Jump to content

Johnek

Forumowicze
  • Content Count

    285
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Johnek

  1. Nie mogę doszukać się jakichś szacunkowych wartości: ile można zarobić na reklamach z gier moblinych np. w Google Play jeśli np daną grę pobierze 1 mln osób, zapewne to zależy od wielu czynników ale czy zna ktoś jakiekolwiek uśrednione dane ?
  2. Portale typu kwejk, demotywatory bardziej teraz eksponują przycisk like, niż share. Kiedyś było odwrotnie(kwejk nawet nie miał like) - czy faktycznie przycisk like może teraz przynieść więcej korzyści(ruch na stronie) niż share?
  3. Podglądałem i bywa różnie, jak jest dużo podstron(np. stronicowanie opinii) to mają różne a przy małej ilości podstron(np. recenzja produktu 0-10 podstron) mają ten sam tytuł a allegro chyba nie jest dobrym przykładem na podglądanie..... Według Was różnicować tytuły nawet jak jest 10 podstron tylko tego samego tematu?
  4. Ok ale czy to nie jest tak że nawet jak damy cannonical to G. zaindeksuje wszystkie podstrony? Czy warto w obu przypadkach różnicować tytuł i dawać coś w stylu: Tytuł - Strona 2 lub Tytuł: Strona 2 z 8 ?
  5. Zastanawiam się czy pozwolić swodobnie G. indeksowac stronę czy stosować link rel="canonical" i w jaki sposób, w takich przypadkach: A. Podstrona z jakimś tematem, która ma inne podstrony gdzie treść na nich różni się NIEZNACZNIE ale dotyczy tego samego tematu(ten sam tytuł) np. jakiś fotoreportaż różniący się jedynie podpisem zdjęcia lub podstrona z produktem z wieloma komentarzami/opiniami znajdującymi się na kolejnych podstronach B. Podstrona z jakimś tematem, która ma inne podstrony gdzie treść na nich różni się ZNACZNIE ale wciąż dotyczy tego samego tematu np. recenzja laptopa podziel
  6. od czego zacząć? Wiem jaki serwis chcę postawić, znam wszystkie fukncjonalności, nie wiem za to jak to wyświetlić - od czego/kogo powinienem zacząć?
  7. Znacie może gotowe CMSy pod skrypt zakupów grupowych? Ewentualnie możę kotś zna firmy które mają gotowy CMS pod zakupy grupowy(np. tworzyły taki portal).
  8. Szukam gotowego dobrego serwera juz skonfigurowanego lub firmy, ktora wynajmuje dedyki ale ma wlasnych Adminow(nie jak OVH), ktorzy przygotowują serwer jak trzeba.
  9. O ile w przypadku domen nie ma wiekszego problemu bo jest ruch albo nie ma tak nie wiem jak wycenic fanpage.... Sa rozne ale nie wiem jak je wycenic: - fanpage z 100 tys like, gdzie malo osob o nim mowi np. 1000 - fanpage 50 tys like z dziwna dluga nazwa ale z kolei mowi o nim 60 tys osob(zapewne żebrolajki) - fanpage 60 tys like, mowi o nim 20 tys. Czym poza like i talking about się sugerować? Jak wycenić np. wartość powyższych fanpage, szczególnie ostatniego?
  10. Szukam dobrego narzędzia do optymalizacji/audytu strony zgodnie z nowymi wytycznymi po ostatnich aktualizacjach algorytmu Google związanych z optymalizacją strony - możecie coś polecić ?
  11. stat4seo - rozwazam ta opcje. A jest cos co ma zintegrowane sprawdzanie Backlinkow z innego zrodla jak Yahoo gdzie juz nie ma tej informacji ?
  12. Witam Jakie znacie i polecacie skrypty do monitorowania pozycji(polskie lub zagraniczne) w wersji serwerowej aby mozna bylo postawić na swoim serwerze ? Od razu powiem, ze Web-tools nie przypadl mi jakos do gustu a innych nie znam. Polecicie cos ?
  13. Johnek

