Jump to content

Like czy Share ?


Recommended Posts

Portale typu kwejk, demotywatory bardziej teraz eksponują przycisk like, niż share.

Kiedyś było odwrotnie(kwejk nawet nie miał like) - czy faktycznie przycisk like może teraz przynieść więcej korzyści(ruch na stronie) niż share?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Tutaj można by było się zastanawiać. Zależy jaki jest to typ strony - rozrywkowa (like), strona typu blog, jeszcze jakiś zadbany proponowałbym share, bo wtedy czytelnicy przeczytawszy jakiś dobry artykuł chcą się najczęściej z nim podzielić większemu gronu ;)

Link to post
Share on other sites

Pewnie nie bez powodu. Widocznie "lubię to" jest częściej klikane. Nie znam danych na ten temat,. Być może działa taki mechanizm, że użytkownikowi po kliknięciu "share" otwiera się okno, w którym powinien wpisać komentarz, który pojawi się na jego tablicy powyżej linka. Klikając "like" nie musi niczego więcej pisać. Pewnie część użytkowników rezygnuje z udostępniania, gdy widzi dodatkowe okno do uzupełnienia. Ale to tylko przypuszczenia :-)

Aktualne promocje na domeny i hosting. | Blog o domenach, który da się czytać.

Link to post
Share on other sites

Też uważam, że wynika to z funkcjonalności - klikając like każdy myśli o tym, że jemu się to podoba, a nie, że wielce zamierza się tym z kimś dzielić (choć oczywiście i tak jest to widoczne na naszym fb) :)

Zapraszam do skorzystania z darmowej reklamy w Internecie i dodawania ogłoszeń biznesowych w portalu biznesowym solidnypartner.eu

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Postaraj się zdobywać like oraz share. Uważam jednak, iż jeśli ktoś udostępnia daną treść to jest to znacznie większy sukces niż zwykły like. Zwiększa się ranga przekazywania informacji dalej, jest to świetna możliwość pozyskania dodatkowego ruchu na stronę oraz prestiż, iż ktoś chciał przedstawić dalej przygotowaną przez nas informację :)

cropped-test1.jpg
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Cóż dla mnie to jest tak: większość populacji jest leniwa. Woli sobie raz kliknąć "like" niż wpisywać jakiś sensowny komentarz przy okienku "share". Ale z drugiej strony jak się chcesz czymś podzielić, coś pokazać to bardziej jest to widoczne właśnie przy "share" i chyba to powinno dawać większy ruch niż "like". który jest mniej zauważalny. No chyba, że są ludzie co w dzienniku aktywności na FB lubią grzebać ;)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Portale typu kwejk, demotywatory bardziej teraz eksponują przycisk like

Share chyba nie ma większego sensu w przypadku serwisów kwejkopodobnych, większość i tak nie przejdzie na docelową stronę. Efekt jak na moje oko, taki sam jak like.

nihil fit sine causa

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
Fajne rzeczy robi AddThis

Zgodzę się że statystyki są ok, ale korzystałem z AddThis przez prawie dwa lata i w końcu przeszedłem na normalne, bezpośrednie przyciski portali. Powód? Zauważyłem że użytkownicy chętniej klikają na normalny przycisk "lubie to".

Zajrzyj na stronę xDEEP sprzęt nurkowy.

A może interesują Cię działki budowlane Kraków

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy