Skocz do zawartości

Edytor do html

Czachapl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam takie pytanie, jaki program byście polecili do robienia prostych WWW cos w stylu Front Page. Nie znam się na kodzie (ucze się dopiero) i poszukuje takiego edytora. Możecie cos polecić może być bardzie rozbudowany od FP, ale nie takie skomplikowane ja pajączek.

Czekam na podpowiedzi i myślę ze jak zawsze nie zawiodę się na was.

P.S

Założyłem nie dawno (3 tyg. temu) katalog mój pierwszy. Poinformowałem o tym tu na tym forum spodziewałem się ze będzie dużo wpisów a tu przez 3 tyg. około 50 wpisów czy to normalne czy może robię cos źle??

• Odpowiedzi 49
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Macromedia Dreamweaver i zrobisz co Ci się podoba :)

Moje staruszki po liftingu, darmowe, zgodne z wytycznymi G, responsywne!

Katalog stron firm Zorb -/- Katalog sklepów Świat Zakupów -/- Katalog firm ProBi. PS Nie łatwo się dodać. ;)

A jeśli lubisz technologię, zwłaszcza bezzałogowce, to w wolnej chwili zajrzyj na InfoDron - info.dron.pl

Macromedia Dreamweaver i zrobisz co Ci się podoba :)

zgadam się, jest najlepszy, ale gdybym miał wydać przeszło 2 kilo zeta to pewnie poszukałbym czegoś tańszego, całe szczęscie firma kupiła i nie mam takiego kłopociku

ale FP 2003 jest do opanowania i też można na nim miło pracować

pozdrawiam

ad :-)

PS. zainteresuj się nvu

"Ale kochany! Nie ma żadne "tylko"! Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!"
1% dla Antka

Ania M.

do kszynka: a ma jakieś wsparcie styli css? Bo nie znam tego programu szczerze powiedziawszy, a może warto przetestowac.

Pozdrawiam.

Katalog stron firm Zorb -/- Katalog sklepów Świat Zakupów -/- Katalog firm ProBi. PS Nie łatwo się dodać. ;)

A jeśli lubisz technologię, zwłaszcza bezzałogowce, to w wolnej chwili zajrzyj na InfoDron - info.dron.pl