Jump to content

jakubwlodarczyk

Forumowicze
  • Content Count

    96
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral
  1. Z tego co mi wiadomo bywały kupony dla starych klientów ale zasady ich przyznawania nie znam, może dla nieaktywnych kont w celu zachęcenia do powrotu do adwords coś mogli dawać? Pozdrawiam
  2. Możesz mieć wiele kont. Wręcz zalecane jest rozdzielanie kampanii na różne konta jeśli kampanie dotyczą różnych domen.
  3. Z mojego doświadczenia wynika, że komunikat przychodzi na jakieś 5-7 dni przed planowanym wyczerpaniem środków. Jeśli wydaje 1 k dziennie to przy 5-7 k pozostałego budżetu przychodzi komunikat. Analogicznie dla innych kwot.
  4. Komunikat który cytujesz oznacza, że środki niebawem się skończą ale kampania idzie dalej. Nic nadzwyczajnego.
  5. Nowa kampania niekoniecznie odrazu sie świeci. Jeśli jednak problem wciąż występuje to coś nie tak z ustawieniami kampanii.
  6. Sprawdź zakres dat. Ustaw maksymalny. Jeśli będą wyniki zawęź do interesującego Cię okresu. Przy czym dla okresu dziś i wczoraj danych prawdopodobnie nie będzie.
  7. To ja mam pytanie. Jeśli już wiemy, że ruch jest z adwords i telefony też to czy w jakiś sensowny sposób idzie przypisać to do słowa, grupy reklam? Dla każdej z nich osobny numer to chyba przesada
  8. Jeśli nabyłeś usługi po zerowej stawce to wg mnie będziesz ten podatek musiał zapłacić u nas. Swoją droga jeśli faktycznie reklamujesz usługi dla kogoś to może warto konto założyć na niego, jeśli ma firmę wtedy wrzuci to sobie dodatkowo w koszty. Jeśli nie na niego to na kogoś kto ma firmę. Kosztami nikt nie pogardzi
  9. Czyli tak jak myślałem nie da się z tym nic zrobić. Jakimś rozwiązaniem jest rozróżnienie miejsc po wielkości grafiki ale w przypadku gdy po pierwsze jest opłacalna (u mnie raczej reklamy tekstowe) a po drugie na danej stronie gdzie pojawiają się reklamy dany format nie może się powtarzać. Te segmenty w moim przypadku jakoś nic nie obrazują albo nie potrafię nic tam zinterpretować. W pierwszym przypadku pokazane są jak często jest klikany nagłówek a nie rozszerzenia a tych w sieci reklamowej nie ma, w drugim "Inne dopasowanie kierowania w sieci reklamowej" Niemniej dzięki za pomoc.
  10. Mam dość nietypowa sprawę. Czy jest możliwość określenia w sieci reklamowej w którym miejscu na stronie wyświetlała się reklama i jaką miała tam skuteczność? No i drugie pytanie czy jest możliwość kierowania reklamy na to właśnie najskuteczniejsze miejsce? Pozdrawiam Jakub Włodarczyk
  11. jesli nie chcesz zeby Twoja reklama pojawiala sie na [slowo] daj je w tym dopasowaniu do wykluczen
  12. A jak jesteś Vatowcem ale bez europejskiego NIPu? Nie mając owej PL przed NIPem nie możesz kupować na zerowej stawce. Nie oznacza to chyba jednak tego, że nie możesz odliczyć Vatu skoro Vatowcem jesteś. Nie wiem jednak jak to wygląda w przypadku Adwords, czy jeśłi konto jest na osobe fizyczną można tam podać NIP, bo ten chyba na FV musi być. Najlepiej zapytać w US lub swojej księgowej
  13. Średnie CPC na poziomie 0,57 zł wcale nie jest jakimś niskim. Wszystko zależy od branży no i przede wszystkim od optymalizacji kampanii.
  14. Pewien nie jestem ale skoro tak księgują to pewnie tak można. Kupowanie w Unii na zerowej stawce zarezerwowane jest dla płatników Vat z europejskim NIPem. Ale chyba nic nie stoi na przeszkodzie, żeby podatek ten odliczyć u nas jeśli zakupiło się usługę, towar płacąc podatek w kraju w którym wydało się firmową kasę.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy