Skocz do zawartości

pierwsza kampania


niewolnikG
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na co zwrócić szczególną uwagę przy tworzeniu nowej kampanii.

Interesuje mnie dokładnie 6 fraz.

Konkurencja dość spora.

Przygotować kampanie potrafię, pytanie jednak o stawki i ile grup reklam stworzyć dla 6 fraz?

Czytałem gdzieś że na początek uderzyć lepiej z wyższych stawek i potem sukcesywnie obniżać?

Chcę walczyć o pierwsze pozycje.

Proszę o pomoc w tworzeniu kampanii dla nowej stronki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli frazy sa rożne czyli nie sa to wiersze i np życzenia warto tworzyć nowe grupy reklam.

W każdej grupie reklam dać ze 2-3 reklamy umieszczając w nich słowa kluczowe z grupy. Domyślam sie ze dla 6 fraz będą to wyrażenia dokładne dlatego warto wg mnie powtórzyć je w reklamie ze 2-3 razy w zależności jak długie sa te wyrażenia i czy uda sie je wkomponować kilka razy w treść reklam. Reklamy powinny sie nieco różnic ale warto mieć słowo kluczowe w nagłówku wiec jeśli fraza nie jest jednowyrazowa zapewne nagłówek będzie podobny. Warto użyć zwrotów zachęcających do akcji typu, wejdź, kup, zobacz ;)

Co do stawek jestem podobnego zdania :) Warto tez zadbać o to żeby na stronie docelowej znalazły sie słowa kluczowe w tekście. Robiąc reklamy jeśli słowa sa rożne np wiersze i życzenia umieścić je w osobnych grup[ach reklam ale i dać linki docelowe do konkretnych podstron. Nie kierujemy na stronę główną o ile można skrócić drogę do odnalezienia szukanych przez użytkownika informacji to tak robimy, czyli ktoś szuka wiersze miłosne wysyłamy go poprzez link docelowy danej reklamy do wierszy miłosnych a nie wierzy ogólnie.

Jeśli chcesz odezwij sie na gg przed odpaleniem kampanii to zajrzę i powiem czy cos zrobiłbym inaczej :) oczywiście bezpłatnie :)

gg 6410621

Jakub Włodarczyk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz 6 różnych fraz najlepiej stwórz 6 różnych grup reklam:) Dzięki temu będziesz miał możliwość napisania odrębnych tekstów reklamowych dla każdej frazy oraz skierować użytkownika na inna podstronę. Im większe rozdrobnienie konta tym lepiej.

Choć Google zachęca do dodawania 2-3 reklam do każdej grupy to ja bardzo nie lubię takiego rozwiązania. Traci się wtedy kontrolę nad kontem pozostawiając systemowi dowolność w emisji tej reklamy, która ma akurat największą skuteczność.

Jeżeli frazy są w miarę ogólne, to przy dużej konkurencji umieść je w dopasowaniach do wyrażenia oraz daj nieco wyższe stawki na początek. To pomaga w osiągnięciu wyższych CTR'ów i przekłada się na wyniki jakości, które są istotne. Potem możesz nieco schodzić z ceny. Po kilku tygodniach przejrzyj sobie dokładne zapytania internautów narzędziem "wyszukiwane hasła" w zakładce słowa kluczowe. Jeżeli będą inne odpowiednie - dodaj je, jeżeli znajdziesz niepożądane dodaj do wykluczeń. Być może pojawią się dalsze pomysły na rozczłonkowanie grupy i kierowanie na opcję, która nie przyszła CI do głowy ale akurat Klient na nią wpadł.

Powodzenia!

Kampanie Google AdWords tylko 150 zł za miesiąc. Certyfikowany Partner Google.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz zastosować również dopasowanie o nazwie modyfikator dopasowania przybliżonego - poczytaj o nim.

Pomoże Ci to wyłapać dodatkowe frazy jakie powodują wyświetlenie reklamy - mogą one być skuteczniejsze niż te, które już masz dodane. - zobaczysz te dodatkowe frazy na zakładce słowa kluczowe w raporcie Zobacz wyszukiwane słowa.

Rada o słowach kluczowych w nagłówku jest słuszna. Ale pamiętaj, że reklama ma się wyróżnić pośród konkurencji. Jeśli konkurencja nagminnie stosuje nagłówek dla słowa kluczowego tak jak i ty to zrobisz to już Twoja reklama nie będzie się wyróżniać. Słowo kluczowe możesz również umieścić niżej a teksty tak ułożyć by były ciekawsze niż konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności