Jump to content

Beerbant

Forumowicze
  • Content Count

    14,846
  • Joined

  • Days Won

    291

Beerbant last won the day on December 17 2019

Beerbant had the most liked content!

Community Reputation

4,798 Excellent

2 Followers

About Beerbant

  • Rank
    Stowarzyszenie Polskich Artystów Muzyków (SPAM)

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.websukces.net

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Gdańsk
  • Interests
    Fotografia, strzelanie dynamiczne, kulinaria, wino, kobiety (bez śpiewu) | CEO Jarida Group - www.jarida.pl

Recent Profile Visitors

23,514 profile views
  1. Skup się na mediach społecznościowych, zrób promocje w stylu "przyprowadzisz 5 osób ty wchodzi darmo, zdjęcia, grafika, ciekawe przykłady. Dla każdego z większych miast załóż aktywnie działający profil na FB. Opracuj scenariusze dedykowane np. na wieczór panieński czy kawalerski, dla zespołu z pracy, reklamuj te scenariusze.
  2. No, ale chyba masz świadomość, że SEO za wielką wodą nijak porównać do rynku europejskiego a tym bardziej polskiego ? Wiedziałem, że jak powiem "sprawdzam" to balon pierdnie. także nie pisz proszę o fantazjach bo na razie to Ty fantazjujesz na poziomie chłopca z piaskownicy "bo ja widziałem", "szwagier zrobił za stówkę" , "nie takie rzeczy robiliśmy za grosze" - tylko przykładów brak. EOT. Zamów porządny audyt SEO z opracowaniem kierunków rozwoju uwzględniający niski budżet, określający możliwe kanały pozyskiwania klientów, uwzgledniający specyfikę rynku. Tylko znowu niestety rzecz rozbija się o kasę, bo doradztwo też kosztuje. Nie wiem co to za biznes, ale w wielu przypadkach biznesów lokalnych informowałem klientów, że SEO dla nich jest po prostu nieopłacalne, i inne tradycyjne kanały marketingowe sprawdzą się lepiej. Tyle w temacie.
  3. Ustaw się w kolejce, bo takich pokazujących mam sporo, problem w tym, że żaden mi jeszcze nie pokazał
  4. Bez urazy, ale kogo obchodzą problemy konkurencji? To jest biznes i tyle. Nie stać Ciebie na artykuły? Pisz sam. Nie stać na działania w SM? Działaj sam... rachunek jest prosty, nie inwestujesz nie rozwijasz się
  5. Jak merytorycznie to proszę bardzo - SEO to optymalizacja, treści, linki, SM. Nie mówimy/piszemy o "napierda****laniu" linkami z g***zik wartych miejscówek SWLami czy z precli o bełkotliwej treści z mieszarek. To, że powyższe metody sprawdzają się w przypadku zerowej konkurencji to nie oznacza, że w przypadku kiedy na rynku lokalnym przy 20 konkurencyjnych firmach takimi metodami wbijesz się w topy. Skończcie pitolić farmazony, tyle w temacie...
  6. Wrocław jest za wielką wodą? Jakaś powódź była? Coś mnie omineło? 😂
  7. Dzięki tematyczności zaobserwowałem stabilność której nie ruszyły różne updaty algo w czasokresie ostatnich 4ch lat. Poza tym małe wyjaśnienie dotyczące "tematyczności": Seujemy przykładowo "pizze", linki idą od: artów o mące artów o pomidorach artów o oliwie włoskiej artów o winie włoskim artów o regionach turystycznych we Włoszech itp itd. to w tej cenie proponuje mu się usługi doradcze a nie bierze kasę za coś co z góry jest skazane na niepowodzenie w wielu wypadkach
  8. Ja zauważyłem, że potrzebuję wtedy mniej linków a i wyniki stabilniejsze
  9. Wszystko zależy od tematyki, od jakości artykułów i miejscówek. Przy wyborze miejscówek kieruj się tematycznością i widocznością miejscówki dla fraz/słow kluczowych oraz tematyki jaka jesteś zainteresowany. Te trasty srasty czy inne z doopy wzięte parametry olewaj.
  10. Skup się na szukaniu tematycznych miejscówek dla siebie , analiza konkurencji się przydaje ale i tak raczej nie pozyskasz wartościowego linka z ogólnodostępnego miejsca bo tych linków tam już jest pierdyliard.
  11. Jak nic nie drgneło to znaczy, że optymalizacja do kitu.
  12. Wesołych i zdrowych dla wszystkich
  13. Za marną stawkę masz marne treści, także ciężko rozkminić kto na kim żeruje
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy