Skocz do zawartości

Sklep papierniczy online


edios
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Prosimy o ocenę sklepu internetowego

https://mmpartners.eu/

 - sklep ma już kilka lat i został kiedyś zbudowany w oparciu o prestaSHOP. 

 

Od roku staramy się skorygować i poprawić działanie sklepu pod kątem UX/UI jednocześnie optymalizując koszty i nie przebudowywując całości grafiki. 

 

Sklep podnieśliśmy także wysoko w google i zwiększyliśmy w nim ruch userów o 300%. 

 

Jesteśmy otwarci na uwagi związane z tym sklepem jeżeli jakieś elementy źle wyglądają lub wymagają dopracowania prosimy o sugestie. W szczegolności uwagi do listy produktów czy wygodnie się ją przegląda i jest czytelna np.

https://mmpartners.eu/6-wyposazenie-biura

 

W grę nie wchodzi wymiana grafiki więc bazujemy na tym co jest i możemy korygować jedynie drobniejsze elementy. 

Na sprzedaż Skrypty PHP, oferujemy katalog firm z wbudowanym katalogiem produktów, podpiętymi płatnościami w 3 wersjach językowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.

 

Nagłówek na mobile do przeprojektowania - słuchawka  z numerem telefonu oraz chat powinny zniknąć. Obok logotypu dac po prostu symbol telefonu, koszk, i hamburger. dzięki temu bedzie wiecej miejsca na ekranie.

 

2.

 

Blog - brak linkowania wewnętrznego między artykułami, brak karuzeli produktów w postach blogowych co skutecznie obniża konwersję z bloga. Klienci nie klikają w linki tak czesto jak w produkty

 

3.

 

Kanibalizacja miedzy blogiem a kategoriami - przykład:

https://www.mmpartners.eu/1688-owki-drewniane

https://mmpartners.eu/blog/category/blog-o-artykulach-biurowych/olowki/

 

4.

 

adresy URL nie zawierają pełnych nazw co widac po punkcie 3 powyzej - zamiast "olowki" jest "owki" - to stary problem niestety tak nie powinno sie robić jak macie zrobione wy

 

5.

 

w meta description wstawiacie opis seo kategorii, który jest na dole - meta description powinno byc unikalne. NIektoer meta description zawierają elementy, które należą do podkategorii np w artykułach piśmienniczych wymienia się pióra i inne duperele zamiast skupiać się na frazie.

 

6.

 

Opisy kategorii są scianą teksty (bez optymalizacji), sporo opisów kanibalizuje z podkategoriami (najprawdopodobniej)

 

 

tyle na szybko ... 

 

 

 

 

7.

 

Bo zauważyłem po fakcie: sklep zgłasza się z WWW, blog bez WWW - to jest do poprawienia.

  • Like 1

Blog seo.zgred.pl inclick przestał istnieć, test linka ze stopki caprea.com.pl - zobaczymy co wyjdzie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgred wielkie dzięki za sprawdzenie i sugestie, odpowiadając na nie:

 

1. Klient chce pozostawić numer i chat u góry dlatego ten top tak wygląda :) 

2. Blogiem zajmuje się sam klient już bezpośrednio, bez naszego wsparcia.

3. Zwrócimy uwagę klienta na kanibalizację z bloga, bo nie monitorowaliśmy tych treści wcześniej.

4. Postaramy się od strony programistycznej skorygować ten problem z linkiem kategorii, zapewne "ł" powoduje tu problem dla presty i nie podmienia na "l". Stara wersja presty. 

5. Dziękujemy za dobrą radę z zakresie description - poprawimy to dla najważniejszych kategorii układając unikalne description.

6. Opisy SEO dopracujemy. 

Na sprzedaż Skrypty PHP, oferujemy katalog firm z wbudowanym katalogiem produktów, podpiętymi płatnościami w 3 wersjach językowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad.1 klient nie ma racji - likwidując ten granatowy duperel zyskuje piksele i podciaga całą stronę do góry - robiłem takich zmian kilkanaście. Zrobienie dobrej czapeczki na mobile polepsza widoczność produktów (u siebie niebawem tez zmienię bo zmieniły się potrzeby ludzi).

 

 

Jeszcze pkt 7 dopisałem ;)

Blog seo.zgred.pl inclick przestał istnieć, test linka ze stopki caprea.com.pl - zobaczymy co wyjdzie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, zgred napisał:

Ad.1 klient nie ma racji - likwidując ten granatowy duperel zyskuje piksele i podciaga całą stronę do góry - robiłem takich zmian kilkanaście. Zrobienie dobrej czapeczki na mobile polepsza widoczność produktów (u siebie niebawem tez zmienię bo zmieniły się potrzeby ludzi).

 

 

Jeszcze pkt 7 dopisałem ;)

 

Numer telefonu rzeczywiście możemy przenieść pod ikonkę do menu obok koszyka ale dalej pozostaje jeszcze nagłówek "Sklep papierniczy i artykuły biurowe dla firm", który "wyłożyliśmy" tam właśnie pod kątem SEO. Masz jakieś dobre rady co z nim zrobić?

 

Punkt 7. Skorygujemy.

 

 

Na sprzedaż Skrypty PHP, oferujemy katalog firm z wbudowanym katalogiem produktów, podpiętymi płatnościami w 3 wersjach językowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod kątem PSI warto zoptymalizować CLS dla strony głównej, przeanalizować co powoduje Skróć wstępny czas reakcji serwera - warto się temu przyjrzeć, bo niektóre testy generują błąd do 1-5s. Jak na Preste wyniki solidne, ale kilka błędów zwracanych przez tester szybko i łatwo można poprawić.

Pod kątem UX na mobile może lepiej byłoby przebudować listing z 1 produktu, żeby od razu 2 były widoczne dla użytkownika?

Kolorowe sukienki dla testu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, pietrask napisał:

Pod kątem UX na mobile może lepiej byłoby przebudować listing z 1 produktu, żeby od razu 2 były widoczne dla użytkownika?

 

Zgadza się zapewne byłoby to wygodniejsze w przeglądaniu ale pojawiają się dwa problemy: nazwy większości produktów papierniczych są dość długie np. 7 słów więc żeby to zmieścić kwestia 2-3 linijek w mniejszym boksie, ponadto klient wymaga aby pozostał index i dwie ceny więc ostatecznie może to się źle sprawdzić bo za dużo jest informacji. Klienci sklepu to często pracownicy oświaty, część z nich ma już swoje lata więc czcionkami też nie "po manewrujemy" na mobile.  Gdyby nie te długie nazwy produktów i tyle informacji to zapewne taka zmiana byłaby strzałem w 10 :)

Na sprzedaż Skrypty PHP, oferujemy katalog firm z wbudowanym katalogiem produktów, podpiętymi płatnościami w 3 wersjach językowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności