Jump to content

Lis

Forumowicze
  • Content Count

    3,084
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

75 Excellent

Contact Methods

  • Website URL
    http://zarabianie-na-blogu.pl

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

7,084 profile views
  1. Odpowiedź z pierwszej ręki, bowiem pracuję w Yieldbird od 2016 roku. :) Nasze działania skupiają się na tym, żeby dostępną u wydawców przestrzeń reklamową monetyzować jak najlepiej. Robimy to na różne sposoby, m.in. z pomocą popytu wykraczającego ponad to, co jest np. w AdSense. Współpracujemy zarówno z serwisami z top polskiego internetu (Agora, Polska Press, RMF, Infor) jak i zagranicznymi partnerami z wielu rynków, od LATAM, przez kraje byłego ZSRR, na dalekim wschodzie skończywszy. Pierwszym i podstawowym pytaniem jest, jaką masz skalę ruchu w swoich serwisach, bo m
  2. 1. Tak, jeśli pozakładasz sobie kanały URL dla podstron, albo zrobisz osobne jednostki reklamowe. Ewentualnie, jeśli połączysz sobie AdSense z Analytics. Drugie rozwiązanie jest lepsze (mniej roboty). 2. Tak, z pomocą Analytics. Przy czym tylko do pewnego stopnia. Więcej informacji tutaj: https://support.google.com/analytics/answer/3254288 .
  3. Będzie to zależało od tego, na jakim skrypcie masz opartą stronę. W większości przypadków sprowadza się do konstrukcji warunkowej: "jeśli strona jest typu >>zaloguj się<<, nie wyświetlaj reklam" i to trzeba zaszyć w szablonie serwisu.
  4. Stawki spadają średnio wszystkim i wszędzie, ale oczywiście niektóre branże dostały po du**e bardziej, niż inne. No ale czego się można spodziewać, jeśli niektóre branże prawie kompletnie wstrzymały całe swoje budżety reklamowe... Przykładowo jedną z najbardziej dotkniętych będzie chyba turystyka. Inne branże z kolei, jak na przykład handel przez internet, przeżywają rozkwit, ale wcale nie po stronie RPM, bo teraz ludzie więcej siedzą w internecie, więc więcej generują odsłon. A zatem wartość odsłony i klika musiała w ślad za tym spaść...
  5. Lis

    spadek CTR

    Osobiście nie patrzę ani na CPC ani na CTR, tylko na całościowy eCPM.
  6. Minął tydzień i chyba już jest dobrze, bo ja reklamy na stronie głównej widzę.
  7. Ale ona się nie dostosuje, jeśli włączysz konsolę w przeglądarce i nie dasz się stronie przeładować w nowej szerokości okienka.
  8. Świetna metoda na odflitrowanie przypadkowych kliknięć. Ja propsuję.
  9. Od kiedy nie ma limitu 3 jednostek na stronie, to sytuacja się dość mocno pozmieniała. Kiedyś choćby z tego względu dobrze było mieć tekst podzielony na większą liczbę podstron, a na każdej maksymalną liczbę jednostek. W tej chwili możesz mieć na 1 podstronie 9 jednostek, zamiast 3 podstron z 3 jednostkami. Ale i tak kolejne jednostki mogą mieć coraz gorsze reklamy (najlepsze są najwyżej w kodzie strony). Raczej też bym się skłaniał ku podzieleniu artykułu na 3 podstrony.
  10. U mnie AdSense twierdzi, że 50% emisji reklamy dawać mi będzie te same 100% przychodów, więc tak ustawiłem i tak sobie to chodzi.
  11. CTR nie ma znaczenia. Szkoda czasu na patrzenie w CTR.
  12. Przecież jest dokładnie odwrotnie. To właśnie dopasowanie do zainteresowań ("personalizacja") powoduje, że na stronach o kapciach pojawiają się reklamy pożyczek, wycieczek, albo garnków. Gdy nie będzie tej personalizacji, pozostaną reklamy dopasowane kontekstowo do treści strony. Będzie gorzej, bo zazwyczaj te personalizowane mają wyższy CPM, ale to inna historia.
  13. Firmy przenoszą budżety z kupowania kontekstowego 100% ruchu na tematycnzych witrynach, na kupowanie pojedynczych, cennych userów w oceanie różnych serwisów.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy