-więcej może być mnóstwo różnych przyczyn takich spadków. To tak mniej-więcej powiedziane. Podaj adres domeny, to trochę pomoże we wskazaniu przyczyny przez kogoś uprzejmego na forum lub - zalecane rozwiązanie - umieść ogłoszenie w odpowiednim dziale z prośbą o audyt domeny.
  10. Oferuję przejrzystą współpracę przy pozycjonowaniu sklepów internetowych. Przy pozycjonowaniu kieruję się kilkoma, prostymi zasadami: 1. Przejrzystość – Klient na koniec każdego miesiąca otrzymuje wyczerpujący raport dotyczący podjętych działań, a także ich wpływu na widoczność domeny w wyszukiwarce oraz na ruch w serwisie 2. Komunikacja – wszelkie wprowadzane zmiany są zawsze konsultowane z Klientem, nie narzucam ani słów kluczowych ani zmian optymalizacyjnych, każda wdrażana zmiana musi zawsze zostać zaakceptowana przez Klienta 3. Uczciwość – nie zasłaniam się „know-how” i nie unikam rozmów z Klientami, chętnie wyjaśniam szczegóły współpracy, a informacje o osiągniętych sukcesach podpieram danymi z niezależnych narzędzi 4. Konwersja – wysoka pozycja w wyszukiwarce jest środkiem, nie celem. Nadrzędnym celem współpracy jest zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym klienta 5. Analiza – przed podjęciem działań przeprowadzam dokładną analizę, każdą swoją decyzję staram się jak najlepiej uzasadnić, bazując na danych analitycznych. Moja oferta jest skierowana do właścicieli sklepów internetowych, którzy chcą zwiększyć sprzedaż dzięki wejściom z Google.pl. Porozmawiajmy o SEO: Michał Kuciński seo@seogrizzly.pl 669159437 SEOGrizzly Michał Kuciński, NIP: 7272771442, REGON: 101438416, ul. Wapienna 49/51/15, 91-087 Łódź
  11. Od czego zacząć tą całą naukę?

    Zacznij od podstaw, podstawowym dokumentem są wytyczne Google dla webmasterów: https://support.google.com/webmasters/answer/35769?hl=pl (uwaga - to nie jest "świętość", jednak myślę dobrze zacząć od ich lektury). Następnie najlepiej jak zaczniesz praktykę. Przygotuj stronę internetową na kilka-kilkanaście podstron. Każdą z nich staraj się zoptymalizować pod konkretne frazy kluczowe, zapoznaj się z narzędziami od Google, zastanów się skąd wziąć pierwsze linki do Twojej strony i na bieżąco wyszukuj odpowiedzi na pytania. Na programy, automatyzację itp. przyjdzie czas jak zrozumiesz podstawy i będziesz rozumiał do czego te programy służą.
  12. Lokalny przewodnik Google - korzyści ?

    Z tego co wiem to mając rangę lokalnego przewodnika dostajesz 1 TB na Google Drive za free.
  13. Pozycjonowanie stron www

    Damian, pewnie czerpiesz wiedzę z nieaktualnych źródeł. PR od lat nie jest widoczny dla internautów, więc warto znaleźć bardziej aktualne źródła wiedzy na temat SEO. Pozyskiwanie linków z ogłoszeń, katalogów czy forów to popularna metoda na pozycjonowanie wśród początkujących. Skutki pozycjonowania powinieneś obserwować przede wszystkim w Google Analytics, jeżeli zwiększa Ci się ruch, to znaczy że idziesz w dobrą stronę.
  14. Nie do końca rozumiem. Czy chodzi o taką sytuację, że masz stronę domena.com, przekierowujesz domeny typu: domena.de, domena.co.uk, domena.pl, domena.fr itp na domena.com, tak? Mając 1 stronę, która jest kierowana na różne, międzynarodowe możesz wykorzystać te same treści w różnych językach, nie ma z tym problemu. Przy projektowaniu strony nie zapomnij o: https://support.google.com/webmasters/answer/189077?hl=pl
  15. Nie o ile przekierowywane domeny nie posiadają negatywnego profilu linków. Przekierowanie domen to standardowa procedura w SEO.