Skocz do zawartości

Umieszczenie reklamy poza obszarem strony


Mrj
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Pytanie dość nietypowe. Mianowicie chodzi o coś takiego: Mam stronę o szerokości 990px (wyśrodkowana), po lewej stronie chcę umieścić jednostkę reklamową Adsense 160x600. Z tym, że umieszczam ją w taki sposób:

<div style="position: relative; left: -165px;">jednostka adsense</div>'

W ten sposób, będę mieć reklamę po lewej stronie szablonu.

Jednakże jeśli ktoś będzie miał rozdzielczość ekranu o szerokości 1024 pikseli to nie będzie widział tej reklamy, poziomy scrollbar również się nie pojawi (co mnie cieszy). Jednakże wolę się upewnić czy takie coś jest dozwolone.

Z góry dzięki za każdą wypowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem się raczej o jakiś konkretny punkt regulaminu Adsense. Nigdzie nie jest np. zakazane overflow:hidden na witrynach z Adsense, a przecież zawsze się znajdzie ktoś u kogo witryna nie zostanie poprawnie wyświetlona.

Webmastering, kodowanie & programowanie

Więcej informacji na moim profilu

Zapraszam na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co innego, gdy komuś reklamy się nie wyświetlają poprawnie, bo ma starą przeglądarkę albo pojawi mu się jakiś błąd na stronie, a co innego, gdy jest to 20% odwiedzających Twoją witrynę.

Reklamy AdSense nie mogą być ukrywane ani zasłaniane.

Wbrew pozorom tu też możesz dostawać pieniądze w modelu CPM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamy AdSense nie mogą być ukrywane ani zasłaniane.

Przy całym szacunku Lis, ale istnieje oficjalny zapis Google, że widoczna (by default) reklama Google może być zamykana (ukrywana), np. przy pomocy buttona "CLOSE" i javascript.

https://support.google.com/adsense/bin/answ...p;answer=105955

Edytowane przez dargre`

Sorry, nie odpowiadam na PMy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak słusznie zauważyłeś, by default ona jest widoczna. To inna sytuacja, niż w momencie, gdy by default reklama jest gdzieś schowana i user nie ma jak się dowiedzieć o jej istnieniu, by ją zobaczyć i w końcu kliknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czesto spotykam reklamy "latawce" umieszczone w tabeli reklama google pływa na stronie i zeby zamknac trzeba kliknac krzyzyk. Takie cos jest zakazane chyba . A wy piszecie, ze sa ok gdy sie uzyje javascript. Moze mi ktos pokazac takowy kod, który moge wkleic na strone? Aby nie łamało to regulaminu. Moze mi ktos rozjasnic temat? Bo nie bardzo wiem czym to sie rózni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Odświeżam temat :D

Rozumiem, że taki zabieg jest niezgodny z regulaminem, gdyż każdy użytkownik musi widzieć reklamę jeśli jest ona umieszczona w kodzie strony. Jednak można napisać prosty skrypt w javascript. Pobiera on szerokość okna przeglądarki i jeśli byłaby ona większa niż np 1200px to reklama byłaby widoczna. Poniżej 1200px reklama nie nawet by się nie włączała.

Co o tym myślicie?

Odbiegając nieco od tematu. Kiedyś na portalu miałem taką reklamę ale po prawej stronie, różnica była taka, że przy rozdzielczości 1024px nie mieściła się ona na ekranie, ale pokazywał się na dole pasek przewijania. Miałem tak przez 2 lata i nikt nie miał problemu. No ale zdaję sobie że to trochę inna sytuacja.

Prosiłbym o wypowiedzi odnośnie pierwszego wątku. Dzięki wszystkim :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności