Można wymagać, ale trzeba mieć świadomość, że nie wszystkie głosy będą wysłuchane lub zmiany będą dopasowane do aktualnego programu rozwoju danej usługi. Dlatego najlepiej dawać im znać przez narzędzia, które do tego udostępniają. Jedne problemy da się rozwiązać modyfikacją kodu i nie trzeba czekać na ruch ze strony platformy (od 2017 roku kod jest bardzo rozbudowany względem tego co było wcześniej), ale inne są niedostępne dla zwykłego użytkownika i wtedy podniesiony głos społeczności może pomóc. Ja osobiście też wolałbym, żeby ktoś nadal miał wybór z tą captchą (o ile rzeczywiście okaże się to problemem związanym z optymalizacja witryny). Zwracamy uwagę na takie kwestie i bardzo często udaje się nam dojść do różnych kompromisów. Jednym z niedawnych przykładów jest przywrócenie nazw zdjęć po zmianach w URLach. Trochę to zajęło, ale argumenty były przekonujące.