    Publiker

    Czy do tego skryptu można dodawać własne listy katalogów(tych których nie ma w bazie) a potem dodawać je automatycznie lub półautomatycznie, czy jednak jest tak że korzysta on jedynie z bazy ogólnie dostępnych spisów katalogów i sam je aktualizuje a my nie mamy na to większego wpływu ?
  14. Czyzby nikt nie korzystał nigdy z Eurodns? Po wielu mailach z supportem dostałem informacje, ze wystarczy zmienic dane w rubryce Registrant i wtedy ta osoba jest właścicielem domeny. Jednak patrzac na wielu rejestratotow gdzie trzeba wypełniać masę papierów, dokonywać cesji to coś nie chce mi się wierzyć że tam jest to takie banalne ? Czy mógłby ktoś może to potwierdzić albo zaprzeczyć ?
  15. Witam Ktoś dokonywał moze cesje w Eurodns, trzeba wypelniac jakis dokument i do nich przesylac ? Jesli tak to jaki bo nie moge znalezc na ich stronie.
  16. Mając 2 strony na których zależy równomiernie jakie byście zastosowali linkowanie: 1. Wzajemne - wymiana linków między obiema stronami 2. Link tylko z silniejszej(starsza 1 podstrona) do słabszej(prawie nowej kilka podstron) 3. Link tylko z słabszej(prawie nowej kilka podstron) do silniejszej(starsza 1 podstrona)
  17. Sytuacja bez zmian... Naprawde nikt nie używa binga ? albo nie próbował jeszcze takiego przekierowania?
  18. Minal juz ponad tydzien, w GOogle sytuacja OK. Natomiast w bingu dalej strony nigdzie nie ma ani starej ani nowej. Co robic?
  19. Zrobilem dla stronki przekierowanie 301 w Google miala Top 5 a w bingu Top 3. Teraz po kilku dniach sytuacja w Google sie ustabilizowala i strona jest w Top 6, natomiast w bingu nigdzie jej nie ma a ja jak mialem wejscia tak od tego czasu ani jednego wejscia z binga.O co chodzi, co zrobic ? Probowal ktos 301 w bing.com bo moze to jest normalne i za kilka dni strona wroci?
  20. Mam taki dylemat, czy dla domeny pol rocznej mozna zdobywac linki typu site-wide na calych stronach wraz z duzym sitemi ? Bo jesli strona moja ma pol roku i 10 tys BL a wrzuce ja na 1 strone ktora ma powiedzmy PR4 i 40 tys podstron to po zaindeksowaniu mam ok 4 razy wiecej linkow z 1 strony niz z wszystkich razem a to jest niby tylko 1 link a do tego dochodzi przekazywanie PR... Strona jest wypozycjonowana calkiem niezle ale chcialbym ja wzmocnic mocnymi linkam, stronami, nei wiem tylko czy moze to pomoc czy predzej zaszkodzic jej ?
  21. dobrze mniemasz ale przez tak dlugi okres nic jej nie bylo, dopiero teraz a nic sie nie zmienilo jesli chodzi o linkowanie przez ten czas...l
  22. dla mnie pol roku to juz nie jest nowa strona
  23. Domena ok pol roku, caly czas linkowana... OK podepne znacznie wieksza ilosc anchorow ale podstron nie podlinkuje bo jest to pojedyncza strona, bez podstron - byc moze dodam jakis content w takim razie i podlinkuje na wiele anchorow + pare silnych linkow na glowny, poinformuje jesli uda sie z tego wyjsc.... Dzieki za rady
  24. Dosyc czesto ostatnio niestety mam sytuacje ze spada mi strona o 10-30 pozycji tylko na glowna fraze, czasami wraca ale przewaznie juz nie. Co robicie wtedy, ja wiem ze najprawdopodobniejsa przyczyna jest za duzo linkow prowadzacych do 1 anchora, ale jak tego uniknac na przyszlosc ? Linkuje do 10 anchorow w tym 1 glowny na ktory idzie 40 % linkow a reszta(wszystkie to rozwiniecie glownego anchora) 60 % na pozostale. Jak sie zabezpieczyc przed tym, co zrobic po takim spadku ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy