kayman

Forumowicze
  • Content Count

    2,062
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

kayman last won the day on March 31

kayman had the most liked content!

Community Reputation

466 Excellent

About kayman

  • Rank
    (de) coder
  • Birthday 12/23/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://pinos.pl/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Warszawa
  • Interests
    php mysql js (jquery, ajax, pure) html css etc :)

Recent Profile Visitors

5,963 profile views
  1. kayman

    Zablokowany adres domeny na facebooku

    owszem dyskutuje się, chyba że się takie coś popiera
  2. rzadko się art starający się napisać prawdę, duży plus za to
  3. kayman

    Logo firmy a prawo autorskie

    spróbuj z nadgryzionym jabłuszkiem, dowiesz się wszystkiego i raz na całe życie co narusza prawa a co nie
  4. kayman

    Niestandardowe zapytanie do MySQL

    jest to możliwe w MySQL
  5. kayman

    chcę popłakać bo kupiłem laptop DELL

    zastanów się co mnie to obchodzi? na obudowie jest dell i to dell nie działa jestem przyzwyczajony do sytuacji że grzebanie = utrata gwarancji, jeżeli dell ma inna filozofie to powinien ją oznajmić w jakiś bardziej przystępny sposób niż na 2 małych broszurkach wielkości paragonu (lupa niektórym się przyda) gdzie jest 6 języków i w ogóle one wyglądają jak nieistotne porady/świstek papieru, tak naprawdę jedyne co tam znalazłem istotnego to umiejscowienie tagu serwisowego jak wyżej -> swoją wiarę oparł na totalnym olaniu instrukcji lub braku stosownego wyjaśnienia lub czymś innym co chociaż wygląda na istotne powtarzam grzebanie wydało mi się podejrzane, nawet niektórzy tutaj zareagowali tak jak ja, może czas napisać coś dla użytkownika a nie patrzeć tylko na oszczędność papieru bo jest to mylące
  6. kayman

    chcę popłakać bo kupiłem laptop DELL

    moje staty są takie asus 6 lat i dalej działa dell 4 dni i tyle go było
  7. kayman

    chcę popłakać bo kupiłem laptop DELL

    za barakiem produkcyjnym jest jakiś człowiek który oczekuje pomocy a uzyskał ją jaką uzyskał -> zapierdzielaj do sklepu i czekaj ile tam się należy na naprawę (w domyśle kundlu) podejrzewam że jakby ta sytuacja zdarzyła się np w Niemczech następnego dnia po zgłoszeniu już by był kurier po obiór lapka do naprawy i z przeprosinami za kłopot firmowe, niefirmowe u nas jeden pies żałuje tylko że przepłaciłem bo wyszło nie dość że drożej to jeszcze gorzej
  8. kayman

    chcę popłakać bo kupiłem laptop DELL

    jutro pójdę do sklepu i postaram się w ogóle go oddać lub wymienić na inna firmę, na szczęście kupiłem jako osoba fizyczna zgłosiłem gwarancję u producenta bo myślałem że mi podadzą adres serwisu i będzie szybciej naprawiony a oni mnie potraktowali najpierw jak idiotę a potem jak serwisanta, to co że mam grzebać samemu to mam wrażenie że jest niezgodne z polskim prawem i by trafił jednak szlag gwarancję przynajmniej ta sklepową, w każdym razie nie spotkałem się wcześniej z takim samogrzebaniem i ogólnie nie jestem za takim serwisowaniem nie mam już zupełnie zaufania do dell, po tym co się stało to nawet końcówki kabla ich produkcji nie kupię bo jak widać może nie trzymać połączenia
  9. kayman

    chcę popłakać bo kupiłem laptop DELL

    a serwis
  10. kayman

    chcę popłakać bo kupiłem laptop DELL

    eee dostałem od Pana z serwisu link by sobie naprawić https://www.dell.com/support/manuals/pl/pl/pldhs1/g-series-15-3579-laptop/dell-g3-3579-servicemanual/wymontowywanie-dysku-ssdpamięci-intel-optane?guid=guid-effe3da7-afc7-4bb0-92c9-4a1b23c2f2f5&lang=po-pl .... czyli wiedzą o wadach
  11. mój stary laptop się zestarzał więc dokonałem zakupu DELL z serii G3, po 4 od zakupu dniach laptop stwierdził że nie ma twardego dysku (?!!!!) zgłosiłem go na gwarancje na stronie producenta, serwisant najpierw zapytał czy go nie uszkodziłem lub nie zalałem po czym kazał sprawdzić ustawienia w biosie, jak okazało się że ustawienia i diagnostyka została wykonana kazał mi go rozkręcić i wyjąć po czym wsadzić twardy dysk (?!!!!!!) odmówiłem, wydaje mi się że nie jestem serwisantem by kręcić w sprzęcie, do kręcenia to kupił bym raczej jakiś "bezfirmowy" serwisant po odmowie rozkręcenia wystał mnie do sklepu w celu w celu naprawy lub wymiany po pierwsze - uwaga na laptopy dell bo mają wadę konstrukcyjną i dysk potrafi się rozłączyć (sprawdzałem na różnych forach i opiniach), wyobrażam sobie minę użytkownika jak go będzie chciał użyć na ważnym spotkaniu a tu dysku ni ma a i śrubokręta ni ma po drugie - po co strona i cały ten serwis jak nie przyjmują zgłoszeń serwisowy -> to że mogę iść do sklepu w celu gwarancji wiem bez tego tworu mam nadzieję że urzekła Was moja historia
  12. kayman

    Odpalanie filmiku po kliknięciu w IMG ?

    raczej js https://stackoverflow.com/questions/7406063/how-to-play-start-youtube-video-after-clicking-on-an-image
  13. właśnie dzięki takim stwierdzeniom słowo marketing ma bardzo negatywne zabarwienie, jest synonimem oszustwa, dział marketingu to dział oszustów etc
  14. generalnie to zobacz jak się zachowują ci co się im pomaga -> bardzo często można dostać po uszach za dobre chęci albo usłyszeć że ten co chce pomocy wie lepiej, (więc po co chce pomocy?) w porządku, zrozumiałem to jakiś rok temu i już nie pomagam chociaż czytam te posty, często natychmiast mam rozwiązanie lub wiem jak naprowadzić -> ale też widzę jak się męczą inni co starają się pomóc, jak dostają po uszach etc. na co wyszło - pomagasz obrywasz, fajnie nie? więc trzeba zacząć od siebie a nie krytykować tych co mają dobre chęci i wiedzę lepsze są zagraniczne fora? DROGA WOLNA
  15. 95% potrzebujących nie potrafi wyartykułować o co im chodzi a potem im nie działa, ode mnie szacun za dobre chęci