Jump to content

kayman

Forumowicze
  • Content Count

    2,064
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

kayman last won the day on March 31

kayman had the most liked content!

Community Reputation

466 Excellent

About kayman

  • Rank
    (de) coder
  • Birthday 12/23/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://pinos.pl/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Warszawa
  • Interests
    php mysql js (jquery, ajax, pure) html css etc :)

Recent Profile Visitors

6,066 profile views
  1. jakieś nowe bankowe dyrektywy weszły i zanim cały bajzel minie oraz zanim różne banki popłacą kary na nadużycia trochę czasu minie
  2. przycisk do góry musi tak "poskakać" jak dojedzie do top, trochę to wkurzające
  3. owszem dyskutuje się, chyba że się takie coś popiera
  4. rzadko się art starający się napisać prawdę, duży plus za to
  5. spróbuj z nadgryzionym jabłuszkiem, dowiesz się wszystkiego i raz na całe życie co narusza prawa a co nie
  6. zastanów się co mnie to obchodzi? na obudowie jest dell i to dell nie działa jestem przyzwyczajony do sytuacji że grzebanie = utrata gwarancji, jeżeli dell ma inna filozofie to powinien ją oznajmić w jakiś bardziej przystępny sposób niż na 2 małych broszurkach wielkości paragonu (lupa niektórym się przyda) gdzie jest 6 języków i w ogóle one wyglądają jak nieistotne porady/świstek papieru, tak naprawdę jedyne co tam znalazłem istotnego to umiejscowienie tagu serwisowego jak wyżej -> swoją wiarę oparł na totalnym olaniu instrukcji lub braku stosownego wyjaśnienia lub czymś innym co chociaż wygląda na istotne powtarzam grzebanie wydało mi się podejrzane, nawet niektórzy tutaj zareagowali tak jak ja, może czas napisać coś dla użytkownika a nie patrzeć tylko na oszczędność papieru bo jest to mylące
  7. moje staty są takie asus 6 lat i dalej działa dell 4 dni i tyle go było
  8. za barakiem produkcyjnym jest jakiś człowiek który oczekuje pomocy a uzyskał ją jaką uzyskał -> zapierdzielaj do sklepu i czekaj ile tam się należy na naprawę (w domyśle kundlu) podejrzewam że jakby ta sytuacja zdarzyła się np w Niemczech następnego dnia po zgłoszeniu już by był kurier po obiór lapka do naprawy i z przeprosinami za kłopot firmowe, niefirmowe u nas jeden pies żałuje tylko że przepłaciłem bo wyszło nie dość że drożej to jeszcze gorzej
  9. jutro pójdę do sklepu i postaram się w ogóle go oddać lub wymienić na inna firmę, na szczęście kupiłem jako osoba fizyczna zgłosiłem gwarancję u producenta bo myślałem że mi podadzą adres serwisu i będzie szybciej naprawiony a oni mnie potraktowali najpierw jak idiotę a potem jak serwisanta, to co że mam grzebać samemu to mam wrażenie że jest niezgodne z polskim prawem i by trafił jednak szlag gwarancję przynajmniej ta sklepową, w każdym razie nie spotkałem się wcześniej z takim samogrzebaniem i ogólnie nie jestem za takim serwisowaniem nie mam już zupełnie zaufania do dell, po tym co się stało to nawet końcówki kabla ich produkcji nie kupię bo jak widać może nie trzymać połączenia
  10. eee dostałem od Pana z serwisu link by sobie naprawić https://www.dell.com/support/manuals/pl/pl/pldhs1/g-series-15-3579-laptop/dell-g3-3579-servicemanual/wymontowywanie-dysku-ssdpamięci-intel-optane?guid=guid-effe3da7-afc7-4bb0-92c9-4a1b23c2f2f5&lang=po-pl .... czyli wiedzą o wadach
  11. mój stary laptop się zestarzał więc dokonałem zakupu DELL z serii G3, po 4 od zakupu dniach laptop stwierdził że nie ma twardego dysku (?!!!!) zgłosiłem go na gwarancje na stronie producenta, serwisant najpierw zapytał czy go nie uszkodziłem lub nie zalałem po czym kazał sprawdzić ustawienia w biosie, jak okazało się że ustawienia i diagnostyka została wykonana kazał mi go rozkręcić i wyjąć po czym wsadzić twardy dysk (?!!!!!!) odmówiłem, wydaje mi się że nie jestem serwisantem by kręcić w sprzęcie, do kręcenia to kupił bym raczej jakiś "bezfirmowy" serwisant po odmowie rozkręcenia wystał mnie do sklepu w celu w celu naprawy lub wymiany po pierwsze - uwaga na laptopy dell bo mają wadę konstrukcyjną i dysk potrafi się rozłączyć (sprawdzałem na różnych forach i opiniach), wyobrażam sobie minę użytkownika jak go będzie chciał użyć na ważnym spotkaniu a tu dysku ni ma a i śrubokręta ni ma po drugie - po co strona i cały ten serwis jak nie przyjmują zgłoszeń serwisowy -> to że mogę iść do sklepu w celu gwarancji wiem bez tego tworu mam nadzieję że urzekła Was moja historia
  12. raczej js https://stackoverflow.com/questions/7406063/how-to-play-start-youtube-video-after-clicking-on-an-image
  13. właśnie dzięki takim stwierdzeniom słowo marketing ma bardzo negatywne zabarwienie, jest synonimem oszustwa, dział marketingu to dział oszustów etc
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy