Jump to content

kayman

Forumowicze
  • Content Count

    2,074
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

kayman last won the day on November 23 2019

kayman had the most liked content!

Community Reputation

471 Excellent

About kayman

  • Rank
    (de) coder
  • Birthday 12/23/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://pinos.pl/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Warszawa
  • Interests
    php mysql js (jquery, ajax, pure) html css etc :)

Recent Profile Visitors

6,221 profile views
  1. olej ten szablon, zmień logo w standardowym a to 60$ przeznacz na wtyczkę do cache, skup się na zdjęciach, opisach, odpowiedniej strukturze, "zobacz także" i tym co potrzebne, ma być czytelnie, informacyjnie, działająco i w miarę szybko a do takiego wystarczy standardowy szablon
  2. sklepy z prawdziwego zdarzenia mają dział IT/SEO/etc i nie są robione za xx tyś PLN tylko przez xx ludzi na moje jak chcesz postawić woo na hostingu ze skórką za 60$ to będziesz miał to co kupiłeś -> i nic więcej -> rożni od refspamu będą mieli więcej $$$ z tego woo niż Ty
  3. a i owszem , do tego jest model sklepu "bez koszyka" zamiast koszyka jest telefon, zadzwoń sobie, zamów, pogadaj z człowiekiem, spersonalizuj zakupy lub ofertę, otrzymaj rabat, gratis etc na początku myślałem że taki model to już trąci myszką bo jest możliwa przecież taaaaaka automatyzacja ale patrząc na sprzedaż mam wrażenie że to dla pewnych produktów jak najlepszy kierunek
  4. założę się że do wielu stron i tak trzeba to i owo przerobić za dodatkowy $$$ a jaki CMS najlepiej się pozycjonuje? - każdy/żaden - zależy to od tego czy są ludzie z odpowiednią wiedzą i umiejętnościami by go ogarnąć
  5. ano po to że przy obecnym wykorzystaniu js'owych frameworków frontendowych microdata powoli zaczyna być jedynym źródłem informacji o stronie dla większości obecnie używanych botów indeksujących, więc jak nie zakoduję mu 30 elementów to ich po prostu nie widzi bo z renderowaniem "w locie" jeszcze są problemy, może im tak kwantowa technologia pomoże?
  6. e tam gorszy bajzel widywałem i microdata poszło -> żeby było jasne zostało rozpoznane jako prawidłowe, co do rankowania/etc się nie wypowiem btw kto mi zabroni zakodować 3-300 produktów na 1 stronie? tak się robi strony kategorii, czasami search result
  7. haha od ośmiu lat "planuję" taki dział i po tym czasie stwierdzam, że to strata czasu, stary klient wie co potrafię, a nowy - o ile nie będzie z polecenia - i tak będzie pytał przede wszystkim za ile
  8. jakieś nowe bankowe dyrektywy weszły i zanim cały bajzel minie oraz zanim różne banki popłacą kary na nadużycia trochę czasu minie
  9. przycisk do góry musi tak "poskakać" jak dojedzie do top, trochę to wkurzające
  10. owszem dyskutuje się, chyba że się takie coś popiera
  11. rzadko się art starający się napisać prawdę, duży plus za to
  12. spróbuj z nadgryzionym jabłuszkiem, dowiesz się wszystkiego i raz na całe życie co narusza prawa a co nie
  13. zastanów się co mnie to obchodzi? na obudowie jest dell i to dell nie działa jestem przyzwyczajony do sytuacji że grzebanie = utrata gwarancji, jeżeli dell ma inna filozofie to powinien ją oznajmić w jakiś bardziej przystępny sposób niż na 2 małych broszurkach wielkości paragonu (lupa niektórym się przyda) gdzie jest 6 języków i w ogóle one wyglądają jak nieistotne porady/świstek papieru, tak naprawdę jedyne co tam znalazłem istotnego to umiejscowienie tagu serwisowego jak wyżej -> swoją wiarę oparł na totalnym olaniu instrukcji lub braku stosownego wyjaśnienia lub czymś innym co chociaż wygląda na istotne powtarzam grzebanie wydało mi się podejrzane, nawet niektórzy tutaj zareagowali tak jak ja, może czas napisać coś dla użytkownika a nie patrzeć tylko na oszczędność papieru bo jest to mylące
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy