Skocz do zawartości

slowa kluczowe w title


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

tak sobie ostatnio pozycjonuje strone www.openlearning.pl na kilka slow kluczowych i zastanawia mnie jedna rzecz. To znaczy...

w chwili obecnej w title'u, jak i wszedzie poza nim jest zrobione nastepujaco: "Szkolenia biznesowe, otwarte, szyte na miarę, ..."

wynikiem na pozycjonowanie z takim ustawieniem slow kluczowych jest 4. pozycja na "szkolenia biznesowe", 1. na "szkolenia szyte na miarę" i poza top20 w przypadku slow "szkolenia otwarte"... za to na slowo "otwarte" znajduje sie strona gdzies w okolicy 16-18. miejsca.

Przyznam szczerze, ze troche mnie to zaskoczylo... niejednokrotnie czytalem o tym, iz nie nalezy powtarzac danego slowa w title'u i wszedzie indziej... jednakze z tego co widze to o ile nie powtorze po raz kolejny slowa "szkolenia" to nie osiagne zamierzonego efektu.

Jakie jest optymalne ustawienie slow kluczowych "szkolenia biznesowe", "szkolenia otwarte", "szkolenia szyte na miarę"?

Czy jest to "Szkolenia biznesowe, szkolenia otwarte, szyte na miarę", czy "Szkolenia, biznesowe, szyte na miarę", czy moze tak jak jest... czy moze jeszcze inaczej?

Moglby ktos mi sprawe troche objasnic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. na "szkolenia szyte na miarę"

Czy ktoś wszedł na Twoją stronę szukając 'szkoleń szytych na miarę'?

Tracisz miejsce w title, anchorze, czymkolwiek. Wykorzystaj to na coś

z sensem, bo teraz równa się to pozycjonowaniu na nazwę własną firmy.

Szy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu Cie musze zaskoczyc... bo szkolenia szyte na miare to rodzaj szkolenia, nie zas jakies potoczne okreslenie.

zreszta to nie moja strona... mnie tylko poproszono o jej wypozycjonowanie... chcieli taki zwrot, to nie bede im go wybijal z glowy. na ramki i sam kod strony tez mam znikomy wplyw

a co z samym ulozeniem slow? jakies rady?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu Cie musze zaskoczyc... bo szkolenia szyte na miare to rodzaj szkolenia, nie zas jakies potoczne okreslenie.

-> https://adwords.google.com/select/KeywordSandbox

Oooczywiście, szkoda jedynie, że Google nie zalicza go do popularnych.

Jestem przekonany, że pod powyższym adresem znajdziesz inne, którym

mógłbyś zastąpić to 'szyte na miarę'.

Nie wierz zawsze co mówi klient...

Szy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na przyklad na slowa w title (nie czepiaj sie prosze slowek odpowiadajac mi na to... "no to masz wplyw na kod zrodlowy strony" 8) )

jakie byloby optymalne ustawienie title dla tych slow? mozna zrobic na przyklad "szkolenia biznesowe, szkolenia otwarte", czy raczej byscie odradzali uzycia dwa razy slowa "szkolenia" ?

dziekuje za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to masz problem bo <title> to jedyne co na tej stronie widzi google. chyba że chodzi ci o onet. Spójrz sobie jak mają ustawione słowa strony które sa wyżej od ciebie i to ci powinno pomóc. Choć tego co ma w kodzie ta co jest na 1 miejscu to nie polecam - malutki spamik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

graff ma racje. Strona jest w czołówce i do zachęcenia do wejścia bardziej będą potrzebne umiejętności marketingowe niz pozycjonerskie. Czytelny logiczny tytuł i nie powtarzający go opis bardziej zachęca do wejścia niż opis składający sie z samych słów kluczowych należący do strony która może być wyżej od ciebie w wyszukiwarce. Takie jest moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram dwóch powyższych. Ciekawy nagłówek (prawo nagłówków, vide nieszczęsny P.M.) jest bardziej skuteczny. Są inne kryteria budowania rankingu, o wiele mocniejsze niż title (przodują wśród nich linki, linki oraz... linki).

Jeżeli musisz wybrać aż takie słowa, proponuję (niestety), powtórzenie po sobie. Ale O WIELE LEPSZE efekty da Ci pozycjonowanie podstronami (każda na inną frazę), tylko pamiętaj żeby nie wpaść w pułapkę duplicate content (czyli: stwórz dobry content, bardziej obszerny i jednocześnie silniej stargetowany podstronami sajt).

Swoją drogą, skoro już zeszliśmy na temat odbioru wyników jako nagłówki (i subnagłówki, czyli /często: fragment/ description), jak myślicie, w jaki sposób odbierze tępa osoba (to, cóż, niezbyt światła grupa docelowa) stronę pozycjonowaną pod jedno pojedyncze słowo, kiedy widzi na 1. miejscu wynik z title "keyword keyword keyword (x5)" i description "keyword keyword keyword (x50)"? Czy odbiór będzie szedł 'raczej' w kierunku "Ojej, tak dużo tu keyword, tu jest dużo tego czego szukam!", w kierunku "Ojej, tak dużo tu keyword, pewnie to jakiś błąd!", czy też może w kierunku "Ojej, tak dużo tu keyword, to musi być jakiś niedobry spamer!"?

Pozdrawiam, J.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy odbiór będzie szedł 'raczej' w kierunku "Ojej, tak dużo tu keyword, tu jest dużo tego czego szukam!", w kierunku "Ojej, tak dużo tu keyword, pewnie to jakiś błąd!", czy też może w kierunku "Ojej, tak dużo tu keyword, to musi być jakiś niedobry spamer!"?

... a ilu tych, którzy zaczną ojejować, w ogóle wie, że istnieje coś takiego

jak spam w wyszukiwarkach? :]

Szy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ilu tych, którzy zaczną ojejować, w ogóle wie, że istnieje coś takiego

jak spam w wyszukiwarkach? :]

Mysle, ze to moze byc znikomy procent.

Mam w jednej branzy konkurencje, co ma w tytule wlasnie keyword x5 i z tego co mi wiadomo to maja sie bardzo dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu jak spytałem się jak kilentka trafiła na moję stronę (tzn. wyszukiwarka, słowa, itp) otrzymałem odpowiedź:

Weszłam na pierwszą lepszą stronę.

Jeśli reszta ludzi też tak myśli to wniosek z tego taki, że tylko pozycja się liczy.

Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności