Skocz do zawartości

Social Media dają większy ruch od wyszukiwarek (Google)


jimmi

Rekomendowane odpowiedzi

Według Parse.ly ruch z SM  to aż 43% a  z wyszukiwarki  Google tylko 38%.

Parse,ly zebrał dane z 400 witryn newsowych, mediowych, takich jak Wired, The Atlantic, Reuters, The Daily Telegraph, Mashable, The Next Web czy Business Insider. Ogólnie w miesiącu mają ponad miliard UU. 

Stawiają tezę że seo umiera, bo generuje coraz mniejszy ruch, wyszukiwarki nie dzielą się danymi z wydawcami czyli słynne "not-provided" 

 

cały artykuł poniżej

https://fortune.com/2015/08/18/facebook-google/

dymna.jpg

Przyjaźń psa na całe życie. ZAGINĄŁ DOM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 48
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Dla witryn newsowych to raczej nie jest niespodzianka, że będą miały ruch bezpośreni albo z socjali, czasem z google można trafić na newsy ale to raczej archiwalne nic hot.

Tak czy inaczej co to za wpis o największych portalach informacyjnych, jak szaraczki i strony komercyjne dalej muszą walczyć o SERPy a nie o jakieś fejsbuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jiimi newsy, złote myśli i tego typu sprawy jak najbardziej. Jednak jeżeli chodzi o sprzedaż to cały czas google wygrywa. Oczywiście można wygenerować sprzedaż przez sociale, ale z mojego doświadczenia sporo to kosztuje.

When you dream, there are no rules - people can fly, anything can happen.

Blog o modzie męskiej - emodini.pl

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tendencja się zmienia na niekorzyść SERP-ów, aczkolwiek tak jak kolega napisał wyżej warto spojrzeć na kosztochłonność kanału z perspektywy sprzedaży. Media społecznościowe dość ciężko, a raczej drogo sprzedają produkty i usługi, które w organicznym świecie Googla można zbyć ponosząc o wiele mniejsze koszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Jesli ta informacja dotyczy serwisów newsowych to dla moich stron jest miarodajna. Pewnie, że z SM maja najwięcej, to nauralne. Sam mam dwa miejskie portale dodane do facebooka i jak coś dodadzą to widzę. Była stłuczka na rondzie, to wchodze i patrzę, oglądam fotki itp. Czy ja w google bym 3 razy dziennie szukał "stłuczka na rondzie Gorzów"? Przecież, że nie. 

Ale jak chcę kupić coś online to gdzie szukam, jak nie w google. 

 

To nie jest schyłek tylko pewnego rodzaju segmentacja. 

Eksperyment Discover.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności